11. rész

638 38 0
                                    


Elmentem lezuhanyozni mivel az tegnap este lemaradt. Felöltöztem, majd elmentem otthonról. Szerencsémre Roxy hagyott itthon egy kulcsot, hogy be tudjam zárni az ajtót. Munkát kell találnom, hogy ne ingyen élőként legyek itt. Most nem tart el senki. A lábamra kell állnom.

Egy közeli étteremben találtam munkát, mint felszolgáló. Megbeszéltem, hogy csak délutánonként tudok dolgozni. Majd hazamentem. Már holnap kezdek.

Visszaérve Roxane házába észrevettem, hogy a könyveimet nem hoztam el. Így nehéz lesz holnap suliba mennem. Vissza kell mennem. Még a suliban kell lennie szóval nem, lesz gond. Gyors léptekkel mentem. Megálltam egy pillanatra a ház előtt, majd egy mély levegőt véve beléptem a házba. Egyenesen a szobámba mentem. Elővettem egy táskát és belepakoltam a könyveim, majd egy másikat abba, pedig azokat, amik fontosnak tűntek. Viszont a telefonom nem volt meg. Tegnap nem vittem magammal, mert nem volt rá időm. Minél hamarabb el akartam hagyni ezt a házat. De most itt vagyok, és megint elviszem a cuccaimat.

A telefonom nem hagyott nyugodni. Hova rakhattam? Mindent átkutattam, de sehol sem találtam. Pár perccel később kinyílt a bejárati ajtó és Chris lépett be rajta egy lánnyal az oldalán. Elbújtam a szobámban, a szekrényben. Nem akartam őket látni. Még jobban fájna a szívem, mint most.

A házból csak akkor mentem ki, amikor már elhalkultak a hangok. Elindultam halkan az ajtó felé. Úgy éreztem magam, mint egy betörő. Már-már nevetséges, hogy ennyire nem akarom látni Christ. Sikeresen kijutottam a házból csak azt felejtettem el, hogy Chris ablaka erre néz.

- Hannah. – hallottam a hangját.

Hátra néztem és elkezdtem futni. Nem akartam vele beszélni. Még lázni se nagyon, mert fájt. Ahogy visszaértem Roxy házába bezártam magam mögött az ajtót és elmentem a szobámba. Kipakoltam a cuccaimat és átnéztem másnapra a tanulni valót. Holnaptól kezdődik a pótlás, de ezerrel. Hiszen, ha egyszer elveszítem a fonalat, akkor nehéz lesz felzárkóznom az év végi vizsgákra.

Másnap reggel nehezen keltem fel. Lassan elindultam a fürdő szobába, ahol megmosakodtam, majd visszamentem a szobába és elkezdtem készülni. Roxy amikor készen volt bejött a szobámba, majd együtt elindultunk a suliba. Nagyon furcsa volt, hogy Roxyval indultam el. Csak félúton szoktunk vele találkozni.

A suli ajtajában vettem egy mély levegőt, majd bementem. Az aulában elváltunk Roxyval, hogy a saját termeinkbe menjünk. Belépve a terembe körbe néztem és megállt a tekintetem Amy-n. Ő az a bizonyos, aki mindent leír az órákon és sosem hiányzik. Leraktam a padomra a táskám és elkértem tőle a füzeteit.

Visszaültem a helyemre és előszedtem a cuccomat az első órára. Amikor Chris belépett elindult felém, de ekkor belépett a tanár és mindenkit a helyére zavart. Nem ülhettünk egymás mellett. És éppen ezért adtam hálát az égnek. Kerültem őt. Elég feltűnően. Minden szünetben a Diáktanács termébe mentem és nekiálltam bepótolni a lemaradásomat. Edward pontosan tudta, hogy hol vagyok így nagy örömmel rakta az asztalomra a munkát.

Ahogy vége lett a sulinak egyenesen az étterembe mentem. Felvettem a ruhát, amit kaptam és elindultam felvenni a rendeléseket. hallottam

Twins Love /befejezett/Where stories live. Discover now