:)
Η πόρτα ανοίγει και φαίνεται ήδη το χαμόγελο του Ντίλαν που σχηματίζεται κάθε φορά που νιώθει ότι έχει κερδίσει.
Αυτό είναι το μόνο όμως που προλαβαίνω να δω Αφού πριν καλά καλά ανοίξει η πόρτα εχω μπει στο σπίτι τρέχοντας να γλιτώσω το φιλί.
Τόσο πολύ στο να ειμαι χαλαρή."Τζορ- ε που πας;"
Εγώ γελάω δυνατά και ανεβαίνω τις σκάλες να πάω στο δωμάτιο μου.
"Δε μου την γλιτώνεις."
Τη στιγμή που κλείνω την πόρτα του δωμάτιου μου αυτός είναι στα μισά της σκάλας.
Το να κρυφτώ κάτω απο το κρεβάτι δεν ακούγεται και πολύ καλή ιδέα, άρα μπουκαρω στην ντουλάπα μου.
Στριμωγμένη όπως ήμουν ανάμεσα στα παλτό και στις κρεμάστρες τον άκουω να μπαίνει.
Δεν λέει τίποτα αλλά τον ακούω να ανοίγει κάτι συρτάρια, χωρίς να καταλάβω γιατί, αφου ειμαι αρκετά μεγαλωσομη για να χωρέσω σε ένα από αυτά."Ωραία εσώρουχα έχεις Τζο. Θα τρελαινομουν να σε δω σε ένα από αυτά."
Να τος λοιπόν ο λόγος. Ενστικτωδώς θέλω να βγω να του παρω τα εσώρουχα μου. Καταλαβαίνω όμως πως αυτό θέλει και αυτός άρα παραμένω ήσυχη στην θέση μου.
"Χμμ μήπως είσαι μέσα στην ντουλάπα;"λέει και νιώθω να με πλησιάζει.
Αυτό ήταν θα με βρει. Παίρνω μια βαθιά ανάσα και σκέφτομαι πως θα ήταν να τον φιλάω.
Ανοίγει την ντουλάπα αργά και βλέπω τις κόρες των ματιών του να διαστελλονται για να προσαρμοστούν στο σκοτεινό περιβάλλον της. Αυτή τη στιγμή γυαλίζουν και ας είναι κατάμαυρα.
Ξύνει άβολα τον λαιμό του και μου σκάει ένα ντροπαλό χαμόγελο.
Μόνο εγώ περιμενα να τον δω με το συνηθισμενο ψωνισμενο ύφος του γεμάτο αυτοπεποίθηση;'Γεια' μου ψυθιριζει.
Η ελάχιστη απόσταση μεταξύ μας με δυσκολεύει να αναπνεύσω.
'Αμα δε θες να φιληθουμε το καταλαβαίνω. Θα κάνει όλην την κατάσταση άβολη μεταξύ μας.'
Πριν προλάβω να απαντήσω συμπληρώνει:
'Βασικα ξέρεις κάτι; Άστο ήταν ηλίθιο εκ μέρους μου να σου ζητήσω κάτι τέτοιο. Αδέρφια είμαστε.'Εγω ντροπαλά κοιτάω τα νύχια μου.
'Και άμα δεν είχες τόσο ωραία χείλη θα ήταν πιο εύκολα να μην σε θ-'
Ξεφυσαει ενω εγω κοκκινίζω. Πιστεύει πως έχω ωραία χείλη;
Πάω να μιλήσω αλλά κοπαναω το κεφάλι μου σε μια κρεμάστρα. Φυσικά Αφού μπορούσα γιατί να μην κάνω την κατάσταση πιο άβολη για μενα;
YOU ARE READING
My Step Brother Affair
General Fiction"Τζο θέλω να μου υποσχεθείς κάτι." Πριν προλάβω να απαντήσω λέει.. "Ότι κάθε βράδυ θα είσαι δική μου." "Τ-Τι εννοείς;" "Δεν με νοιάζει με ποιον θα είσαι ή τι θα κάνεις αλλά κάθε βράδυ θα γυρνάς σε μένα. " Τον κοιτάζω ενώ αυτός με κοιτάει πολύ σοβαρ...