Κεφάλαιο 7

196 12 0
                                    

"Τι νομίζεις ότι κάνεις εκεί πέρα;" ακούω τη φωνή του Ντίλαν.

Η ψιλή φιγούρα του γίνεται ευδιάκριτη και αναρωτιέμαι πόση ώρα στεκόταν εκεί, στον απέναντι δρόμο.
Έρχεται προς το μέρος μας με σφιγμενες γροθιές και ο Τζιούντ απομακρύνεται ελάχιστα από μενα.

"Φύγε τώρα από δίπλα της."λέει σιγανά αλλά απειλητικά

Ο Τζιούντ βγάζει ένα γελακι.
"Γιατί τι θα μου κάνεις κοκκαλιαρη;"

"Θα σου λεγα τι θα σου έκανα αλλά είναι μπροστά κοπέλα. Και εγώ είμαι τζέντλεμαν σε αντίθεση με σένα."

Το ύφος του Ντίλαν μοιάζει σαν να φλερτάρει με τον Τζιούντ πράγμα που του προσθέτει όλη τη γοητεία του bad boy.

"Εσύ πρώτα από όλα ποιος είσαι και ανακατεύεσαι;"

"Ο αδερφός της."λέει σοβαρά και σταυρωνει τα χέρια του.

Αουτς. Αυτό για κάποιο λόγο πόνεσε.

"Ωραία όταν τελειώσω μαζί της θα στην παραδώσω. Υπόσχομαι να μην την κουράσω πολύ."λέει ψυχρά.

Ο Ντιλαν φαίνεται να χάνει τον έλεγχο έτοιμος να του ορμηξει, Αλλά εγώ βρίσκω επιτέλους τη φωνή μου.

"Ντίλαν Όχι δεν αξίζει. Άμα τον χτυπήσεις θα χαλάσεις τα πάντα για τον Ίαν ο όποιος κρατιέται επίσης να μην τον χτυπήσει για το καλό της οικογενειακής του εταιρίας."

Φεύγω από το κράτημα του Τζιούντ που βρίσκεται κάτι εκατοστά μακρυά από τη γροθιά του Ντίλαν.
Ο Ντιλαν το σκέφτεται και αφού πάρει μια βαθιά ανάσα τον αφήνει κάτω.

Τότε επιτέλους έρχεται ο Ίαν.

"Τι γίνεται εδώ πέρα;"

Εγω που ειμαι δίπλα στον Ντίλαν κρατώντας το μπράτσο του για να τον ηρεμήσω σωπαίνω. Ντρέπομαι γι αυτό που πήγε να συμβεί. Ανακουφιζομαι όταν τον λόγο παίρνει όμως ο αδερφός μου.

"Ο φίλος σου από εδω ρίχτηκε στην Τζο και δεν ξέρω τι θα συνέβαινε άμα δεν έφτανα εγκαίρως."

Ο Τζιούντ τον αγριοκοιτάζει.

"Μην πείτε τίποτα σε κανέναν αλλιώς θα καταστρέψω τη συμφωνία των οικογενειών μας, Ίαν."λέει ο Τζιούντ καθώς σηκώνεται από το γρασίδι του κήπου και φεύγει προς την τραπεζαρία.

"Δεν ξέρω τι τον έπιασε Αλήθεια. Ήξερα πως ζηλεύει ό,τι έχω αλλά δεν περίμενα σε τέτοιο βαθμό. Συγγνώμη Τζόρνταν."
Θέλει να με πλησιάσει αλλά ο Ντίλαν με κρατάει πιο σφιχτά κάτι που κάνει τον Ίαν να αλλάξει γνώμη.

My Step Brother AffairHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin