Κεφάλαιο 6

172 11 0
                                    

Όταν άνοιξε την πόρτα ο Ίαν φαινόταν χαρούμενος. Όταν όμως τίναξα τα μαλλιά μου πίσω φάνηκε να θυμώνει.

"Τι έπαθες;" Τον ρωτάω προβληματισμένη

"Όσο ωραίο ήταν να σε βλέπω να μου χαμογελάς τόσο όμορφα, τόσο άσχημο ήταν να βλέπω στο λαιμό σου το σημάδι από κάποιον άλλον."

Πόσο περισσότερο μεικ απ έπρεπε να βάλω για να το καλύψω;

"Ναι...θα πούμε πως εσύ το έκανες σωστά;"

"Σωστά.."

Πάει να μπει αλλά ξαναγυρνάει σε εμένα χαρούμενος ξανα.

"Εγώ άμα μπορούσα δε θα άφηνα σημείο του λαιμού σου χωρίς σημάδι."

~~~~~~~~~~~~
"Μα τι όμορφη νεαρά γυναίκα που έφερες στο σπίτι μας Ίαν." ήταν τα πρώτα λόγια που είπε η μητέρα του Ίαν η κυρία Άλισον.

"Σας ευχαριστώ." λέω ντροπαλά καθώς πιστεύουν πως τα έχω με το γιο της.

"Μαμά ο μπαμπάς που είναι;"

"Είναι στο μπάνιο σε λιγο κατεβαίνει. Εγώ πάω να ετοιμάσω το τραπέζι."

"Θα σας βοηθήσω."

Ακολουθώ την κυρία Άλισον στην κουζίνα η οποία μυρίζει υπέροχα λόγω του φαγητού 😌.
Πιάνω τα μακρυά ίσα ξανθά μαλλιά μου κοτσίδα (Και ήταν που δεν με λένε και νοικοκυρά -.-) και κατεβάζω τα απαιτούμενα πιάτα.

"Και δεν μου λες γλυκιά μου πόσο καιρό τα έχεις με τον Ίαν;"

Λίγο ψεμματακι δεν έβλαψε ποτέ κανέναν:)

"Κάπου στον ενάμιση μήνα."

"Και δεν σε έχει φέρει ποτέ να φας μαζί μας; Τι τρόπους του έχω μάθει εγώ;" Λέει αναστενάζοντας. "Τέλος πάντων, πηγαίνεις τις σαλάτες στην τραπεζαρία στο σαλόνι;"

"Μα φυσικά."

Τις παίρνω και πηγαίνω στο σαλόνι ο που βλέπω έχει μαζευτεί και η άλλη οικογένεια. Μόνο που λείπει ο Ίαν και το συνομήλικο αγόρι που όλα γίνονται γι αυτόν.

"Μα τι ωραία κοπέλα είναι αυτή;"
Πετάγεται μια επιμελημένη γυναίκα με σκούρα κόκκινα μαλλια.

"Ευχαριστώ." της χαμογελάω.

"Η κοπέλα του γιου μου είναι...δεν είναι υπέροχη Ρέιβεν;" πετάγεται η μητέρα του Ίαν που μόλις εμφανίστηκε κρατώντας τα υπόλοιπα.

"Είναι είναι." πετάγεται τώρα ο άλλος κύριος με γκρι χτενισμενα μαλλιά και επίσημα ρούχα.
Τελικά τα ρούχα που διάλεξα είναι ότι πρέπει για την περίσταση. Όλοι έχουν ντυθεί πολύ εκλεπτυσμένα.

My Step Brother AffairDonde viven las historias. Descúbrelo ahora