Κεφάλαιο 8

199 13 2
                                    


Φτάνουμε σπίτι. Επικρατεί απόλυτη ησυχία και το μόνο που ακούγεται είναι το απαλό αεράκι που χορεύει με τα φύλλα των δέντρων.
Κλείνω τα μάτια ώστε να απορρόφησω τη στιγμή ενώ εισπνέω βαθιά. Πρώτη φορά νιώθω τέτοια γαλήνη, τέτοια αρμονία. Είναι σαν να έχει αποκοφθεί αυτή η στιγμή από τον υπόλοιπο κόσμο, σαν να υπάρχω μόνο εγώ, ο αέρας και τα δέντρα. Είναι ωραίο να ξεχνάς για λίγο και να χάνεσαι στη λήθη σου. Είναι ωραίο να σκέφτεσαι πως τέτοιες απλές εικόνες όπως το αδύναμο φως των κολόνων που φέγγουν καταθλιπτικά τα μεγάλα άδεια σπίτια μπορούν να σε χαλαρώσουν στο μέγιστο. Αυτά σε συνδυασμό με το σταθερό κράτημα του Ντίλαν στο χέρι μου. 

"Είναι πανέμορφο έτσι δεν είναι; Ο τρόπος που όλο αυτό πονάει αλλά ποτέ δεν τα παραταμε."

Ανοιγω τα ματια και γυριζω να αντικρισω τα δικα του. Τα μάτια του νοσταλγικά σαν να προσδοκει μια χαμένη υπόσχεση και τόσο μαύρα που σε αιχμαλωτίζουν στο δικό τους χάος. Και βρίσκω τον εαυτό μου να λατρεύει αυτό το χάος.

"Είναι."

Ένας συναγερμός που χτυπάει κάπου κοντά και ταράζει την ησυχία, με βγάζει από τις σκέψεις μου. Το απαλό αεράκι που έδιωχνε μακρυά τις θλιβερές στιγμές στο σπίτι του Ίαν τώρα μου προκαλεί ρίγη και καταλαβαίνω πόσο κρύα είναι η νύχτα για τα ανάλαφρα ρούχα που φοράω. Το σαγηνευτικό θρόισμα των φύλλων που με χαλαρώνε τώρα ακούγεται τόσο ξένο που δεν το ακούω πια. Και το χέρι του Ντίλαν στο δικό μου χάνεται όταν αυτός βγάζει τη ζακέτα του και τη φοράει σε μένα.

"Κρυώνεις ε;"

Εγώ σαν απάντηση γνεφω καταφατικά.

Με παίρνει αγκαλιά.

"Μην δείχνεις τόσο ελκυστική με τα ρούχα μου Τζο. Θα αναγκαστώ να στα δώσω όλα." Λέει γλυκά ενώ μπαίνουμε ήσυχα στο σπίτι μας, ήσυχα στο δωμάτιο του.
~~~~~~~~~~~

"Μπορείς να δανειστεις αυτά τα ρούχα άμα θες." Λέει και μου δείχνει μια μακρυά άσπρη μπλούζα με το κόκκινο λογότυπο της coca cola και μια γκρι φαρδιά φόρμα. Εγώ τα παίρνω χωρίς δεύτερη σκέψη Αφού είναι πολύ πιο πρακτικά από τα ρούχα που φοράω τώρα.

"Γύρνα από την άλλη μέχρι να αλλάξω. "

"Μα τότε θα χάσουμε όλην την διασκέδαση."

Γεια σου Παλιέ Ντίλαν χρόνια και ζαμάνια:)

"Απλά γύρνα χαζό."

Εκείνος ξεφυσαει δραματικά και γυρίζει έως ότου βλέπω την γυμνασμένη πλάτη του.

My Step Brother AffairWhere stories live. Discover now