Ik kleedde me snel uit. Gehaast dus. Ook mijn zwarte polo en beige H&M broek belandden op nog later te ontdekken plekken in de kamer. Mijn schoenen waar snel uitgetrapt. Morgenochtend zou ik wel zien of ze vervormd waren door deze minder subtiele manier van je schoenen uitdoen. Mijn lid was zichtbaar. Ik had me al liggend op bed uitgekleed waardoor we nu allebei zonder iets aan te hebben in mijn oude bed lagen. Het was voor het eerst dat dit gebeurde in mijn oude bed. In mijn oude thuis in Bloemendaal.
Celeste lag op haar rug terwijl ik me over haar heen boog. Onze lippen raakten elkaar weer terwijl alles vanaf hier alles rustiger leek te gaan dan 30 seconden eerder. Er was lichaamscontact, meer dan alleen onze lippen. Meer dan alleen onze tongen. Met mijn linker onderarm leunde ik op het matras terwijl ik mijn rechterhand tussen haar benen. streelde. Celeste had ook mijn lid vast. Ze deed het langzaam op en neer bewegen. Ik deed hetzelfde bij haar. Met mijn middelvinger zat ik in haar en maakte de bijbehorende beweging. Ik had mijn linkerhand nog redelijk vrij. Ik deed met een vloeiend handgebaar Celeste's krullende haar achter haar oor. Ik kuste haar in haar nek. Er was meer tong dan normaal. Het was net getten. Het hijgen kon ik horen. Het was een reactie op mijn middelvinger die nog steeds bezig was. Vanaf haar nek ging ik verder naar beneden. Een zelfde zoen op haar borsten, daarna op haar buik en daarna waar net mijn vinger nog was. Ik begon te likken. Gekreun. De reactie van Celeste was gekreun. Het leek alsof het vanaf de andere kant van de ruimte kwam. Van ver, dat in ieder geval. Het gekreun. Een geluid of een klank meer met alle emoties er in. Alles van verlangen tot opluchting die te merken was in de manier waarop de laatste toon of noot altijd omhoog ging. Ik bleef doorgaan waardoor het gekreun, het geluid van bevestiging, het geluid van dat je het goed deed, harder en intenser werd. Alle lust en verlangen in de wereld leek in haar klanken te zitten. Ik kon mijzelf niet zien maar ik voelde aan mijn blik dat ook alle verlangen en lust van mijn gelaat af te lezen viel. Mijn ogen en wenkbrauwen stonden op de winnaarsstand, de blik die in je ogen hebt als je iemand wilt imponeren. Het volrecht had ik om zo te kijken. Ik was immers bezig om iemand te imponeren.
Ik stopte hem erin. Het gene waar het alles omdraait is bezig. De hele avond leef je toe naar dit moment. Soms lijkt hetalsof de hele avond met je mee is, alsof het universum je dit gunt en jemeehelpt. Het gekreun van Celeste bleef uit haar mond komen maar veranderde vanritme. Het ritme van wat we aan het doen waren. Elke keer als ik hem erinstootte kwam er een klein gekreun. Het gekreun was wel degelijk veranderd. Mijnvoortanden beten op mijn onderlip. Bij vrouwen ziet dat er altijd een stukmooier uit. Dit realiserende besloot ik haar in haar nek te kussen terwijl iknog steeds half hijgend bezig was. Met mijn hand voelde ik haar borst diemeegolfden met elke stoot die ik met mijn lid maak. We waren bezig. We warenouderwets en ordinair seks aan het hebben met alles wat erbij kwam kijken. Hetgevoel kwam in me los. Het gevoel dat in het begin lijkt alsof je spieren zichsamentrekken, dan de rillingen die als een soort stuiptrekking door je torsogaan om dan als een brok adrenaline in je keel uit te monden. Het kwam eruit.Hiermee gepaard kwam een afsluitende kreun uit mijn mond. Ik had seks gehad metCeleste van der Sandt. Ik zoende haar nog een keer. Lang, gepassioneerd en metalle emotie en spanning van die hele avond. Het leek een soort afsluitend tezijn. Ik liet me naast haar in bed neervallen en sloeg een arm om haar naaktelichaam. Mijn oogleden begonnen zwaar te worden. Ik had seks gehad met Celestevan hockey. 'Poald zoals ze in hetGrodener dialect zouden zeggen. Mijn ogen waren dicht gevallen.
YOU ARE READING
Clubgevoel
Aktuelle LiteraturHet lijkt Boudewijn allemaal voor de wind te gaan. Hij zit in het laatste jaar van zijn bachelorstudie en heeft zijn vrienden binnen het studentencorps van de stad. Ook met zijn blonde lokken lijkt hij ieder meisje voor zich te kunnen winnen. Als da...