Telefonumun çalmasıyla uyandım. Arayan merveydi. Hemen açtım.
-Masal abla ameliyatına girdiğin hasta Hazar. Sanırım uyanmış. Ben hastanede değilim. Telefonla söylediler. Seni aramışlar ama ulaşamamışlar.
+tamam merve ben hemen bakıyorum.
Telefonu kapat tim ve baktığımda 3 cevapsız arama olduğunu gördüm. Sanırım yaklaşık 1 saat uyumuştum. Hemen kalktım ve hastanın odasına gittim. İçerde doktorlar vardı. Ailesi dışarda meraklı ve endişeli gözlerle bakıyorlardı. Hemen içeri girdim. Bütün gözler bana döndü. Aras ve bir hemşire vardı. Ben gelince hemşire dışarı çıktı. Hastayı kontrol ederken. Hazar.
- Nerdesin sen ya. Odanın kapısı niye kitli. Bir yere gittin sandım.
Doğru odamın kapısını kilitlemiştim.
+ ya uyuyodum neyse hastanın durumu ne.
- bir ara uyandı. Zeynep diye sayıklayıp durdu. Serum verdik. Şuan uyuyo.
+ Tamam ailesine bilgi verdiniz mi.
- hayır. Dedi ve bende dışarı çıktım. Ailesi hemen ayağa kalktılar.
Soru sormadan konuşmaya başladım.
+ Hasta bi ara uyandı. Serum verdik şuan uyuyo. Zeynep kim? Diye sordum.
Abisi sandığım kişi
- ne neden sordunuz? Dedi
Kekeleyerek.
+ Hazar bey uyandığında Zeynep diye sayıklamış dedim.
O sırada aras yanıma geldi ve hastayı normal odaya alabiliriz dedi. İlk defa bi hastanın bu kadar hızlı iyileştiğini gördüm. Neyse...
Hazar beyi odaya aldık. Ailesiyle birlikte bende içeri girdim. Kontrol edip serumu değiştirirken tekrardan Zeynep diye sayıklamaya başladı. Annesi yavaş ve sakin bir şekilde ağlıyordu. Acaba Zeynep kimdi. Sonra hasta yavaşça gözleri açtı. Ve ağızından bir inleme kaçtı. Ben daha sonra geli cem dedim ve odadan çıktım.
HAZAR
Bir yerdeyim. Burası bizim konağımız. Karşımda Zeynep var. Gelinlikler içinde. Sonra bir silah sesi duydum. Baktığımda Zeynep beni kalbimden vurmuştu. Canım çok yanıyordu. Bi süre sonra rüyada olduğumu anladım. Zeynep diyip durdum. Koluma bişi sokuyolardı. Gözlerimi açamıyordum. Bi süre sonra beni bir yere götürdüklerini hissettim. Yine zeynepı gördüm karşımda seslendim ama duymadı. Hızla gözlerimi açtım. Kalbime saplanan ağrıyla bir inleme çıktı ağızımdan. Etrafıma baktığımda bir doktor vardı. Ben sonra gelirim dedi ve gitti. Onun çıkmasıyla yanıma abim ve annem oturdu. Annem iyi misin evladım diyip ağlıyordu. İyiyim anne ağlama dedim. Babama ve zilana baktığımda gözleri kızarıktı. Abimin gözlerinde sinir vr intikam vardı. O sırada kapı açıldı. İçeri dewran girdi. Hemen gelip sarılmasıyla yine inledim. Özür diledi. Zilan anne hadi artık gidelim yemek ye bak dünden beri bişe yemedin. Anneme numaradan kızgın gözlerle baktım. Anne hadi yemek ye bak vem iyiyim baba hadi sende git. İtiraz ettiler ama kabul ettiler. Gittiler. Onlar gittikten 2 3 dakika kapı çalındı. Gel dememle içeri doktor girdi. Mardin de kız doktor? Wtf? Ve bana denk geldi. Vay anasını.
+ kendini nasıl hissediyosun demesiyle kendime geldim.
- ağrım var dedim zar zor.
+ normal nerdeyse kalbine kurşun saplanmış. Dedi gözlerini devirerek. Kolumdaki seruma baktı ve içine bişey enjekte etti.
Sol tarafa geçti ve abimi pardon diyerek kaldırdı. Tişörtümü sıyırdı ve kalbime baktı.
-Napıyosun sen kaslarıma bukadar meraklımısın. Dememle bana öyle bir bakış attı ki altına yapıyordum lan.
+ ne diyorsun sen be geri zekalı. Dedi. Waoaov sert kız. Bişi söylemedim. Yarama baktım. Kan olmuştu. Sargı bezi tendriyot aldı. Sargıyı açtı. Pamuğa tendriyot döktü ve bir anda yarama bastırmasıyla çığlık attım. -Ne yapıyosun dedim
. sana ne dedi. Sanırım daha zeminin acısını çıkarıyodu. Canım çok yandı lan. Elimle hava yapmaya çalışırken yüzüne çarptım. Doğruldu ve sabır diler gibi gözlerini kapattı. Baran abimde esneme vurup lan salak dedi. Bir kaç saniye sonra doktor gözlerini açtı ve yarama eğildi. Bu sefer pamukla silerken üfledi. Sonra sargıyla sarmaya başladı. Teni çok sıcaktı. Değdiği yerler sanki yanıyordu. Adın ne dedim. Bi an bana baktı. Ona söylediğimi anladığında masal dedi.
Masal gibi kız MaşAllah dedim. Sanırım sadece dewrran duydu sinsi bir şekilde sırıtıyordu. Bişe mi dedin dedi masal. Bende hazar dedim ve elimi uzattım. Biliyorum dedi ve kalktı. Bende elimi indirdim. O sırada Annemler geldi. Doktoru görünce durumumu sordular.
Gayet iyi maşAllah bir reçete yazıcam ilaçları almanız lazım dedi. Ve yatağın ucundaki masada bişeyler yazdı. Baran abim tamam ben alırım dedi. Masal reçeteyi abime verdi ve geçmiş olsun diyerek gitti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞK-I BEDEL
Teen FictionBazı anlar vardır Beyninde bomba etkisi yaratan bir sessizlik Ya da Nefesinin kesilip boğazında düğüm oluşturduğu Bir an ... Yine canım yanıyor Yine kalbim acı içinde kavruluyor Ve Benim içim alev alev yanıyor Sorgusuz sualsiz güvendiğim ins...