Masaldan:
Aşağılanmak ,küçümsenmek şimdiye kadar tatmadığım duygulardı.Ta ki bir adamın karşıma geçip hiçbir bok bilmediği halde bu duyguları bana yaşattırana kadar.
Ya sen kimsin ,sen benim neyimsin.Düşündükçe sanki daha çok delirecek gibi oluyordum .
Sürtük diyor lan! sanki beni birinin altında görmüştü .Ne kolay ya her insanın hakkında istediğin yorumu yapıp arkanı dönüp gitmek.
Söylesene ;
Çok mu mutlu oluyorsun arkanda enkaz bıraktığında ,
Çok mu seviniyorsun onun kalbini paramparça ettiğinde ,
Çok mu boburleniyorsun onu asagiladiginda.
Çok mu havaya giriyorsun onun gozyaslarindan .
Insan olan üzülür ,insan olan tüm acılarını sarar ama yeni yaralar açmaz .
Ama o beyefendi insan değildi (benim için )!!Nasıl anlatılır ki bu duygu en azından herkesin içinde kusmasaydin tüm nefretini .O lafları söylerken hic mi isitmedi aglayislarimı hiç mi canını acitmadi hickiriklarim .Hastanede ağlarken yanıma geldigindeki o gözlerini istemiştim .O merhametle bakan gözlerini ...
Yine öyle baksın ve beni ayağa kaldırsın istemistim.Ama o aksine laflarıyla kalmayıp ,itmişti beni yere .Canım acımistı belki ama tek acıyan yerim orası değildi .Kalbimde de vardı aynı sizidan .Bu çok boktan bir duyguydu.Boyle olmamaliydi ben buraya aldatilmamin verdiği acıyla ,utançla gelmişken neden birde bu duyguları o yasattiriyordu bana. Tek isteğim herşeyi unutmakken neden birde yeni yaralar açıyordu bu adam bana.Ben aciz biriydim herkesin içinde ağlayan,yaralarını başkasına sardiran, ilgiye muhtaç olan bir kız cocugu.Boyle olmamın diğer bir nedeni ise ailemdi. Onlar bana o kadar şefkatle bakar ve ilgi gösterirlerdi ki beni böyle olmaya zorlamislardi .Ben ailemin yanına gitmek istiyordum eğer kendi evime gidersem bu düşüncelerim beni bırakmazdı. Küçükken olduğu gibi onlar merhem olucaklardı bana .Onlar unutturacaklardı acımı.Acitmadan ,kanatmadan ...
Ama önce şu hastanedeki işleri bitirmem gerekiyordu .Eve doğru arabami sürdüm.
Eve gittiğimde hemen kısa bir duş aldım.
Daha sonra kot pantolonumu ve yünlü lacivert kazagimi giydim .Havalar soğuduğu için de siyah montumu da giydim.
Makyaj yapmayı fazla sevmiyordum fakat agladigimdan dolayı gözlerim kıpkırmızı olmuştu . Goz altlarima kapatıcıyi sürdüm ve dudağıma da biraz parlaticiyla makyajim bitmişti .
Evden çıkarak arabama bindim .
Moralim bozuktu ama şu an kafama takamazdım bunları .
Hastaneye vardığımda biraz kalabalıktı. Bu da demek oluyor ki bugün çok işim var. .....................................................................
.....................................................................
.....................................................................
..........2,30 saat sonra ...........
.......Íşlerim bitmişti odama giderek çantami toplayıp montumu da alarak çıktım odadan .Asansör beklerken pansuman odasından çıkan Hazar'ı görmem bir oldu.
Hazardan
Şu an adamlarimdan birine Masal'ı araştırmasını emretmistim.Evet doğru duydunuz adamlarim vardı benim. Sonuçta Mardin ağasının ogluydum evin etrafında korumalarimiz falan da vardı. Burasi Mardindi ve bizim bir sürü düşmanımız vardı .Bu yüzden babam tedbir olarak herkesin peşine koruma taktırmışti .Konumuza dönücek olursak Masalı araştırmalarını istemiştim .Tamam dün baya konuşmuştu bana ama bu onun doğruyu söylediği anlamına gelmezdi .O yüzden öncelikle her şeyini bilmem gerekiyordu .Beni düşüncelerimden ayıran şey telefonumun zil sesiydi ,arayan kişi adamlarımdan biri olan Yakup' tu. Aramayi cevaplandırdım .
(Hazar): Söyle Yakup
(Yakup):Ağam istediğiniz kişiyi arastirdik.Dosyayi da şirketteki odaniza koyduk.
(Hazar):Eyvallah Yakup .
Diyerek aramayı sonlandirdim.Merak ediyordum, Masal'ın hayatını da geçmişini de ...
Buu yüzden hızlıca bir duş alıp evden çıkarak arabama bindim .Arabayı sürerken bir yandan da bugün yapicagim şeyleri kafamda planliyordum. Aklıma gelen şeyle sıkıntılı bir nefes aldım.Bugün hastaneye pansuman için gidicektim .Masalı görme ihtimalim çok yüksekti ama benim ondan alacağım bir intikam vardı .O bana Mehmet Miran'in oğlu Hazar Miran'a tokat atmıştı elbette ki bunun bir bedeli olacaktı .Ben böyle intikam oyunlarını hazırlarken şirkete gelmiştim bile .Arabamdan inerek kimseyi umursamadan odama doğru gittim. Masamın üstündeki dosyayı alıp, odamdaki karşılıklı koltuklara geçtim ve rahat bir pozisyon alarak dosyanın kapağını açtım .Bilgileri sesli bir şekilde okumaya başladım .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞK-I BEDEL
Teen FictionBazı anlar vardır Beyninde bomba etkisi yaratan bir sessizlik Ya da Nefesinin kesilip boğazında düğüm oluşturduğu Bir an ... Yine canım yanıyor Yine kalbim acı içinde kavruluyor Ve Benim içim alev alev yanıyor Sorgusuz sualsiz güvendiğim ins...