8.BÖLÜM

3.5K 155 37
                                    

Medyayı söylediğim yerde açın.
👆👆👆
Medya:THROUGH ME
💎
💎
💎
Masaldan:

Bu adamın kim olduğunu bilmiyorum ama bakışları nasıl desem mide bulandiriciydi.Adama ne var anlamında tek kaşımı kaldırarak bakmaya çalıştım bakın çalıştım diyorum çünkü yapamıyorum her neyse adam bana sırıtarak bakıyordu ama bu sırıtma birazdan iyi şeylerin olmayacağını belirtiyordu .Zilan'in olduğu tarafa doğru baktığımda göremedim nereye kayboldu ki bu kız. Hem bu adam bana biraz daha bu şekilde bakarsa Allah yarattı demicem kafa göz dalıcam . Ayağa kalkarak karşısına geçtim ve aramızdaki sessizliği bozdum.

(Masal):Beyefendi birine mi baktınız ya da birine mi benzettiniz kaç dakikadan beri başımda sırıtarak bakıyorsunuz da...

(?Adam):Evet birine bakmıştım guzelim , burada senden başka göz kamaştırıcı biri mi var.

Adamın konuşması midemi bulandirsada hele güzelim demesi beni sinir etse de kibarligimdan taviz vermicektim tabikide.

(Masal):Bakın beyefendi hemen başımdan gitmezseniz olacaklardan sorumlu değilim .

(?Adam):Ne gelirse başıma senin yüzünden gelsin güzelim inan sesimi bile çıkarmam.

Dedikten sonra kolumu tutarak beni kendine doğru çekmesi bardağı taşıran son damla olmuştu .

(Masal):Pekala bunu siz istediniz .

Diyerek adamın erkekliğine dizimi geçirdim ve adamın çığlıkları yankılandı kafede .Bir yandan çığlık atıyor bir yandan da bana hakaretlerini sıralıyordu.

(?Adam):Seni sürtük
Bunu nasıl yaparsın lan ,seni geberteceğim .

Bana o kelimeyi kullanması iyice sinirlenmeme neden oluyordu . Yere doğru eğilip adamın yüzüne yumruk atmak amacıyla elimi kaldırdığımda Zilan'in çığlığı duyuldu, doğru duyduğuma emin olmak için kafamı kaldırdığımda Zilan ve Hazar'ın buraya doğru gelmelerini beklemiyordum tabikide.

Zilan dan:

Masalla bir kafeye gelerek konuşuyorduk .Tatlı kızdı ve içimden bir ses onunla çok iyi arkadaş olucağımızı söylüyordu. Siparişlerimizi verdikten sonra biraz daha konuştuk. Garson siparişlerimizi getirdiğinde hemen yemeğe gömüldük .Yemek boyunca ikimizde sessizdik. Benim telefonumun çalmasıyla Masal'dan müsade isteyerek çıkışa doğru gittim. Arayan Hazar abimdi .Hemen aramayı cevaplandırdım .

(Hazar):Zilan nerdesin ?

(Zilan ):Masal'la Güneş kafedeyim abi

(Hazar):Normalde senin hiç arkadaşın olmazdı ,ne oldu da Masal'la bu kadar samimi oldunuz?

(Zilan):Masal diğer kızlar gibi değil abi ,herkesten farklı ve ben böyle birini bulmuşken kaybetmek istemiyorum .

(Hazar):Öyle diyorsan öyle olsun .Seni almaya geliyorum .

(Zilan ):Tamam abi ,görüşürüz .

Cevap vermeden yüzüme kapattı. İnsan bir görüşürüz der yani ,tam bir hödük.Abilerim arasindan en sert olanı Hazar abimdir, her şeye çok çabuk sinirlenen bir yapısı vardır ve bu siniri yüzünden bir çok kişinin kalbini çok güzel! kırar .Bende tuvalete giderek elimi yüzümü yıkadım güneşin altında pişmiştim, resmen .Kapıdan çıktığımda tam Masal'ın yanına gidecekken ,Hazar abimin arabadan indiğini görmemle yanıma gelmesini bekledim .

AŞK-I BEDEL  Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin