Masaldan:
Hazarin odasından çıktıktan sonra direk arabama doğru ilerlemeye başladım .Aslında Hazar iyi bir çocuktu ,tamam biraz çapkın olabilir ama Allah var taş çocuk ,uff ne diyorum ben iç sese benzemeye basladim iyice .Bu düşüncelerime son vererek arbama bindim ,eve doğru gitmeye başladım .Eve geldiğimde odama çıkarak rahat bir şeyler giyindim.Daha sonra mutfağa inerek kendime sandvic hazırladım yanına da kola koyarak yemeye başladım .Yemeğimi bitirdikten sonra televizyonun karşısına gecerek izlemeye başladım .
Bir buçuk saat sonra:
Kaç saat oldu bilmiyorum ama koltuktan kalktım ,her yerim uyusmustu ,odama cikmaya başladım ve duşa girdim .Duştan çıktıktan sonra pijamalarimi giyerek yatağa bodoslama daldim (hadi söyleyin siz de en azından bir kere bodoslama dalmissinizdir, yatağa 😇)
Sabah:
Sabah kalktığımda saat 12 ydi .Demek ki baya uyumuşum neyse ......
Bugün günlerden cumartesi ve ben ne yapicagimi bilmiyorum ,Aras disinda yakın bir arkadaşım da yok Zilan la daha yeni tanıştık ama onu da arayip rahatsız edemem ki .Ben böyle düşünürken telefonum çalmaya başladı (sacmalamayin, hırsızdan bahsetmiyorum tabiki de 😂).
Arayan kişi zilandi ,uff çok iyii biriyim ya kızı düşünürken o aradı neyse bekletmeyerek telefonu açtım .Zilan :Masal nasilsin canım ?
Masal :iyiyim canım ,sen nasılsın ?
Zilan :Bende iyiyim ne olsun ,şey dicektim bugün bir şeyler mi yapsak?
Masal:çok iyi olur canım ,bende boş boş oturuyordum evde .
Zilan :o zman saat 2 de yürüyüş yapılan yerin yanındaki güneş kafede bulusalim (böyle bir yer yok okuyucular ,sadece ....sallama ...)
Masal :Tamam biliyorum ben orayı orada buluşuruz .Hemen odama çıkarak spor ama şık duran bir kombin ayarlayarak giyindim .
(Tam olarak böyle giyiniyor ,ama manken farklı )
Daha sonra da dudagima parlatıcı sürdüm ,gözlerime rumel surerek makyajımi tamamladim . Fondöten suremezdim çünkü bu sıcakta kim sürmek ister ki ogg.Aynaya son kez bakip iyi olduguma kanaaat getirerek gozlugumu de alarak evden çıkıp arabama bindim.Biraz daha hızlı giderek bulusucagimiz yere geldiğimde arabamı park ederek arabadan indim .Gozlugumu takarak etrafa bir bakış atıp ilerlemeye başladım ,ahh çok coolum yine herkesin gözü benim üzerimde .Bu ovgulerime son vererek kateden içeri girdiğimde buranın dışarıdan daha sıcak oldugunu anlamıştım ama yapicak bir şey yoktu etrafa bir göz gezdirdigimde çoğu kişinin erkek tek tük de kız grubu olduğunu gördüm ,nedense erkekler yicekmis gibi bakıyordu ya da bana öyle geliyordu sonuçta açtım aç ,var mı ötesi (biliyorum Cok oburum ne yapayım acıkıyorum ,hem bir kere ben kilo almayanlardanim, kötü kadın kahkahasi !!)
Düşüncelerime son vererek boş bir masaya geçerek bir limonata sipariş ettim hemen.Daha sonra ise,arkama yaslanarak etrafi izlemeye başladım .
Bazı erkekler bana doğru bakarken bazıları ise sohbet ediyorlardı.Bu düşüncelerime son veren şey zilanin gelmiş olmasıydı,onu baştan aşağı süzdüğümde ise onun da benim gibi spor giyindigini fark ettim.Bu kızla zevklerimiz ve renklerimiz de aynıydı.Hemen kisaca sarılarak sandalyelerimize oturduk.ve garson geldi hemen iki limonata ve pasta isteyerek siparislerimizi vererek sohbet etmeye başladık .
Zilan :nasılsın canım
Masal :iyiyim kuzum ,ne olsun
Zilan :ee isler nasil gidiyor
Masal :aynı işte ,her gün hastanede geçiyor zamanım ,senin iş nasil gidiyor ?Zilan :benimkide öyle baya sıkıcı işte .
Masal:anladım .Biz böyle sohbete dalmışken garson siparislerimizi getirdi ,afiyet olsun diyerek yanımızdan ayrıldı .Zaten yemeklerimiz bitene kadar bir daha konuşmadık .Birden zilanin telefonu çalmaya başladı ,benden müsade isteyerek çıkışa kadar gitti .Biriyle konuşuyordu maalesef ki burdan duyulmuyordu .Ben kendi yemegime dondum ,ben böyle yemeye devam ederken tabagimin üstüne bir gölge düştü ,başımı kaldırıp baktığımda bunun kim olduğunu bende merak etmiştim .Aklımdaki tek soru :
Bu adamın kim olduğuydu ???Evet ,biliyorum çok beklettim sizi ayrıca sozumi tutamadim ama inanın buguj benim için çok zor bir gündü ,baya duygusal geçti ayrica gönlümün efendisi olan abimi göndermek zor geldi bana her seferinde böyleyim ama her neyse kitapa gelirsek bölüm az ama telafi edicem emin olun hepinizi çok seviyorum ve cook özür diliyorum .
Yıldızı parlatmayi unutmayın sevgili okuyucular !!!!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞK-I BEDEL
Teen FictionBazı anlar vardır Beyninde bomba etkisi yaratan bir sessizlik Ya da Nefesinin kesilip boğazında düğüm oluşturduğu Bir an ... Yine canım yanıyor Yine kalbim acı içinde kavruluyor Ve Benim içim alev alev yanıyor Sorgusuz sualsiz güvendiğim ins...