Biliyorum konuşmıcaktık buluşana kadar belkide sen hiç konuşmak istemiyosun belki buluşmak bile istemiyosun bilmiyorum ama gercekten çok özlüyorum seni gece olduğunda daha çok özlüyorum neden geceleri özler ki insan dimi ama bilmiyorum ben seni düşünmeden bi an bile yapamıyorum ya cidden daha iyi anlıyorum yokluğunun ölümden daha beter olduğunu ama cidden ne desen haklısın kendim ettim kendim buldum sana yaşattıklarımı yaşıyorum bilmiyorum belki de yaşadıklarının binde biri bile değildir gercekten şunu çok iyi biliyorum ki sen benim herseyimmişsin sensiz yapamıyo muşum insan gercekten de kaybedince daha çok iyi anlıyo değerini sana yaptıklarım için seni haksız yere üzdüğüm böyle davrandığım için özür dilerim sana gel demeye ufacık bi hakkım bile yok sadece senin sunu bilmeni istiyorum ben sensiz yapamıyorum belki yalan söylediğimi düşüneceksin belki inanıcaksın bunu da bilmiyorum ben sana zarar veriyorum üzüyorum farkındayım herseyin ben mutlu olamıyorum senin mutlu olduğunu belki bi şekilde öğrenirsem bende kendimi böyle teselli edicem lütfen ben üzülüyorum diye buluşmak istiyosan buluşmayalım olur mu çünkü bu senin için çok daha zor olucak biliyorum benim için hayatını zorlaştırma ben seni seviyorum seni seviyoken hiç bişey umrumda degil hayallerimizi de anılarımızı da severim seni, sen mutlu ol yeter ki.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşk Mı? Yoksa Hayat Mı?
PoetryBazen sevgiyle aşkı karıştırır insan bazen sever kaybedince anlar aşkı bazen de aşıktır gittiğinde anlar onsuz da yaşadığını.