Kaybolan Gercekler

23 0 0
                                    

Hayatın dalgasına kapılıp akıntının seni götürdüğü yere gidersin gözlerini açtığın da olabildiğine masmavi bi dünya çırpınırsın ve kurtulmak istersin gözlerini kapatıp derinlere sürüklendiğin an hayallere dalarsın ve gözlerini actığın da denizden kurtulmuş tam da olmak istediğin kişi ve yaşamak istediğin hayatı yaşarsın her şey çok güzel gider hatta o korktuğun mavi göklerin ardında güzellikler ararsın gece karanlığında bile o güzelliği bulursun aynanın karşısına geçtiğin an aslında kendin olmadığını fark edip olmak istediğin kişiden, yaşamak istediğin hayattan korkar ve kaçmaya başlarsın kaçtığın an aslında herşeyin hayal olup sürüklenişini izlersin sadece...

Ben seninle var olur sensiz yok olurum sen benimle varsın bensiz olamazsın eğer ben her şeyi mi sana aşkıma ömrüne adadıysam senin için bin bir türlü fedakarlık yapıp en çok değer verdiğim seylerden vazgectiysem sen de benim için bişeyler yapmak zorundasın gitmem gerek olmuyo yapamıyorum diyosun ya bende gidemem yoksan bende olmam benim tek varlığım tek değerlim ve en kıymetlimsin seni öylece bırakamam ya ben napıcam sensiz nasıl yaşıcam, herseyimi sana adamışken sen gidince bana kalan harabeler yıkık dökük duvarlar seninle birlikte kurduğum sensiz kalan dünyam yıkılınca ben nasıl tek başıma inşa edicem biz bulutların üzerinde yaşardık her zaman sen uçup gidince ben o bulutlardan sonsuzluğa bıraktın kendimi dünüşüyorum bazen kurtulmak için uğraşsam da her zaman her gecen saniye artık sonsuzluğun bittiği yerde, gökyüzünü, bulutları ve mutlu bizi izlerken gözlerimi kapamak istiyorum gel kurtar beni sonsuzluktan, yeni baştan bi dünya kuralım sen ve ben her sey istediğimiz gibi olsun yeni yerler yeni bulutlar yeni renkler keşvedelim birlikte bütün çiöeklere biz isim koyalım herseyi biz yapalım yeni bi ev yeni bi hayat yeni ve tertemiz bi sayfada biz olalım evimiz küçük huzurumuz mutluluğumuz neşemiz komacan olsun ya da ne yap biliyo musun beni ellerinle artık bırak o sonsuzluğun dibine ve bitsin artık hersey başı mutlu sonu kötü biten bi rüya bi kabus olarak kalsın ama ben hiç uyanmayım bu gün günlerden ne inan bilmiyorum saat zaman kavramı benim için yok artık bi kaç saniye bi kaç gün uzun ve zahmetli berbat hüzün dolu bazen de bi kaç gün saniye gibi nasıl geçtiğini bilmiyorum nolur ya benimle gel yada beni bi kaç saniyelik zamana ve gözlerimi kapattığım ana kadar bırak ve düşlerimde yaşamaya devam ederken  seni en güzel yerde bekliyo olayım...

Aşk Mı? Yoksa Hayat Mı? Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin