Son Çağre Çırpınışlar

31 0 0
                                    

Ben seni gercekten cok seviyorum seninle hayat bulutların üzerinde yaşamak kadar güzel. hayat duruyo sanki seninle, sen zamansın ben ise divane aşık bi deli bu gün günlerden pazar ama bu benim 415 günüm bu hayatta çünkü ben 415 gün önce ikinci kez doğdum seninle çok fazla sey öğrendim seninle emeklemek konuşmak kadar basit şeyleri ama bunlar o kadar güzeldi ki seninle düşünsene ya birini çok seviyosun ve yan yana gelince hersey bitiyo ve o başlıyo nasıl bişey ya bu hani insan başka dünyalara sadece uzay mekiğiyle giderdi hani maskesiz nefes alamazdı çok ilginç ya ben seninle başka bi boyutta seninle birlikte nefes alıyorum bunun açıklamasını bilim adamları nedendir bilinmez çözemediler anlamıyorum ki ben seninle gercek hayatı yaşıyorum bence biz kacalım olur mu ama hiç kimsenin daha önce hiç göremediği gidemediği duymadığı bi yere gidelim gökyüzünün büyüklüğünü hatta gökyüzünü ben seninle unuttum bizim aşkımız gökyüzünden bile büyük ve gökyüzünden bile güzelsin sadece izlemek istiyorum seni, sadece seninle birlikte aynı gökyüzünün altında yaşadığımız için hatırlıyorum yıldızlar mı? Onları sadece birlikte izlediğimiz için seviyorum sen eksikliğimi tamamlayan gözlerime anlam katan kokusuna doyamadığım limanımsın ben gercekten kocaman bi denize cıkıp bataklığa saplanıp çırpınırken kurtardın sonra sığınabildiğim en güzel yere götürdün limana ceketin beni orası öyle güzeldi ki ben anladığım da kendime kızdım neden daha erken gelmedim geldiğim de neden anlamadım diye ama olsun ben şu an oradayım sıcaklığına huzuruna alıştım artık şimdilerde çok özlüyorum orayı o sıcaklığı, neden gelemiyorum ben oraya neden orda ısınıp o huzuru bulamıyorum sana sarılmayınca neden bu kadar uzun sürdü gece orda kavuşmak istiyoruz ama neden sürekli bişeyler çıkıyo seninle bu kadar mutlu oluyoken neden benim bizim mutlu olmamamız için sürekli engeller çıkıyo acaba kıskançlık krizine giren bi yerde miyiz? biz öyleyse ben seninle herseye varım gidelim buralardan küçük ama sadece bize ait bi yer olsun yeter ki bize aşkım, hayatım, sevgilim, huzurum, ömrüm, yaşama sebebim, geleceğim, herseyim, bana neden bu kadar uzun geliyo geceler her gece seni düşündükçe kısalıyo sanki seninle ben uykuya varıyorum sürekli dalgınım aklım başımda değil ki neden olduğunu bilmeden sadece her anımda sen varsın aklımda, kalbimde, her anımda özür dilerim aşkım hatıralarımız, anılarımız gözlerimi her kapattığımda gözlerimin önünde ama sözümü tutamadım ben yanıyorum yanıyoken seni düşlerken biraz duman oluyo dünya her yer ama seninle olan her şey çok guzel aslında ben seni sevmiyorum sana hiç aşık olmamışım ben senin varlığına sesine kokuna senliğe seninle olan herseye aşık olmuşum ben seni değil seninle olan her seyi seviyorum...

Aşk Mı? Yoksa Hayat Mı? Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin