Kapitulli 14

179 31 32
                                    

Hapa syte dhe pashe qe ishte mengjes.Keta pirater te "zgjuar" akoma nuk ishin zgjuar.

Ndihem vertete e lumtur sot dhe e di mire arsyen.Eshte dite e madhe per mua.

Ok i lejme keto mendime por le te zgjojme keta arinj nga gjumi i tyre dimeror.Pse te mos i lag dhe une ashtu sic bene ata?Mel eshte koha ti "permbytim" ata!

U cova dhe mbusha disa gota me uje.Epo te pakten i bera gati qe ti kisha me te lehte.Tek cdo njeri hodha nje gote me uje dhe ata u cuan si te cmendur.

Po si ore asnjeri nuk tha kush u permbyt!

Te gjithe i drejtuan syte nga une dhe po me shikonin me ate shikimin e tyre te "embel".A tju vdes nona per juu!!

Une iu buzeqesha me buzeqeshjen time madheshtore qe keto kohet e fundit nuk me eshte hequr nga fytyra.Kjo gje me gezon paksa pasi se dija qe do gjeja dicka qe te kapesha mbas vdekjes se gjyshes dhe vetes sime.Po ndihem akoma si e vdekur por ky mendim sikur me eshte venitur paksa kur u bashkova me grupin e ketyre piraterve te cmendur.

Pas disa minutash shikimi ndaj meje njeri qeshi me te madhe.Te gjithe kthyem kokat andej nga erdhi e qeshura.Robi.Wow Robi di te qeshi?!!

Po e shikonim ate sikur  u cmend dhe ai thjeshte ngrinte doren ne ajer.
A po perpiqet ty te beje nje "High five" me ajrin??

Duke menduar per keto idiotesi te miat...sa mire qe e di te pakten......Kevin ia plasi te qeshures.Bashke me te iu bashkua prap Robi.Poor kesaj rradhe mbajten iso dhe djemte e tjere.

Une po rrija si e hutume dhe qesha dhe une.Jo se e kuptova se per ca po qeshnin por se me erdhi kot me qesh.Zakonisht keshtu me vjen gjithmone po nejse...

Vec Finn nuk po qeshte.Ai spo e kuptonte arsyen si une.Wow!!Harrova fare Finn!!Prandaj po qeshnin keta...Nga hakmarrja ime kunder Finn!!O zoot pse jam kaq e zgjuar??

Robi po qeshte me gjithe shpirt saqe mendova se mos do jepte shpirtin nga momenti ne moment.Vazhdo lutu Melis ...vazhdoo!!

-Per cfare po qeshni djema?-pyeti Finn i cili sia ka iden fare.

I shkreti!Me vjen keq por asnje nuk luan me mua.Asnje!

-Shoku duhet me pa surratin tende te arte.Waw duket qe qenka shkri arti aty-tha Kevin dhe po mbaja barkun nga te qeshurat.

E keni parasysh kur qesh shume dhe duket sikur po te shkul njeri muskujt e barkut?Epo nese se keni parasysh ose mbrapasysh (merreni si te doni 😂) duhet te qeshni me shume.Kur them shume...teper shume!

Une nxorra nje pasqyre nga canta ime dhe ia dhashe Finn ne dore.Te pakten e meriton me pa talentin tim.Jam nje artiste.Nje super star!!

Finn kur pa veten shqeu syte nga habia dhe me pa mua.Ne fakt te gjithe po me shikonin mua.A kaq e bukur jam??

-Mel ca dreqin me ke bere?-bertiti Finn.
-Ca?Se kam bere une ate-thashe duke bere si e pafajshme me syckat si te nje qenusheje.

O zoot jam per aktore.Seriozisht nuk mbahem mo!!

-O vertete?!Po kush dreqin do shkruante ne ballin tim" Dua te martohem me Robin ose vdes"-tha ai.

Me erdhi me qesh por e mbajta veten.

-Hmm se di.Skam ndonje ide.Ke ti Robi perderisa u permend shpesh emri yt?-thashe une duke pare nga ana e tij.

Ai i shkreti po perpiqej me u be serioz.Vlla sbehet njeri serioz me nje person si une verdalle.Flas nga eksperienca une.

-Mendoj se po.Ai eshte Kevin-tha Robi dhe ne pame nga Kevin.

Ok me nje fjale iu paskam futur te gjitheve sa krahu tani.

-Une?!Me fal pak por a gej ju dukem ee?-tha ai-E ka bere Xhak e ska dyshim per kete!

Xhak i shkreri po shikinte rreth e rrotull dhe syte ndaluan tek une.Me pa paksa si me inat por pastaj beri nje nenqeshje.

-Po e bera une por paskam ngaterruar person.E kisha per dike tjeter-tha dhe prap shikonte nga une.

Mos po mendon ate qe po mendoj une?!Nese eshte ashtu ia caj syrin atij!!

-Ou per ke e kishe kshuu-tha Kevin dhe ky po me shikonte mua.
-Ou kaq e bukur jam qe smi hiqni syte ee?!-thashe me ton te inatosur.

Keta kujtojne se do luajne me mua?!Epo ta harroni kete dreq gjeje!!

-O Melushja ime...eja pak me mua o dritez e vogel-tha Xhak.

Perderisa ky me tha emrin tim te bukur me kaq perkedhelje dhe me thirri dritez..ky e ka dicka.Pa ta zbulojme njehere.

U cova me pertese dhe e ndoqa ate.E ndjeja shikimin e te gjitheve mbi mua por nuk eshte se e kisha shume vemendjen atje.Po mendoja me shume se per cfare do me fliste Xhaku mua.

Xhaku shkoi tek nje peme dhe u mbeshtet mbas saj.Shkova dhe une atje dhe perballe kishim djemte por ishim larg keshtu qe ata nuk do na degjonin biseden tone.

-Atehere ti Xhak kujtoje se do ma fusje mua?Te lutem e di shume mire se cfare the atje-thashe duke qeshur pasi djemte po na shikonin ne.
-Hahah sa shakaxhije qe je o zoot-tha Xhak dhe bertiti qe ta degjonin ata kafshet qe kane dal nga kopshti zoologjik.
-Hahah e di e di-thashe dhe vendosa doren tek krahu i tij duke e shtrenguar qe te fliste.
-Ok me fal per ate gje bera por me duhet ta beja pasi kisha kohe qe doja te flisja me ty.E para mos me nderprit dhe e dyta prap mos me nderprit se e ke zakon ti.Ok?

Thjeshte tunda koken time ne shenje pohimi.

-Ok.Robi me tha se nje dite ti u fute tek nje dhome qe eshte e ndaluar per ne te tjeret.Nuk me tha ndonje gje tjeter por une doja te dija me shume.E dija qe ti ishe futur ne ate dhome para se te ma thonte Robi pasi te pashe kur u fute.Ate dite qe erdhe ne kuzhine dhe po bisedonim doja te te pyesja per dicka por erdhi Kevin me Robin prandaj nuk fola dot.Dua te te pyes per dicka teper te rendesishme dhe dua nje pergjigje teper te sinqerte nga ana jote.

-Patjeter Xhak.Ki besim tek une.Cila eshte pyetja?

-Ok atehere..

Ne te dy si nje romanWhere stories live. Discover now