-Me fal pak?-thashe duke mbajtur habine qe po me pushtonte.
-Po patjeter je e falur-tha dhe qeshi.
-Apo perdor ironi me mua?Ti me mua?Po u bere ti pirat i qelbur...
-Melis opp..mbaje veten.Mos bie ne nivelin e tij-tha Kevin dhe po me mbante nga krahu.Vec nga Kevin shpetove se do te te kisha shqyer me keto dy duar.Po u be ky palacoja qe te me bej mua keshtu?Po une dhe ketyre iua heq gerrmazin po vec se jam ne ekuipazh me keta dhe me duhen.
Po e shikoja akoma me inat dhe ky vetem qeshte.A nuk ndikohet nga fakti qe desh me ngeli ne dore?Seriozisht si mund te jete kaq i qete?Ca dreqin ka ky me keta njehere?Pse nuk mi tregojne mua keta?A se kuptojne qe jam dhe une ketu??
-A mund te hapesh nga rruga jone tani pasi kemi pune per te bere-tha Robi dhe filloi te ecte pak perpara por ai tipi i nderpreu rrugen.
-Ou ca pune paske keshtu?Ti sapo erdhe..
-Kena pune ore.Do flejme gjume..do hajme.Pse ca kujton ti se behen vete keto gjera?Injorant!-thashe dhe te gjithe qeshen.Ai beri nje nenqeshje te vogel dhe me hapi rrugen mua.Drejtoi doren nga rruga dhe hapi shpellen e tij te quajtur goje.
-Me lejoni tju shoqeroj zonje.
-A je qorr?Seriozisht?!Une zonje?Jam zonjushe!Sjam kaq e madhe ne moshe-thashe shpejt e shpejt sikur po me ndiqte njeri.Ai qeshi me te madhe dhe te them te drejten po trembem pak.
-Thashe ndonje gje per te qeshur?-pyeta e habitur nga veprimet e tij ndaj meje.
-Je teper e lezetshme.Se besoja dot dhe te them te drejten eshte hera e pare qe e them por Robi paksa bere zgjedhjen e duhur duke te patur ty te dashur.I paskan ardhur trute qekur te paska pare ty!-E para sjam e dashura e tij.E dyta ai akoma pa tru eshte dhe e treta a mund te iki te ha se po me hahet?
Ai qeshi nga fjalet e mia kurse Robi me kapi nga krahu dhe po me shtrengonte forte.Do ma kepusi krahun ne kete menyre ky.
Do me ndaloi qarkullimin dhe krahu do te fryhet nga gjaku i mbledhur aty dhe puff do te plas.Smund ta lejoj kete gje!
-A me leshon pak Robi se po me vret-thashe duke murmuritur dhe ai thjeshte ngriti vetullen ne forme pyetese.
Ia bera me sy te krahu dhe ai e leshoi direkt.Ma beri me shenje sikur i vinte keq.Pra ska qene i vetedijshem ee?Ca ka qene duke menduar ky djale?!Ky i fluturon mendja?
-Eja se do te te shoqeroj une zonjushee-tha ky tipi duke e theksuar shume fjalen zonjushe.
Vemprimi i tij me beri te qeshja dhe tunda koken ne shenje pohimi.Epo me hahet mua dhe ky do me tregoi rrugetimin drejt "Parajses".
-Ajo sdo vije askund me ty-tha Robi duke me kapur krahun dhe me terhoqi prane vetes.
Desh rashe nga forca qe ky me terhoqi.Desh lash nam kot perballe ketyre pirateve!
-Ca ke Robi?!Mos ke frik se mos ajo afrohet shume me mua sic kane bere te tjerat?-tha ai dhe qeshi.
Robi beri nje nenqeshje tipike te tij.Ta pranoj e adhuroj kur e ben ate nenqeshje.Duket i lezetshem!
Po cfare donte me thene ai me keto vajzat ky ee?Pra ato do jene te gjitha ne kete qytet?O mos!Kush vuan tani pasi do jem vetem se asnjeri sdo ma vari!!
-Melisa nuk eshte aq idiote ose e perdale qe te pelqej nje tip si puna jote.Oki Aleks?-tha Robi dhe qesha lehte.
Prit njehere!E perdale?Une?O zot me jep durim!Aman se me duhet?Nejse hiqi keto gjerat negative nga mendja.Vec pozitive.Pozitive.
Shyqyr qe e mora vesh se si e ka emrin o zoot!Faleminderit qe me degjove lutjet e mia te shumta.Love you!
-Oo pse mos je me i mire se une ti?-tha ky tipi me emrin Aleks.
-Po eshte.100% po-thashe dhe te tjeret qeshen me komentin tim supersonik.Aleksi me pa njehere si me dyshim.Po mendohej por se kuptoj se per cfare.Pse duhet ta lodh trurin e tij kot?Me duket se ai sme kuptoi.
Une ne fillim thashe qe Robi ska tru dhe kur une e krahasoj me Aleksin sidomos duke mbajtur anen e Robit pa tru cfare i bie te jete Aleksi?Pa tru!Njesoj!Bem pirat te te ngjaj..Shprehje e re.Duhet ta vendosim ne fjalor se ska mundesi.
Dola para dhe kapa njeren krahe te Robit dhe tjetren te Aleksit.
-A do me jepni ushqim mua tani?Apo te marr ate xhajen atje?-thashe duke e drejtuar gishtin tek ai pirati qe foli Robi me perpara.
-Wow kujt i thua xhaje ti mi?Gjithe ky bukurosh ketu.Akoma se kuptoj se si nuk te jane verbuar syte?-tha Xhoni duke qeshur.
-Po pra dhe une si nuk e kuptoj?Prit pak!Ndoshta nga fakti qe nuk je bukurosh por xhaje-thashe duke bere te zgjuaren aty une.Xhoni dhe te tjeret me pane me habi.Xhoni ndryshoi pamje dhe u be teper por teper serioz.A mos eshte babi i Robit ky?
-Kujdes!Po sillem mire se je mikja e Robit por asgje me teper...
Xhoni
Aleks
YOU ARE READING
Ne te dy si nje roman
Adventure*Higest rank #1 in aventure Melisa,nje vajze aventuriere,e cila gjen nje harte thesari ne nje nga kutite e vjetra qe gjenden tek shtepia e gjyshes se saj te vdekur.Pasi ajo gjen harten niset ne kerkim te saj.Ajo do qe ne baze te aventurave qe ajo...