Kapitulli 31

193 32 20
                                    

Melisa P.O.V

Mbarova se ngreni krepat dhe u cova.Po mendoja te shkoja te Robi dhe as vete nuk e di pse.Me pelqen kur qendroj me te dhe luajme si femije.Thone qe gjithshka nis me urrejtje por kjo e joje ku do na coje?

Jam me vertete shume kurioze te di perfundimin e aventures sone.E di qe po gabohem pasi ai do Lean.A mos po behem nje pengese per ata?

Naah sme intereson!E marr Robin me zor nga ajo.Prit ca dreqin po them keshtu?

U perplasa me dike dhe dola nga mendimet e mia idiote.Ngrita koken lart dhe pashe fytyren djallezore te Robit.Me duket shume i shqetesuar.

-Robi ka ndodhur ndonje gje?-thashe dhe ai me pa ne sy.

Tundi koken ne menyre mohore dhe tha nje qeshje fallco.Mua sma hedh dot ai.Jam me eksperience une!

-A po tallesh me mua?Cfare ka ndodhur?Mos ka beri ndonjeri ndonje budallik qe ti je keshtu?-thashe dhe qesha pak sa per ti kthyer humorin.

-Nuk kam asnje gje Mel.Thjeshte jam pak i lodhur-tha dhe u nis te largohej por ndaloi.

U kthye me fytyre nga une dhe sikur pa mundohej te me thonte dicka por nuk mundej.

Tunda koken ne menyre qe ai te fliste por thjeshte mohoi dhe u largua.

E cuditshme kjo pune!

U nisa per ne drejtim te paditur por ndaloi nga nje thirrje.Ktheva koken dhe pashe Robin.

-Doja te te thoja dicka-tha ai dhe sikur serisht po mendohej.

-Po cfare ka ndodhur Rob?-thashe dhe po fillohesha vertete te shqetesohesha.

-Jo nuk ka asnje gje.Thjeshte doja te thoja qe behu gati pasi do nisemi per ne rrugetimin tone.Besoj se ndenjem shume ketu.Si thua ti?-tha ai dhe u habita.

Ai sikur mezi po priste te vinte kete.Cfare dreqin ka ndodhur?

Nuk dija se cfare te thoja keshtu qe tunda koken ne shenje pohimi.Ai qeshi dhe u largua.

U ktheva per te shkuar ne dhomen time.Hapa deren dhe shkova direkt tek tavolina dhe mora nje stirolaps.Mora bllokun e nisa te shkruaja gjera qe me kishin ndodhur gjate ketyre diteve.

Mbasi mbarova po mendohesha per udhetimin tone.Kisha harruar fare ne fakt qellimin tim kryesor.Po i kushtoj me shume rendesi Robit.Nuk duhet ta bej pasi e di qe do lendohem.

Dera u hap dhe hyri Kevin me nje te qeshur shume te madhe.Erdhi afer meje dhe me vuri doren ne shpatull.

-Hey mora vesh qe do nisemi per udhetim.Je gati kapitene?-tha ai dhe qesha.

-Arr!Po jemi gati.Te gjithe te ngrejne velat.Kevin drejto timonin drejt veriut.Koha eshte flori per ne!-thashe dhe se kisha vene re qe Robi ishte ne dhome dhe po qeshte e po duartrokiste me Kevin.

Zbrita nga tabolina qe kisha hipur kur po performoja skemen.Ula koken pasi faqet mu skuqen lehte.

-Arrr kapitene.Pra cilat ishin urdherat tuaja dhe njehere pasi nuk ju degjojme se ka shume ere ketu-tha Robi dhe beri sikur po drejtonte velen.

Qesha dhe mora nje kapele piratesh qe gjendej ne dhome dhe po sillesha si nje kapitene.Duke luajtur e bere shaka rreshkita dhe Robi me mbajti por rame ne toke te dy.

Normale gjithe kjo lope ketu a me mbante dot i shkreti mua?

Kevin iku ngadale nga dhoma kurse Robi po me shikonte ne sy.Doja te ndryshoja drejtimin e syte por nuk mundesha dot.

Ai po afrohej afer meje dhe mund ta ndieja frymemarrjen e tij me arome luleshtrydheje.Dhe po ne pelqente.Magjinoje qe une e urrej luleshtrydhen.

Pi afrohej me afer dhe shikimi i tij nga syte e mi u zhvendos tek buzet e mia.Me pa dhe njehere ne sy dhe me pas vendosi lehte buzet e tij tek te mijat.

U habita por njekohesisht dhe me pelqeu.Po me puthte lehte dhe embel dhe mendoj se do behem me diabet tani!

Dera u hap dhe brenda hyri Lea me nje furi teper te madhe.Une shtyva Robin dhe u cova direkt sikur kisha bere nje krim.Ne fakt une e kisha bere nje te tille apo jo?

-Cfare po ndodh ketu?-tha Lea teper e nxehur dhe po drejtohej nga une.

Robi u tregua me i shkathet dhe u cua dhe blkokoi Lean.

-Preke njehere ate dhe ke pune me mua pastaj debile femer-tha ai teper kercenueshem dhe kur u tremba une magjinoje si do jete bere Lea.

Lea nuk foli fare por me dha mua nje shikim nga ato qe " kemi pune me vone bashke".

Si kushtova fare rendesi por ia bera me dore dhe ajo u largua.Kisha ngelur vetem une dhe Robi.

Tani qe po e mendoj dua qe Lea te ishte ne dhome.Sme pelqen te jem vetem me Robin.Kush e di se ca dreqin ben ai!

Robi u kthye ngadale tek une dhe une u bera gati qe te dilja nga dhoma por ai sme lejoi.Me kapi nga krahu dhe me mbeshteti lehte tek muri.

Me vendosi njeren dore tek beli dhe tjetren tek qafa.Nisi te me puthte perreth nofulles dhe une dridhesha si nje gjethe.Sdua te bie pre e tij pir mesa dukem paskam rene me kohe.

Ike Melisa ike per shele!

Heyy mbas 40192847 shekujsh shkruajta serisht.dhe kesaj rradhe e bera nje cik me romantike.
Romanizem i madh ne fakt por shpresoj qe tju pelqej.
Ia kalofshit sa me bukur javen tjeter dhe ishalla te jeni me mend ne koke se shkolla po na i merr me duket ne vend qe te na i shtoj😂😉

Ne te dy si nje romanWhere stories live. Discover now