Kapitulli 18

178 31 27
                                    

Po qendronim ashtu per disa minuta derisa Robi u shkeput prej meje.Me pa ne fytyre dhe u largua.

Ok se kuptova veprimin e tij dhe te them te drejten nuk me pelqeu menyra se si puthja ime e pare u more.Ok sjam si ajo lloj vajze qe kerkon teper romance por pa deshiren time...?
Kush dreqin mendon se eshte ai njehere?!

Po e shikoja ate teksa ecte dhe mora guximin.U nisa drejt tij me ate hapin e besimit te plote dhe duke menduar dialogun qe mund te ndodhte midis nesh.Shpejtova hapin tim qe ta arrija.Wow ky qenka me vertete teper i shpejte..pse dreqin nuk u be atletik ky djale!?

-Robo me prit pak..-thashe pak me ze te larte dhe ai u kthye dhe vendosi doren perpara duke nenkuptuar te ndaloja.

-Mos mendo se ka ndonje gje mes ne te dyve Mel.Thjeshte jam nje djale dhe u terhoqa nga momenti kur ishim ne lume.Me erdhi inat qe me refuzove pasi ishe e vetmja qe e beri ate gje.Besoj se e kupton ate qe dua te te them apo jo?-tha ai dhe u ndjeva e lenduar.

Jo per ndonje idiotllik qe e mendoni ju por se ai shkeli krenarin time.Me perdori mua!Une skam lejuar askend deri me tani.

Vertete e marre jeten fushe me lule por a nuk eshte jeta e tille?Jo eshte mizore..e di!Por une nuk e dua ashtu jeten time.E dua ndryshe plot jete e gjalleri!!

Ndjeva qe lotet po me pushtonin syte por e mbajta veten.Pastaj pse duhet te qaja?A per ate idiotin?Hah ska shance njehere per ate!

Tunda koken dhe ngrita duart sikur po nenkuptoja "wow ma fute bukur me veprimin tend".Ai thjeshte po me shikonte por sme intereson fare mendimi i tij.

U largova dhe po drejtohesha drejt djemve.Sdo ta ul kurre veten per ate njeri.Do ta shikoj ai se cdo te thote te tallesh me mua.Sjam si ato vajza qe bejne gjithshka per ti rene ne sy nje djali.

Shkova tek ata.Dukeshin te lezetshem me floket e lagura.Kevin dukej teper keq.U afrova afer tij dhe u perkula pak paksa ai ishte shtrire.

-Kevush a je mire?
-Po vdess...
-Pse?
-A e di robi pse po vdes?
-Jo.Robi nuk eshte ketu.Eshte andej matan po lere.Mendjen te ai kafsha e ke?
-O budalle se kisha per Robin qe kemi ne.E kisha per njerzit ne pergjithesi.
-Aa po ti thuj mer.Ta dija une per ke e kishe ti.Pastaj skam faj une qe Robi ka nje alamet emri.
-Ca dreqin ke ti njehere me emrin tim MEl-tha Robi paksa i nxehur.

Ai qendronte pak me larg nga ne dhe po na shikonte si me inat.A na ka degjuar ky ne apo ca?

-Skam asnje gje.Thjeshte e permenda.
-Shume mire mos e permend me pra!-tha si me inat dhe e ngriti zerin paksa.

-Hej plak thjeshte...
-Pusho Kevin se spo flisja me ty po me ate tipin qe ke afer.

Me tha gje mua tip ky?Sme permendi emrin?Po u be ky kokqypi i dreqit te me injoroj mua?Ke per ta pare Robi.Thjeshte ke per ta pare!

U drejtova nga Kevin pasi doja ta injoroja fare Robin.E gjuajta paksa ne koke por e kam icik doren e rende.

-O budalle na vrave.Ca pate?
-Ca?Po te gjuaja qe te ndiheshe me mire.
-Waw rrofsh..  e di sa mire u ndjeva-tha ai me ironi dhe tunde koken si idiot.
-Avash se e kepute koken para se ta kepus une.
-Ti me ke keputur zemren mua Mel.Zemren.Ku ka dhimbje me te madhe se kjo ee!-tha ai dhe bente si i dashuruari i vitit.
-Ti meriton nje medalje per fjalet e tua Kevo.Je i papare.Je nje artist i lindur.Je nje..
-Ok boll se me acarove tani.-tha Robi.
-Kevush a i thua pak ketij tipit qe spo flisja me te?-u drejtova nga Kevin dhe po qeshja lehte.

Djemte thjeshte bene nje uu te vogel.Ishin paksa te habitur.Se kuptoj njehere se pse.Nejse po shikoja rreth e rrotull po syte nuk me zune fare Xhak.Nga dreqin eshte ky?

U cova dhe po drejtohesha andej nga kemi lene cantat tona.Djemte i injorova fare sidomos Robin.E lashe seen.E di qe seen te vret po nejse.Sic e thashe po drejtohesha per nga canta ime.Meqe kam kohe te lire pse te mos shkruaj pak ne bllokun tim?Kur shkova atje pashe Xhak qe po kontrollonte dicka ne canten time.

-Cfare dreqin po ben Xhak?-pyeta por zeri doli paksa i larte duke e trembur ate
-Oo emm...Mel..po..ja te kishte rene blloku ketu dhe thashe te ta vendosja ne cante-tha ai dhe qeshi-A nuk do te ta vendos aty?
-Jo nxirre se do te shkruaj aty.
-Po hmm..ca shkruan ketu ti?
-Bej plane se si ta vras Robin ne gjume por deri tani skam gjetur asgje.Do me ndohmosh ti?
-Hahah na meke Mel.Spo tallem tanii!
-Sta tregoj Xhak.
-Pse kaq sekrete qenka?
-Shume.Ti nuk ia ke idene fare.Te lutem mos pyet me.

Ai thjeshte tundi koken dhe u largua.Mora stirolapsin e nisa te shkruaja per gjithshka.Per Robin dhe puthjen e tij,djemte dhe shakate e mia.Ky do dali nje roman teper i bukur.Dihet nese e bej nje te tille.Po perhumbesha ne keto mendime dhe nuk e kuptova kur dikush u afrua afer meje.

-Cfare po ben?

Ne te dy si nje romanWhere stories live. Discover now