Kapitulli 17

190 33 24
                                    

Po shiheshim akoma ne sy dhe se di por ndihesha paksa si ne siklet.Paksa?Po vdess!!

Ai sikur e vinte re kete gje dhe e bente si per inat.U afrua akoma dhe me shume dhe fytyrat tona ishin dy ose tre centimetra larg.Perfundimisht do vdes!!

-R-R-Robi-i..-thashe dhe mu duk sikur mu more fryma.

Pse dreqin po flas me te ngecme?O zot lash nam seriozisht.Pse spo flas normalee?

-Shh mos fol-tha ai me nje ze teper te ulet qe vetem une mund ta degjoja.

Ai po afrohej me afer dhe mendja ime po perpunon shume imazhe ne aspektin se cfare do te ndodh me pas.Jo hiqe mendjen.Mendo se si ta largosh Robin.Mendoo!!

Duke menduar keto si idiote ndjeva doren e Robit mbrapa belit tim dhe po e levizte doren teper lehte gje qe me shkaktoi morrica ne trup.

Mendja ime sikur ndaloi funksionin e saj dhe thjeshte po shikonte syte e tij qe do ia caj nese nuk largohet nga une.

Filloi ta ngrinte doren duke pershkruar keshtu te gjithe pjesen e kurrizit tim dhe ndaloi tek qafa ime.Po me veshtronte dhe kjo gje me beri te ulja koken nga turpi.

Une?!Turp?Keto fjale sjane ne fjalorin tim..

Kaloi disa fije floke mbrapa veshit dhe po shikonte drejt e ne syte e mi.Me pas shikimin e fokusoi tek buzet dhe me pas tek pjesa e qafes qe kisha paksa te zbuluar.

Sapo do te levizja per te ikur ai puthi lehte pjesen e qafes.Ngela si e ngrire.Sdi se cfare dreqin te bej?!

Filloi te puthte lehte cdo pjese te qafes sime dhe me dukej se do te vjell nga momenti ne moment.

Shaka!Thjeshte se di se si ndihem.Aaa nje gje e di mire.Po e lejoj kete kokqypin te me puth qafen time delikate.O zot delikate?Une?Pff!!

Nejsee....E preka ne kraharor dhe me pas e shtyva.Ai me pa paksa si i habitur dhe isha gati ta godisja sic bejne femrat e tjera neper filma.

Une sdoja me e godit se me vinte keq per fytyren e tij por pse te mos bej dhe une icik si drama queen?

Ia fika pocet qe ne kete rast ia futa nje shpulle me sa fuqi kisha.Nje super e kerrcitur u degjua dhe cunat kthyen kokat.

Po na shikonin te habitur.Prit..pse sna kishin pare keta?!

Nejse sme intereson shume.Dola nga lumi dhe po ecja kot me kot.Spo dija se ku te shkoja.Doja te qaja sepse se besoja dot qe lashe ate idiotin te me puthte.

Atij nuk i dihet se ca qellimi ka.Kot thone mos i beso nje pirati.Ti idiotja shkon dhe e le dhe te te puthi pale.

Me duket sikur me dogji qafen me ate puthje.A i kishte gje buzet me piper djeges?

Duke menduar te gjitha keto nje dore e forte me kapi nga krahu dhe me ngjeshi pas nje peme.Ngrita syte dhe pashe Robin paksa te nxehur.Omg do me vrasi tashi! R.I.P Melisa!

-Askush nuk largohet ashtu nga une dhe askush nuk me prek mua me doree-nisi te bertiste dhe vetem me fuste friken.

Mblidhe veten Mel.Atij thjeshte iu lendua krenaria e tij mashkullore.Kaq!Gje teper e thjeshte.Pak a shume!

-Pse sflet tani?Apo po pushon goja jote ee?Mos me thuaj se..
-Mos fol fare idiot!Kush je ti njehere qe me pu..

Mu nderpre fjala pasi Robi me puthi serisht po kesaj rradhe ne buze.Trupi mu paralizua dhe spo levizja fare.Cfare dreqi po ndodh me mua?

Ai po me puthte teper qete por une spo ia ktheja.Ai me kafshoi buzen dhe nga kjo hapa pak gojen nga dhimbja dhe ai perfitoi.

Fillova ta shtyja por mi kapi duart me njeren dore dhe i vendosi lart kurse doren tjeter e vendosi ne belin tim.

Po perpiqesha te clirohesha por ishte e pamundur.Nuk dija se cfare te beja!

Ky sapo me mori puthjen time te pare dhe une spo beja asgje per ta ndaluar.Nuk e di nese me pelqen apo jo.Nuk e di se cfare ndiej per Robin.

Pas disa minutash Robi u shkeput nga une dhe po me shikonte ne sy.Te dy mezi po mbusheshim me fryme dhe ai vendosi ballin e tij ne ballin tim.

Ai i mbylli syte dhe dukej sikur po i shijonte e gjitha kjo.Por a me pelqeu dhe mua??

Ne te dy si nje romanWhere stories live. Discover now