MELISA P.O.V
Koka po me dhemb si dreq.Shpatullat ...ne fakt i gjithe trupi me ka ngrire.Hapa syte dhe pashe nje drite te bardhe qe mi verboi syte.
PRIT?!?!Mos po shkoj gje ne PARAJSEEE!!!Po pra Mel po.Me gjithe budalliqet qe ke bere nje shit shkon ne parajse ti por nuk ka gje mund te enderrosh.
-A mbarove se foluri me vete si budallacke qe je?-pyeti nje djale qe e kisha prane.
Cne se paskam vene re!Ndoshta kam qene shume e zene me mendime.
-Jo prit kam dhe pak per te folur pastaj te jap ty muhabet-ia ktheva dhe vazhdova te shikoja driten e bardhe.
Djali thjeshte psheretiu dhe iku.Ngela vetem per pak kohe dhe sdija cte beja.Okay tani une po flisja me veten por me vertete dukem si budallacke ketu!
Pas disa kohesh dera u hap dhe brenda hyri nje djale ose burre nuk di se si ta them.E di ca?Brenda hyri nje mashkull duke buzeqeshur si maniak.Si buzeqeshja e Robit prz...Okay mos e mbaj mendjen tek ai Mel po shiko se si do te shpetosh verdalle.
-Pra princesha jone e ftuar qenka zgjuar-tha ky mashkulli.
Ktheva koken neper dhome por nuk pashe njeri pervec atyre dy djemeve.Pse njeri prej tyre eshte princeshaa?Se dija qe keta mbanin dhe transversit!
-E kisha per ty Melis-tha ai i bezdisur.
Ou nga dreqin me njeh ky mua njehere?
-Per informacion isha zgjuar me perpara por per ty po e bej nje anashkalim-thashe dhe qesha.
Se kuptoj akoma se pse qesha.Seriozisht e pranoj qe ndonjehere nuk mbush mire.
-Ska perse une tani erdha dhe prandaj thashe ashtu-tha ai.
-Por ti nuk duhet ta thoje ashtu.Domethene une isha zgjuar kohe me pare dhe kjo gje...
-Mbylle gojen sepse sme intereson kur dreqin u zgjove ti-bertiti ky derri.
Sa budall edhe vete me jep muhabet dhe tashi thote mbylle gojen.A i kane trute keta njehere se me duket se iu mungojne disa derrasa.
-Ou ne na mungojne disa derrasa ee?-tha ai i nxehur.
Shit paskam folur me ze te larte.
-Jo disa derrasa.Ne fakt juve ju mungon i gjithe parketi-thashe dhe qesha me veten time.
Sikur ca thashe ee?Une thjeshte sa i bera gropen vetes.
Ky dja..ky mashkulli me pa me inat dhe iku nga dhoma.Une po rrija ne shoqerine e ketyre dy djemve dhe prz spo me rrihet pa muhabet.
-Pra cfare beni cuna?-pyeta sa per te nisur muhabetin.
Ata me pane te habitur dhe qeshen.
-Mos ia kemi perplasur keq koken kesaj ne apo cfare..
Skane faj!Dhe unee vete po habitem.Ehaa!Mua po me hahet tani.
-Hmm cuna a mund te me zgjidhni pak ju lutem pasi po me dhembin kycet e duarve-thashe duke bere nje fytyre si te qenushit.
Epo zakonisht kjo funksionon tek ata.Pse te mos fuksionoj dhe tek une?
-Jo-tha njeri nga ata ftohte.
-Po pse?Te lutem!Te lutem!Te lutem!Te lutem!Te lu..
-Aaa boll se me acaroveee.Ersi liroja duart dhe kembet asaj.Ishalla e mbyll gojen pastaj-tha ai.
-Oki e bej une-tha ky djali qe quhej Ersi.
-Mos me thuaj me mua oki se e kam inat..
-Ti ke nuk ke inat-thashe une dhe Ersi qeshi.
Shyqyr nje me mend ne kete vend.Seriozisht ku jam une?Harrova me e pyet!Une akoma nuk e di perse jam rrembyer!
Ersi erdhi dhe me zgjidhi litaret.O zoot liri!U cova ne kembe dhe nisa fe beja shtriqje.
-Sa kohe kam une ketu?-iu drejtova atyre te dyve.
-Prit te mendohem...ke nja dy ose tre dite qe ke qene ne gjume-tha Ersi.
-Sa ree??
-A eshte shurdhe kjo?-tha Ersi atij tjetrit me ze te vogel por mjaftueshem qe une ta degjoja.
-Jo une jam acaruese per ju por thjeshte u habita-thashe dhe ata te dy pohuan.
-E pranoj qe je acaruese -tha Ersi.
-Djema jam teper e uritur-thashe dhe stomaku im beri zhurme.
-Dhe?-tha ai tipi serioz.
-Do buke.Sdo mend kjo pune-tha Ersi.
Ky tipi serioz hapi deren dhe ma beri me shenje qe ta ndiqja.Dola dhe po ecnim drejt nje koridori te gjate.Shtepi teper e madhe.Une kam vdek derisa te arrij ne kuzhine.
***Ka kaluar 1 ore dhe akoma po ecim.Kembet e mia po me dhembin shume.Ju thashe qe do vdes derisa te shkoj ne kuzhine!
-Ku mutin eshte kuzhinaaa-bertita e inatosur sikur te isha ne shtepine time.
Ata kthyen koken dhe me pane te habitur me nje vetull ngritur.Une leviza koken duke nenkuptuar qe ca keni qe me shifni kot.
-Po ikim te shefi-tha ky tipi serioz.
-Shoku thashe po me hahet buk dhe jo qe dua te shikoj fytyren e shefit tat.Apo te ha shefin tend une per dreke-thashe e nxehur.
-Eshte darke-tha Ersi.
-Ou?
Shit!Kush rri zgjuar tere naten tani.Boll fjeta tre dite.Uff!
Po ecnim akoma dhe falenderoj zotin qe na nxorri nje dere perpara.Duket qe ishte fundi i rrugetimit tone.Dera u hap nga ky tipi serioz qe duhet patjeter tia gjej emri pasi ta therras keshtu spo me duket fare bukur.
-Oo Melis eja brenda-tha ai mashkulli.
-Une vi por a ka ushqim?-thashe dhe u ula ne nje nga kolltuqet.
Ai me pa i habitur por ajo fytyre nuk vlen per mua.Si porositi ushqim dhe me beri nje pyetje qe u habita.
-A e din sekretin me te madh te Robit?
YOU ARE READING
Ne te dy si nje roman
Adventure*Higest rank #1 in aventure Melisa,nje vajze aventuriere,e cila gjen nje harte thesari ne nje nga kutite e vjetra qe gjenden tek shtepia e gjyshes se saj te vdekur.Pasi ajo gjen harten niset ne kerkim te saj.Ajo do qe ne baze te aventurave qe ajo...