Ajo gjeja po levizte teper shpejte dhe asnjeri nga ne nuk po e shikonte dot.Gjethet krijonin nje zhurme teper te keqe per veshet e mi.Robi iu afrua me afer dhe nga aty doli nje majmun.
-O zot thashe se cfare ishte-tha Robi i lehtesuar.
-Sa te ngjan apo jo Kev-thashe duke pare nga Robi.Ai me pa me nje inat teper te madh sikur do me vriste.Te tjeret se vrane mendjen e tyre po nisen e qeshen me komentin tim.
-Me fal pak.A kaq i shemtuar te dukem une-pyeti duke drejtuar gishtin nga majmunet-paske nevoj per syze!
Sapo tha keto fjale majmuni bertiti paksa dhe nga pemet dolen shume majmuna te tjere.Ai majmuni qe ishte afer Robit gjuajti Robin me grush dhe ai u rrotullua.Keshtu nisen ta gjuanin dhe majmunet e tjere.Epo me kete rast i rashe dhe une me grush ne fytyre dhe te tjeret qeshen.
Robi nuk po shpetonte dot nga duart e tyre keshtu qe u fut Kevin per ti ndare por beri nje gabim teper te madh.Majmunet nisen te gjuanin dhe ate.Une cfare bera thoni ju?Une qesha me gjithe fuqine time!
Dukej sikur po luanin topa djegesi!
Pas ca kohesh majmunet u lodhen dhe iken.Kevin dhe Robi rane ne toke si thes mielli.
-Waw alamet force paskeni ju djema-tha Finn dhe qeshem te gjithe.
Robi ngriti pak koken dhe u cua me vershtiresi dhe gjuajti Finn ne fytyren e tij.Ai ra pertoke direkt dhe buza filloi ti dilte gjak.
-Dhe ti alamet force paske- tha Robi dhe qeshi.
U ulem aty dhe Xhak na beri pak per te ngrene.Robi kishte vertete uri dhe po hante shume shpejte.Ne nje moment ai ndaloi dhe ra siper pjates.U tremba shume!
Thashe se na ngeli ne dore.Shkova atje dhe pashe qe e kishte zene gjumi.Epo majmunet paskan bere nje pune te mire.U shtrime dhe ne te tjeret dhe gjumi na zuri direkt.
Shpresoj qe neser te mos kemi shume te reja!
***
Dielli po mi verbonte syte e mi te shkrete.Ishim cuar me kohe dhe po ecnim drejt drejtimit tone.Ky pylli seriozisht me fut friken ne palc.Jo per gje por ne harte eshte nje pyll fantazmash qe ne duhet ta kalojme dhe une sdi nese eshte ky pylli apo ndonje tjeter.Sduhet te jap qe kam frike joo!
Robi po shikonte verdalle dhe dicka po levizte kudo.Ishte si nje re e bardhe por se kuptonim mire.Prit pak ? Re e bardhe?
Ooo fuck oo fuck !Bej qe jo joo!
Epo zoti sqenka me mua sot!
-Fantazmaaa-bertiti Kevin dhe une u fsheha mbrapa tij.
Po ecnim dhe ato na dilnin kudo!Seriozisht kam me e be ne brek nga frika!
Robi i shikonte por nuk trembej.A ka zemer ky djale a jo?Ne fakt ketu asnjeri ska frike pervec meje.
-Boll u trembe Mel pasi ato jane iluzione qe te paret i kane bere qe te mos arrijne tek thesari.Kujtoja se e dije kete "miss zgjuarsia"-tha Robi duke qeshur.
-Iluzione?-pyeta e habitur.
Robi me kapi doren dhe me drejtoji drejt nje fantazmeje.Ky do qe te me vrasi dhe te me marrin harten.Pastaj do te vrasi dhe Finn bashke me ekuipazhin e tij.Rruga e tij do te jete e lire pa asnje problem.Alamet plani paska menduar.Si nuk me shkon mendja per keto plane njehere?!
-Joo joo ti do qe te me vrasesh dhe pastaj te me marresh harten.Pastaj do te vrasesh komplet ekuipazhin e Finnit dhe do e kesh rrugen e lire-thashe me nje fryme dhe te gjithe qeshen.
Po keta cfare paten?
-Cfare keni qe po qeshni?-pyeta icik e nxehur.
-Skemi kuptuar asgje nga ato qe sapo the.Je teper e shpejte-tha Kevin dhe pohova.Ok e di qe jam llafazane e madhe dhe shquhem per kete gje por qe te jem e shpejt kete nuk e dija!
-Ha ha ha na meke-thashe por Robi po ke shikonte me inat.
Mu afrua afer tek veshi dhe ndjeva frymemarrjen e tij te ngrohte.
-Une e degjova mire se cfare the.Kujdes se ndoshta e bej realitet dhe boll u shqetesove per ate mikun tend te ri!
Ngela si e hutuar kurse ai po me terhiqte drejt fantzames.Ajo leshonte zhurme te cuditshme dhe kjo gje me fuste friken.Ai mori doren time dhe e drejtoi te fantazma.Po mundohesha ta cliroja doren time nga ai por u tregua me i shpejte dhe e coi te fantazma.Me te vertete ajo ishte iluzion.Dora ime kaloi pertej fantazmes dhe mori ngjyren e saj.
U clirova nga ky fakt.
Robi po me shikonte me ate shikimin" eja dhe me falendero" por sjam aq e mire per ta bere kete.Shkova tek Kevin e Xhak.Duhet ta pyesja Xhak per punen e dhomes por nuk kam fate shanc.Keta na rrine mbi Koke.Uff me duket sikur do me hane!
Kaloi nje dite dhe ne akoma skemi dal nga ky dreq pylli.Cdo gje qe ne bejme une e shkruaj ne ditar.Shpresoj qe ta mbaj premtimin gjyshe!
Vapa eshte akoma nje mundim i madh per mua.Djemte akoma skane veshur bluzet e tyre dhe kujtojne se duken bukur.O zoot me vrit amon!!
Nga gjithe kjo vape kam pire me shume uje nga cduhet dhe shishja ime ka falimentuar.Po ndiej nje fllade te lehte.Pra ketu ka nje lume.Super!
Thjeshte ndiq zhurmen e ujit Mel!
Shkova drejt ujit dhe mbusha shishen.Freskova pak fytyren time dhe u cova.Ktheva koken dhe what....?
YOU ARE READING
Ne te dy si nje roman
Adventure*Higest rank #1 in aventure Melisa,nje vajze aventuriere,e cila gjen nje harte thesari ne nje nga kutite e vjetra qe gjenden tek shtepia e gjyshes se saj te vdekur.Pasi ajo gjen harten niset ne kerkim te saj.Ajo do qe ne baze te aventurave qe ajo...