Idem po ceste domov. Som už asi v polovičke cesty keď na mňa niekto začne kričať: ,,Isabell, Bell stoj!" Otočila som sa a uvidela som tam jeho ....... Jimiho.....
Zastala som a obzrela som sa na Jimiho. Pribehol ku mne. Podal mi ruku a povedal
,,Ako už vieš som Jimi".
,,A ako vieš už aj ty ja som Isabell ale hovor mi teda Bell".
,,Bell......." pozrel sa na zem ,,Prepáč, že som pred dvoma týždňami tak na teba nakričal.....ale....v ten deň som to mal moc ťažké....vážne ma to mrzí..."
Mojimi malinkymi prstami som mu zdvihla a bradu, pozrela som sa mu do očí a on mne tiež.
,,To je v pohode už som si zvykla....." Tento raz som dala hlavu dole ja lebo som mala v očiach slzy....
Zdvihol mi bradu jeho prstami ale boli omnoho väčšie než moje.
,,Ako to myslíš, že si si už zvykla?"
Začala som plakať. Keď si spomeniem ako na mňa hučali v škole alebo ako na mňa hučal otec a ako ma bil a keď mi vrazil takú facku, že som tam mala dva týždne odtlačok ruky a modriny. V ten deň skončil Erik v nemocnici lebo mu bolo ľúto ako ma otec bil a potom aj Natalii a ona bola v tedy 8 ročná. Erik začal mlátiť otca, že čo robí ale otec sa nedal a zbil jeho. A povedal, že ak ho údame na políciu tak nás zabije. Erik v nemocnici povedal, že spadol zo schodov keď niečo niesol a ešte to na neho spadlo...
,,Prosím o tom nechcem hovoriť je to príliš osobné aby som ti to povedala..."
Pozeral sa mi do očí. Chytil mi tvár do dlaní a prstami mi zotrel slzy.
,,Dobre možno inokedy." Usmial sa na mňa. Úsmev som mu opätovala.
,,Odprevadím ťa domov?"
,,Ak chceš??"
,,Tak poď".
Po ceste sme sa rozprávali o rodine atď...
,,Hej Bell..." zastali sme ,,Nechcela by si chodiť na futbal?"
,,Prepáč ale ja si nájdem balet alebo niečo s tancovanim. Ale ak tu nič nebude tak môžem."
,,Aha ok". On bol sklamaný??!
Sme pred Jimiho domom
,,Tak teda maj sa, ale s bratom sa na futbale určite uvidíš! Čiže budeme sa vydávať na turnajoch a tak a možno aj niekdy na tréningu...." Usmiali sme sa na seba.
,,Tak teda ahoj zajtra v škole sa vidíme."
Po ceste som rozmýšľal nad Jimim asi som sa do neho tak trocha moc buchla...
Otvorila som dvere a zakričala som na celý dom: ,,Som doma!!"
Odniesla som si tašku hore do izby. Dnes sme v škole ešte obed nemali ale zajtra už bude.
,,Mami?? Máme niečo na obed?"
,,Áno zlatko poď si zobrať!"
Najedla som sa a išla som sa osprchovať.
Ľahla som si do postele a išla som na mobil. Áno dve žiadosti na facebooku a dve nové sledovania na instagrame. Prečo dve a dve!? Pozriem sa na facebook prvá je Lucy. Stlačim tlačítko prijať. A druhé je Jimi aha tak on takto. Stlačim tak tiež tlačítko prijať.
Na instagrame to isté. Pozriem si Jimiho fotky. Waw má nádhernú rodinu a on sám je nádherný....už zasa sa nad ním rozplívam musím prestať!Cink. Messenger nová správa.
Jimi Evans
Ahoj Bell
YOU ARE READING
Swag Girl
RomanceAký tupec vymyslel lásku!?!! Načo nám je?! Väčšinou nám ubližuje! Kôli nej si robíme zle! Buď to je v láske alebo vo mne! Nechápem to som až tak hrozná!? Že odomňa všetci odídu.........