Neplánované priznanie

171 15 3
                                    

,,Sníva sa mi?!?" Vedľa posteli sedel Alex.

Zastavilo sa mi srdce. Čo to??!

,,Bell...ja viem mal som sa ti ozvať..." Z tranzu ma prebral jeho hlas. ,,Len ja...." Spustila sa mi slza z oka.

,,Pšššt...." Hodila som sa mu okolo krku a začala som plakať. Položil nás na posteľ a plakal so mnou. ,,Vieš ako si mi chýbal!!?"

,,Ty mne viac..." Usmial sa s dal mi pusu na líce.

,,Prepáč....vážne mi to prepáč.....len ja som ťa potreboval dať von z hlavy. Bol som do teba buchnutí až po uši. Ale našiel som babu ktorá mi pomohla. Teraz spolu chodíme už pol roka a sme stále šťastný! Áno niekedy som na teba myslel. Ale keď mi napísal Erik, že sa režeš a plačeš každú noc som to tak nemohol nechať. Takže som tu. Všetko mi povedz! Veď vieš, že to zostane len medzi nami." Usmial sa na mňa.

,,No tak fajn......" Všetko som mu povedala.

,,To je jaký kokot???! Okamžite mi ho ukáž nech ho zabijem!"

,,Nie, nehaj to tak...ja....ja....poviem to mame...niekedy...ale o tom rezaní nie...." Ja, pôjdem bývať do Nórska ku babke a dedovy.

,,Bell....chcem si urobiť s tebou pekný deň...zoberiem ťa do obchodov mne je to jedno...proste niekam pôjdeme. Viem, že nejaké oblečenie to nevynahradí, predsa len sú to skoro 3 roky čo sme sa nevideli. Ale chcem aby si sa aspoň pri mne usmiala, a ja urobím pre to všetko predsa si stále moja malá Bell!"

,,Nie ja nič nechcem, som rada, že si tu." Stisla som ho silnejšie.

,,Ale áno pôjdeš pekne so mnou! A žiadne námietky nechcem počuť! Teraz sa pekne obleč a ideme!" 

,,Ako povieš!" Rýchlo som vstala z postele, zobrala nejaké oblečenie vošla do kúpeľne umyla si vlasy potom vysušila. Zatím Alex pozeral telku.

Vyrazili sme z domu zavolali taxík a išli do centra. Najprv sme sa naraňajkovali. Dali sme si Subway. Najedli sme sa a išli do nejakých obchodov.

Zastavili sme sa pri vystavených drahých áut a motoriek. Alex si ich všetky pofotil.

Asi o 10:50 sme išli do kina na komédiu.

V kine bolo fajn teraz ešte blúdime po centre. Kúpili sme si oblečenie. Dokonca aj také cute tričko.

Viem, že nejsme brat a sestra ale správali sme sa tak.

Nakúpi sme odniesli domov. Mama a otec prídu až večer takže ešte môžem Alexovi ukázať časť New Yorku kde bývam ja. ,,Takže teraz poď za mnou. Asi si vezmeme bicykle, myslím, že nejaké sú v garáži poď!" Ťahám ho za ruku dole. ,,Dobreeee už ide"

Z garáže si vezmeme bicykle ale majú prázdne gumy. ,,Idem pre pumpu."

Nafúkame si kolesá a vyrážame. Keďže je len Januára je stále zima.

Najprv zájdeme do parku, kde nikto není. Rozmýšľam, že ho zoberiem na koniec prehliadky do kaviarne a dáme si horúcu čokoládu. Možno.

,,Tam som spadla do vody. Bolo to na začiatku jesene. Zhodila ma tam kamarátka. Ale za to som ja ju potiahla so mnou. Tam hore na lúke sme si púšťali šarkana......." Rozprávala som Alexovi o všetkých tých krásnych veciach čo sa diali.
,,Teraz sa musíme ponáhľať za chvíľu končí škola a nemali by ma vidieť. Poď za mnou, viem kam ísť aby nás nikto nevidel." Iba prikívol a išli sme.

,,Dve horúce čokolády, jednu so šľahačkou a druhú bez šľahačky. Ďakujem." Alex objednal a sadli sme si.

,,Nechápem ako môžeš mať rada šľahačku v teplej čokoláde! Je to nechutné!" Pozriem sa na neho vraždiacim pohľadom. ,,Je to moja vec! Strč sa!" Pozeráme si do očí ale ja to už nevydržím a vybuchne do smiechu.

Pozrie sa na nás celá kaviareň. ,,Prepáčte ale moja kamarátka je retard." Ďalšia vlna smiechu ale tu už zadržím. ,,Tak ja som reterd a čo si ty?" Pošuškám. ,,Ja som milí a dobrý človek." Usmeje sa na mňa.

Už máme skoro dopitr keď sa otvoria dvere. (Viete zazvoní ten zvonček čo mávajú v obchodoch). ,,Alex musíme ísť!" ,,Prečo? Lebo si retard?" Zasmeje sa. Ale mne do smiechu není. ,,Nie, lebo prišla Lucy ktorá sa so mnou nebaví." Alex sa otočí. Zbadá Lucy a postaví sa. ,,Čo robíš?!? Okamžite sa vráť! Prestaň!" Začnem na neho šepky kričať. ,,Nie viem čo robím!"

Do riti toto není dobre, toho je hrozné! Čo hrozné ale smrteľne hrozné. Vidím ich ako sa spolu rozprávajú. Lucy najprv nechápe ale potom. Potom sa na mňa otočí a vidím jej v očiach bolesť. Alex sa vráti...aj s ňou. Neviem čo mám robiť tak sa rýchlo postavím. ,,Ahoj Lucy....."

Ona sa na mňa hodila. ,,Je mi to strašne ľúto....ja prepáč....ja som bola opitá tiež...a nechcela som sa s tebou baviť len kôli tomu, že si mala pravdu a mňa to štvalo, že som sprostá...vážne prepáč...."

,,Heeej neplač budeš mať rozmazaný make-up! Áno ja som ti to prepáčila dávno. Vlastne to ty by si mala mne..." 

,, Ukáž mi ruky! Okamžite!"

,,Tu a teraz nie! Poďme niekam inam!"

,,Ok no problém!"






Ok zabite ma
Kľudne ma zabite vážne môžete máte na to právo.
Ako dlho? Mesiac? Asi hej....asi nebola mesiac nová časť....
Vážne mi to prepáčte ale nemala som čas. A aj sa mi nechcelo.
Pozerala som Riverdale.
Tak čo môže byť?
Posnažím sa pridávať častejšie časti...sľubujem 😘❤️
Bye
P.S.: som moc lenivá aby som si pozrela chyby, takže sorry za chyby 🙄😂😘🌹

Swag Girl Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu