Od Znova

267 22 0
                                    

Vojdeme do parku. Prejdem ho a sme na konci. Mamina ma ťahá za ruku za niakimi ľuďmi. Veď to sú....Jimi a Jimiho rodičia. Od soboty sme sa nevideli ani nepísali. Nahrnuli sa mi do očí slzy, otočila som sa a mala som namierené preč. Lenže mamina ma chytila za ruku.

,,Bež za ním. Všetko som zistila. Nemáte nič spoločné hod sa na neho! Bež za ním!" Pozerám sa na ňu alá: ČoRobíšSiPrdel?!  Len mi nazanci hlavou aby som išla. Pozrela som sa na neho a on na mňa. Rozbehli sme sa oproti sebe.

Jimi
Sme s rodičmi v parku. Obzvlášť na konci parku. Nikto tu není.
,,Pozry sa oproti." Mám pocit, že by som sa tam nemal pozerať ale tak fajn. Pozriem sa tam. Je tam Bell a Kristen (jej mama). Otočil som sa, že mám namierené preč. Lenže má otec chytí za plece.

,,Choď za ňou! Obimni ju a pobozkaj ju. Jej mamina bola zistiť či ste teda vážne rodina. Ale nejste! Tak už bež!"
Pozerám sa na maminu a tá prikyvuje hlavou a ukáže mi ruku nech idem. Pozriem sa na Bell tiež sa na mňa pozrela. Rozbehneme sa oproti sebe. Bell na mňa skočí a ja ju chytím pod zadok rukami. Silno ma studne asi najviac ako vie. Ale teraz som na rade ja. Zacenm ju vášnivo bozkávať. Zatim ku nám dojdú rodičia.

Maminy sa obimli. A aj otec s Bellinou maminou sa obímol.

My sme sa dobozkavali ale stále sme sa obimali. Bell som pošuškal do ucha.
,,Chýbala si mi princezná!"
,,Aj ty mne môj záchranca princ!"

Zliezla zo mňa dole a usmievala sa od ucha k uchu. Chytil som jej ruku a pozrel som sa na rodičov.

,,Tak mi vás necháme ahojte."

,,Ahoj dovidenia"
,,Ahojte dovidenia"

,,Tak kam ideme?"

,,Neviem....."

,,Ja viem! Poď so mnou!"

Medzi tým Patrick a Lucy
Patrick
Som s Lucy v parku a práve mi napadlo úžasné miesto kam by sme išli!

,,Poď mám pre teba prekvapenie!" Chytil som ju za ruku a ťahal som ju krížom cez park. Ideme na miesto o ktorom viem len ja a Jimi. Raz som ho tam videl. Je to cez les v parku. To je taký okrúh stromov. Hustích stromov. Ale "my sme si urobili" cestičku cez ktorú sa ide ku jazierku s vodopádom a skalou. No už aj s ohniskom. Raz som tam stanoval.

Sme pred lesíkom a Lucy ťahám do lesíka.

,,Akože tam ideme? Veď to je hustý les!"

,,Pozry o tomto mieste viem len ja Jimi a budeš ty. Nikomu to nehovor ok?"

,,Jasné!"

Prejdeme cez húštavu keď v tom vidím pri jazere dvoch ľudí. Konkrétne babu a chalana. Pozriem sa na Lucy aj ona sa na nich pozerá. Usmeje sa ešte viac než je a zhučí na celý les.

,,Bell!!!!" V tom momente sa mi vytrhne z ruku a beží za babou ktorá sa za nami otočila. Chaln je Jimi a baba je Isabella. No tak to je pekne v riti!

,,Lucy!!" Zhučí Isabell a tiež sa rozbehne za ňou. Hodia sa na seba a spadnú na zem.

Lucy
,,Lucy!!!" Hodím sa na Bell a spadneme.
,,Ako vidím už sa bavíte."
,,Áno mamina to zisťovala a nejsme rodina!"
,,Aha tak to je super!"

Šuškali sme si kým nedošli chalani ku nám.

,,Ahoj Jimi"

,,Ahoj Patrick"

Pozdravili sme sa s Bell chalanom. Ale oni sa nepozdravili.

,,Vy sa asi nepoznáte však?"

,,No akože vieme, že sme spolužiaci a, že toto miesto poznáme len my dvaja no a už aj vy." Povedal Jimi.

,,Aha ok. Takže aby ste sa spoznali lepšie Jimi toto je Patrick. Patrick toto je Jimi. A Bell toto je Patrick. Patrick toto je Bell." Podali si ruky.

,,A Lucy toto je Jimi. Jimi toto je Lucy."

Podali si ruky a nastalo to trápne ticho. Ale našťastie to Bell zachránila.

,,A čo vy tu robíte?"

,,No zobral som sem Lucy len tak. A vy?"

,,No ja som sem zobral tiež Bell len tak. Ukázať jej to tu."

,,Jaj."

A už zas to trápne ticho.

,,Tak Patrick aké máš záľuby?"

,,No rád hrám na bicie. A skateboard, longbord a také veci."

,,Aha tak to je cool ja rád hrám na gitaru." Zasmiali sa. Oni sa začali rozprávať o niakych veciach okolo áut lebo len to mali spoločné. No a ja som sa rozprávala s Bell o tom ako sa čo stalo.

,,Som hladná! Nejdeme niekam?"

,,Áno aj ja som hladny!"

,,Tak poďme si kúpiť na začiatok parku hotdogy!"

Ja a Jimi sme si dali s Kečupom. Bell a Patrick si dali s horčicou.




Tak dnes ďalšia časť. Aj keď je kratšia ale zasa máte tu znova Jimiho s Bell ❤️❤️😘
Dúfam že sa vám páči tento príbeh!
Každé vote a koment poteší!
Veľmi ďakujem za 99 vote a za 599 videní. Také divné čísla! ❤️😍😘
Zatim paaa lovujem vás!

Swag Girl Where stories live. Discover now