~ 1.

1.5K 93 4
                                    

" Jó reggelt, kedves hallgatóink, önök a Kanzas'Frequency adását hallgatják. Maradjanak továbbra is velünk, mert a szórakozás nálunk örök!~ Hamarosan Híreink következnek!"

Dean ráállt egyikre a legjobban fogható rádióállomások közül, mialatt nyakig olajosan bontott fel egy sört a bunker garázsában. Ha a bütyköléssel nem is halad annyira, legalább hadd csámcsogjon kicsit a nagyvilág apró-cseprő pletykáin, gondolta. Közben Sam is megérkezett egy doboznyi kidobandó kacattal és levágta azokat a műhely ajtajába.

- Hogy haladsz, Dean?

Egy pillanat se kellett ahhoz, hogy Dean homlokát ráncolva lepisszentse kisöccsét. A lemezlovas folytatta:

"Az év szenzációja! Világot lázbahozó eseményre emlékeztetjük hallgatóinkat, ugyanis egy minden képzelet felülmúló esemény, az "Isten Csapására" keresztelt meteorraj vonulásának lehetünk tanui!"

- Háh. Isten Csapása?--

- Sammy, kuss!

"Nem csupán abban különleges, hogy a csillagászok az utolsó pillanatban vették figyelembe a csillagok sietős közeledtét, hanem főként abban, hogy a számítások szerint annyi milliárd izzó kis fénycsóva fog az atmoszférába bejutva felizzani, hogy a világ minden táján láthatóvá válik!"

- Hm. Ez igen. Betolhattak pár adag Red Bull-t a csillagászok, ha szerintük ez lehetséges!

- De mi tudjuk hogy az lehet. - pillantott egy kicsit oldalta az idősebb vadász - Minden lehetséges, csak valaki más kezének is benne kell, hogy legyen.

- Na, hallgasd.

" A mi időzónánk szerint ma éjszaka, pontosan tizenegy óra felé várható a legjelentősebb vonulás, de egész este várhatóak még kósza csillagzáporok. Addig is, egy kis rock 'n' roll!-"

Dean felháborodásában azonnal elcsapta a rádiót. Gyanakvó tekintettel néztek össze öccsével, és látszólag egy rugóra járt az agyuk.

- Szerinted nem kéne...?

- De. - Dean felegyenesedett, meghúzta a sört és egy határozott mozdulattal levágta a rádió mellé a műhelypultra. - Egyértelműen le kéne csekkolnunk ezt az egész baromságot. Kíváncsi vagyok, mégis mi sül ki ebből az egészből. Mert ez, barátom, természetfeletti!

- A minimum az, hogy jönnek az UFO-k! - vihogott fel Sam ölbetett kézzel, és még mielőtt Dean visszafeküdt volna az Impala alá, mutatóújjával egy amolyan "ne legyen igazad" intést produkált.

- Inkább menj, és felügyelj arra a gyogyós uradra, hogy ne zabálja ki a hűtőt megint! - szólt még egy utolsót Dean egy csavarral küszködve, de mondandója már süket fülekte talált.

Na, ez a fejezet se a terjedelméről híres! De, talán majd az kompenzál, hogy a tervezetek szerint a következő hosszabb lesz valamennyivel ;) Na de akkor jó olvasást, Nixaa is ouuuut~ 🖖

Le, a csillagok közül [Supernatural/Destiel] - BEFEJEZETTWhere stories live. Discover now