Môj život?

663 32 0
                                    


SHAWN MENDES:(19 rokov)

Chcete sa o mne niečo nove dozvedieť? V pohode. Niektorí fanúšikovia má poznajú lepšie než ja sám. Milujem zelenú farbu a neznášam lienky. Ale to už asi všetci viete. Zrejme sa chcete viac dozvedieť o predstave môjho dievčaťa. Rád počkám na tu pravú, ako mať zlomené srdce. Kľudne to môže byť aj fanúšička. Veľa ľudí si myslí, že keď ste slávny, chcete mať aj svoju ženu, manželku či priateľku slávnu. Ja taký nie som. Je mi jedno, či to bude fanúšičk,a spolužiačka zo školy alebo slávna osobnosť, hlavne, aby sme si rozumeli, dôverovali si, prekonávali by sme spolu prekážky a ľúbili sa. Je ťažké si nájsť niekoho, kto by so mnou vydržal viac než 3 dni, keďže som každý deň s fanúšikmi a na koncertoch.Potrebujem dievča, ktoré ma dokáže pochopiť.


HOLLY:(18 rokov)

Chcete sa o mne niečo dozvedieť? Môj život? Moje hobby? Moje životné priania?

Mám šialené meno, ktoré sa mi veľmi páči. Rada sa spravám ako dieťa, milujem bláznenie, neznášam tichých ľudí. Moje hobby ? Mám ich veľa, ale vyberiem tie základne. Volejbal, futbal a spev. Volejbal hrávam už od mojich 5 rokov, futbal od malička, keďže môj otec ho hráva a spev ma už od malička fascinoval. Mám malá sestru, ktorá ma 2 roky. Som animátorka v klube detí. Moje životné prianie je nájsť svoju pravú lásku a vyštudovať dizajnérsku školu. Vo voľnom čase budem pracovať ako fitness trénerka.

Prepáčte, že to tu dávam ešte raz, ale nechtiac som vymazala 3 kapitoly tak som to naštelovala zase tak ako to bolo :)


Náhody sa dejú (Shawn Mendes)Where stories live. Discover now