=1=

691 52 19
                                    

ჯისუს pov:
   - კიმ ჯისუ დროზე ადექი საწოლიდან და სკოლისაკენ ჰერი, ჰერიი - ოთახში ჯონგინი შემოვარდა.

  -ვდგებიიიი - პატარა ფისოსავით ვთქვი🐈

- არგიშველის ეგ 😆 -თქვა და ჩემი გადასაფარებლიანად აბაზანაში შემტენა😑. ნუ ყოველდღე ასეთი სიტვაციაა ჩვენთან ასე, რომ ჩემი გარდერობის ნახევარი სააბაზანოშია😂😂😂.

     როგორც კი გავემზადე ქვევით სამზარეულოში ჩავედი, შევედი თუ არა დედას ხმა გაისმა:

  - დილამშვიდობისა❤

  - დილამშვიდობის😊❤ - საყვარლად გავუღიმე.

  -დედაა... ბარკლები მზადაა? - შემოვარდა სამზარეულოში ჯონგინი, ნუ რას ვიზავთ ბარკლების გიჟია.

   - კი😂

  -ნეტა თუ არ მოგბეზრდა ამ ბარკლების ჭამა🍗 - სუფრასთან დავჯექი და ხელით ბარკალზე ვანიშნე.

-ნწ, ეს ხომ საოცრაბაა😋😋 -თქვა და ბარკალი აიღო🍗.

-დედა მე ჩაი მინდა! ბარკლების ჭამას აღარ ვაპირებ. - ვთქვი და ცხვირი ავიბზუე.

- მზადაა უკვე ჩაიც- მითხრა ღიმილით და ცხელი ჩაი წინ დამიდგა🍵.

- მადლობ დე საუკეთესო ხარ😁❤ - ვუთხარი და ჩაის შევექეცი.

-ისე ეგ ჩანთა რაში გინდა? :/ სკოლა ხომ დაამთავრე! - ვიკითხე ისე, რომ ჩაისთვის თვალი არ მომიშორებია.

- მჭირდება. - მოკლედ მომიჭრა პასუხი. ვაპირებდი მეც მეპასუხა, მაგრამ სწორედ ამ დროს მამა და სეჰუნი შემოვიდნენ სამზარეულოდი. როგორც ჩანს გუშინაც აქ დარჩა ბარეღამ აქ გადმოსახლდეს ეგ სწერვა!😑

-ბაბლთი მინდა... - ოჰ სეჰუნ😑 დარჩენილი ჩაიც უცებ დავლიე და მამასთან ერთად წავედი. სკოლაში მიმიყვანა და თვითონ სამსახურში წავიდა...

  ქაის pov:
   -ჯონგინ, სეჰუნ წავედი ეხლა მეც არ აურიოთ სახლი! 😂😂 - სიცილით თქვა დედამ და მალევე წავიდა.

    სეჰუნმა ბაბლთი აიღო და მალევე გამოცალა.

  -ქაი -თქვა უცებ.

-რაიყო?

-შენი და ძალიან უცნაურია მგონი 😕

-საიდან დაასკვენი?

- მისი ქცევებიდან, დარწმუნებული ხარ რომ შენი დაა? საერთოდ არ გგავს. - დააკვეხა  სიბრძნე

  -არა. ისე ცნობისთვის ჩემი და არ არის  ნაშვილევია. ეხლა კი წამო გველოდებიან.

-მოიცა რა... დაგველოდებიან. რას ქვია შენი და არაა? - ისეთი სახით მიყურებდა თითქოს კაცი მომეკლას და ვუმალავდი 😂😂

- იმას რაც ვიგულისხმე. ეხლა კი დროზე წავედით. - ვუთხარი და გასასვლელისკენ წავიყვანე,  ნამდვილად არ მინდა სწერვული კითხვებით ტვინი გამიბურღოს.

   ბიჭებთან მივედით და სრული შემადგენლობით ვიყავით.

-ჰეით - მივესალმე და სავარძელში ჩავჯექი თან პივის ბოთლი ავიღე.

-სალამი - თქვა და ჩემს გვერდით მოკალათდა და თან პივის ბოთლი აიღო.

  - კარგია რომ მოხვედით. დღეს წვეულების გამართვა გვინდა, ნუ თითქმის ყველაფერი მოგვარებულია. - განაცხადა ამაყად ჩანიოლმა.

  - გასაგებია და რა არის პრობლემა? - იკითხა სეჰუნმა და პივა მოსვა.

   -ვის სახლში უნდა მოვაწყოთ. - თქვა შიუმინმა.

  ნუ იმ დასკვნამდე მივედით, რომ ყველას სახლში რაღაც პრობლემა იყო ამიტომ ვერ გავმართავდით.  უცებ ტელეფონმა დამირეკა და ბიჭებს გამოვეცალე.

- გისმენ მამა

- ჯონგინ, მე და დედას საქმე გამოგვიჩნდა ამიტომ სასწრაფოდ მოგვიწია წასვლა. 1 კვირაში ჩამოვალთ და იცოდე შენ დას მიხედე. - მითხრა მამამ

- კარგი, მაგრამ ჩემი და რატომ არ წაიყვანეთ თან? :/

- იმიტომ, რომ ასეა საჭირო! კარგი ეხლა წავედით და კიდევ თანხა ბარათებზე დაგირიცხეთ.

- კარგი. - ვუთხარი თუ არა გათიშა ნუ 1 მხრივ კარგია წვეულებას მოვაწყობთ. ბიჭებთან დავბრუნდი და სახეები ჩამოსტიროდათ.

  - ბიჭებო, ჩემები 1 კვირა სახლში არ იქნებიან ნუ ჩემ დას თუ არ ჩავთვლით და წვეულებასაც გამოდის ჩემთან ვაწყობთ! - ვთქვი და ყველას გაუხარდა.

-მერე შენი და? - იკითხა სეჰუნმა.

-მოვუხერხებ რამეს...

1 სერიის დასასრული😂😂😂 ნუ შემიფასეთ როგორია. პატარა როა ვიცი, მაგრამ მეძინება... ნუ მოკლედ თქვენი აზრი დააკომენტარეთ და თუ მოგეწონებათ vote♡ 
  

 

WHICH(დასრულებული)Where stories live. Discover now