LOVE STORIES

249 26 5
                                    

საშინლად დავიბენი და არვიცი რა ვუპასუხო. ჩემს გულს მივანდე და პასუხი ისე ვუთხარი. ეხლა კიდევ მარჩევინებენ აქ კაბას პაემანზე მიდიხარ და შარვალს ვერ ჩაიცმევო.

-აიშ დავიღალე დამასვენეთ! -ვთქვი და სავარძელში ჩავჯექი.

-ადექი გოგო სალონშიც უნდა წაგიყვანოთ და რადროს დასვენებაა. -თქვა სატანსუ სახით ბომ და სავარძლიდან ამაყენა. სხვა რა გზა მქონდა ავდექი და კაბების მორგება განვაგრძე. სასურველს მივაგენით თუ არა სალონში გამაქანეს და მაკიაჟი და თმა გამიკეთეს.

-ესეც ასე სეჰუნი გაგიჟდება ასეთს, რომ გნახავს. -მითხრა სომ.

-მაგრად გამოიყურები და ეხლა კიდე მიდი დროზე წადი არდაგაგვიანდეს. -მითხრა ბორამმა და რამის ძალით ჩამტენა მანქანაში. სახლში შევედი და სეჰუნს ველოდებოდი თუ როდის მოაღწევდა.

სეჰუნის pov:
როგორც იქნა მივაღწიე ჯისოს სახლამდე... არასდროს არ გაწელილა ასე გზა. კარზე დავაკაკუნე და მალევე გამიღო კარი.

-ვოვ... ძალიან ლამაზი ხარ. -ვუთხარი ჯისოს.

-მადლობა. შენც კარგად გამოიყურები. -მითხრა და მანქანისკენ წავედით. გზაში ბევრი საინტერესო რამ გავიგე მასზე.

-თვალები დახუჭე. -ვუთხარი, როგორც კი მანქანა გავაჩერე.

-რატომ უნდა დავხუჭო თვალები იქნებ მიტაცებ? -მკითხა და ხელები გადააჯვარედინა.

-გატაცება რომ მდომოდა აქ კიარ მოგიყვანდი. -ვუთხარი და მანქანიდან გადმოვედი. მასაც გავუღე კარები და გადმოვიდა თუარა ხელი ჩავკიდე.

ჯისოს pov:
სეჰუნმა ხელი ჩამკიდა და სახლში შევედით. საოცრებაა ეს ადგილი... შუქი ჩამქრალია და წითელი სანთლებია ანთებული. ასევე წითელი ვარდებია მიმოფანტული. ლამაზად გაშლილი მაგიდა კი სრულ ჰარმონიას ქმნიდა.

-არაჩვეულებრივია. -ვთქვი და ლოყაზე ვაკოცე. როგორც ჯელტმენმა სკამი გამომიწია, შემდეგ კი თავის ადგილას დაჯდა. ბევრი საუბრის შემდეგ შევატყვე, რომ მეძინებოდა.

WHICH(დასრულებული)Where stories live. Discover now