სირცხვილი და თვალის მოჭრა 😐

302 27 6
                                    

სოს pov:
-ბოო... წამო ჰიოს შევუაროთ და წავიდეთ. -ვუთხარი ბორამს.

-წამოო. -მითხრა და სახლი დავტოვეთ, შემდედ კი ჰიოსთან მივედით.

ზელოს pov:
კარზე ზარის ხმამ გამომაფხიზლა. ზლაზვნით  ავდექი და შარვალი ამოვიცვი. კარი, რომ გავაღე და ხელში სო და ბორამი შემრჩნენ.

-სალამი ზელო. - მომესალმნენ.

-გამარჯობა. ჰიო ოთახშია. -ვუთხარი და კარიდან გავეცალე.

-ჩაიცვი რამე სხვა ვინმე არ მოვიდეს? -მითხრეს სიცილით.

-თქვენ დირთი მაინდების გარდა სხვა არ გაგაჩნიათ?- ვკითხე სიცილით და ზედა გადავიცვი.

-უკუღმა გაცვია. -მითხრა სომ და ბორამთან ერთად ოთახში შევვარდა.

"-პატარავ მე წავედი გოგოებმა მოგაკითხეს. მალე გნახავ. :* "

მესიჯი გავუგზავნე ტელეფონზე და ზედა სწორად ჩავიცვი, შემდეგ კი ბიჭებთან წავედი.

ჰიოს pov:
ვიგრძენი ვიღაც როგორ დადჯა საწოლზე უფროსწორად დახტა.

-ესეც ასე. ესეგი კითხვა მაქვს. რომელი ნორმალური ადამიანი იძინებს ბიჭის გვერდით საცვლების ამარა?- გადავწყვიტე ძილი გამეგრძელებინა, მაგრამ გავიგე თუ არა საუბარი თავი მოვიმძინარე.

-არვიცი. სერიოზულად ბიუსჰალტერი სადუგდია?!

-საწოლში არიცი ეხლა მაგისი ხასიათი?! -მალე ცივი წყალი დანასხეს.

-ააა! -დავიყვირე უცებ და საწოლიდან წამოვხტი. -ბორამი და სო კიდე ბოლო ხმაზე  აკააკანდნენ აბა ამას სიცილს ვერ დავარქმევ და.

-ნეტა შენი თავი განახა ეხლა. -მითხრა უკვე დამშვილებულმა სომ და იატაკზე დაჯდა.

-მანახა რა მერე?!-ვუთხარი თუ არა სარკესთან მიმიტანეს.

-სირცხვილი და თვალის მოჭრა! ეს რა დაინახა ჩემმა თვალებმა! რა ჯანდაბაა?! რატომაა ჩემი ბიუსჰალტერი გახსნილი?-ვიყვირე.

-ეგ შენ პარტნიორს უთხარი ეხლა კიდე მაგვიანდება მე ჩემ ძმასთან მივდივარ. -თქვა სომ და წამში აორთქლდა ოთახიდან.

-წავედი მეც მაინტერესებს როგორია!- თქვა ბორამმა და ისიც უკან დაედევნა.

-მშვენიერია ჰიომინ! ზელო მოგამტვრევ თითებს! -ამოვიბუტბუტე და ბიუსჰალტერი შევიკარი.

ბორამის pov:
აეროპორტში მივედით და სოს ძმას ველოდებოდით. ბოლოს 6 წლის წინ ვნახე მერე სასწავლებლად წავიდა.

-ჯიდიი. -დაიყვირა უცებ სომ და თავის ძმას ჩაეხუტა. გასიმპატიურებულა უფრო.

-კარგი არ დამახრჩო.-უთხრა ჯიდიმ. ამაზე კი გაიბუსხა და მოშორდა. მანქანამდე ისე მივედით ხმა არ ამოუღიათ.

-სო... წამო ეხლა ჯისო გველოდება. -ვუთხარი სოს.

-მე წაგიყვანთ და თან ბიჭებს ვნახავ. -თქვა და მანქანაში ადგილები დავიკავეთ.

-გადააგდე ეგ სიგარეტი! -დაუბღვირა თავის ძმას.

-რას ერჩი?

-ყველაფერს! -უთხრა და სიგარეტის კოლოფი გამოგლიჯა, შემდეგ კი მანქანიდან ისროლა.

-აიშ ეს გოგო! - ჯისოსთან მივედით თუ არა ყველაფერი მოვუყევით და მანაც მოგვიყვანა თუ რატომ იყო ასე ძლიერ გაბრაზებული.

-სეჰუნს მოვკლავ! რა გონია ვერ გამიგია.- თქვა გაბრაზებულმა.

-რა გგონია და მოსწონზარ. -ვუთხარი.

-კაი რა. აუ ისე ეს ჰიოც მაგარია რა! -თქვა სომ.

-სო ისე შენი ძმა დიდხანს დარჩება?

-კი რაიყო ხოარ მოგეწონა? -მკითხა ჯისომ.

-არა. გეგმა მაქვს როგორ გავამწაროთ სეჰუნი! -ვთქვი უცებ

WHICH(დასრულებული)Where stories live. Discover now