8.kapitola

32 1 0
                                    

...Neděle...

17.2.2029

V neděli ráno jsme vstávali až v 10 hodin. Sofie se nějakým, mě záhadným, způsobem dostala z postýlky a skákala mi po břiše. Když jsem se převalila na druhou stranu skákání utichlo. Což mě znepokojilo. Posadila jsem se na postel a rozhlédla jsem se, brácha hrál na tabletu ale Sofie nikde. Vstala jsem. Šla jsem se podívat do předsíně. Pak jsem si všimla, že jsou otevřené dveře do ložnice našich. A pak se ozvalo ,, Sofinko nechej dědečka spát." ,, Já neču." Když jsem vešla spatřila jsem jak Sofie pořád skáče taťkovi po hlavě. ,, Sofie!" řekla jsem až se skoro lekla. ,, Pojď se nejdříve převléct a pak můžeš budit všechny." řekla jsem a ona uposlechla.

Dlouhé to bylo vybírání. Je to hold malá frajerka po mě.

 Je to hold malá frajerka po mě

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Nakonec zvolila jednoduchost. A už měla v parádě hračky.... Lego to je její

Celé dopoledne jsme si hráli

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Celé dopoledne jsme si hráli. Na oběď jsme měli svíčkovou. Mamka se jí konečně naučila. A Sofii tak chutnala, že snědla celý jeden kousek knedlíku a maso bez protestů. Pak jsem jí uložila ona ihned usla. Já si sedla k počítači a začala jezdit po obchodech. Sofii je rok a tak musíme udělat přestavbu pokoje. Už by mohla dostat batolecí postýlku. Najela jsem na stránky Ikei. Nic moc... Tak jedeme dál. Nakonec jsem zvolila jednoduchost. Jak budeme doma tak jednoduše se vydáme do obchodu a uvidíme.

...Úterý...

19.2.2029

Dnes jdeme na vytahování stehů. Ano Sofie řvala jak pavián. Ale zvládla to. Má tam ještě stehy, které se samy ztratí. A ruku stále obvázanou a v ortéze ale zvládla to. I když stále řvala jak tur. Nakonec jsem jí slíbíla, že když přestane brečet stavíme se do hračkářství a pak půjdeme za Luckou. Se kterou jsem se domluvila, že se stavíme společně k ní. 


V hračkářství si vybrala toto...

V hračkářství si vybrala toto

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Hrdě si ho nesla v ručičkách. Otevřela jsem jí dveře do auta a ona si vylezla do sedačky, já ji zapla a zavřela za ní dveře. Sama jsem si sedal za volant a vyjela jsem z parkoviště od nemocnice k Lucce. U Lucky bylo fajn. Byly jsme chvíli s ní doma a pak jsme se rozhodli, že zajdeme ven do jedné malé restaurace s dětským koutkem. Já si objednala hranolky a kafe a malé jsem objednala fruko a krupicovou kaši. ,, Můžu ji zkusit nakrmit?" ,, Jestli chceš? Sofi pojď máš tu jídlo." řekla jsem když se mě Lucka zeptala. ,, Zkouška před vlastním?" zeptala jsem se a usmála jsem se. Ona mi to oplatila a kývla. Sofii jsem posadila do dětské židličky tak se Lucka ujala krmení. Docela jí to šlo. Až na to, že bylo víc kaše v Lucce než v Sofii. Moc jí nechutnala, když jsem ji zkusila tak mi teš moc nejelo, nakonec si vzala moje hranolky s kečupem.  Fruko ihned vypila. Ještě, že má plínku. S Luckou jsme si dali nakonec ještě každá po kousek čokoládovo-jahodového dortu a i ten si dokonce nenechala Sofie ujít. 

S Luckou jsme se domluvili, že v neděli v osm hodin ráno pojedeme k nám. Už jsem volala i dp floral art, že budu ještě chvíli mimo a že si  beru ještě týden volno. Pochopili a přijali přece jen jsem na mateřské.  

👩‍👧  Maminko kde je tatínek? 👩‍👧Where stories live. Discover now