...Sobota...
25.3.2029
,, Dobré ráno Sofi." řekla Terka když bylo sedm hodin. Terka vstávala už v šest, aby mohla
nachystat Sofii i sobě snídani. Momentálně se vařila voda. Taky stihla i odvézt mamku do práce, aby nemusel vstávat taťka.
Sofie se protáhla a usmála se při pohledu na mamku ,, Ďoblé" řekla ještě trochu rozespale. ,, Připravená na dnešek?" ,, Joooooo" vyhrkla ihned a skočila jí do náruče. Nechala ji teda ve své náruči a odnesla do sedačky do kuchyně. Tam před ni postavila rohlík nakrájený na malinké kousky s vysočinou a másle. K tomu jí dala do její butelky čaj. Byl trochu teplý ale zase né tak moc, aby se Sofie spálila. Když všechno snědly, šly se umýt zoubky. Pak se samozřejmě nezapomnělo na vlasy, Sofie je má sice ještě drobounké ale už se musí česat. Pak se odebraly zpět do pokoje David samozřejmě už byl vzhůru a hrál na tabletu.
V pokoji se oblékly, bylo půl sedmé. Sofie si oblékla přesně to co nachystaly včera večer.
Tričko pro dnešek zvolili s dlouhým rukávem.
Vybraly kravičku tak jak včera řekly. Nezapomněli už obléct i ponožky, boty a čepici.
Raději jí dala čepici zimní a rukavice radši taky měla připravené.
Taky vzala bundu, jelikož byla mikina oteplená tak vzala Terka jenom lehčí bundu, softshelovou jak jinak.
Pak už jenom vzali batoh, odrážedlo zůstalo v kufru, a šly do auta. Před autem musela Sofie nejdříve počkat. Terka dala batoh do kufru a pak oddělala zadní dvě sedadla. Pak zavřela kufr a otevřela zadní dveře. Oddělala sedačku a pak ji dala vedle Sofie, potom oddělala zadní sedadlo a vzala sedačku, kterou pak připevnila na sedadlo, které vysunula když byla v kufru. Pak už povolila Sofii vlézt do auta a zapla ji. Pak zavřela dveře a sama nasedla do auta za volant. Nastartovala a vycouvala z parkoviště.
Nakonec se rozjely směr Havířov. Bylo přesně tři čtvrtě na sedm hodin když projížděli kruhovým objezdem na Bludovickém kopci. Dneska tam budou dřív pomyslela si Terka v duchu. Měli puštěné rádio čas. A zrovna hlásili kolik je hodin.
V 6:55 byli u coopu kde se domluvili na srazu. Nikdo tam ještě nebyl. ,, Mami mušu se napit?" zeptala se Sofie. ,, Jasně" odpověděla Terka a vypla motor. Vystoupila z auta a šla do kufru, otevřela ho a vytáhla z batohu fruko. ,, Sofi já zapomněla na tu láhev s čajem pro tebe." řekla když se přehrabovala v batohu. Měla tam vše od plínek až po litrovou čistou vodu pro sebe ale na tu láhev s čajem zapomněla, láhev zůstala na stole v kuchyni. ,, Ahoooj" vyhrkl někdo za Terkou až se lekla. ,, HHH Dominiku ty jsi mně vvylekal. Ahoj Eli. " řekla když zjistila pachatele. Eliška nesla autosedačku, Dominik si s sebou nesl taky odrážedlo, jakmile viděl, že má Sofie taky odrážedlo tak radostně zavýskal. Tudíž daly do kufru odrážedlo a pak Terka si od Elišky převzala autosedačku a šla ji připevnit vedle Sofie. ,, Eli je sedm já skočím do toho coopu, já zapomněla u našich pití pro Sofii." řekla Terka když připevnila sedačku. Eliška kývla na souhlas. Terka si tedy vzala peněženku a doklady a vyrazila. Když odcházela tak zaslechla ,, Čau Sofii, máš hezké odrážedlo" Dominik si sedl do sedačky.
Nakoupila toho víc. Dva kubíky water, jednoho hned dala Sofii k sedačce, pak taky nějaké tyčinky a oplatky. Všechno dala do batohu a mezitím, když se vracela k autu, přišla i Lucka ,, Tak jo můžeme vyrazit pro Elišku s Rozárkou." řekla Terka když se všichni usadili.
U Elišky byly 7:20 Terka na ni šla zazvonit a Eliška vylezla z auta, aby pro případ s něčím pomohla. Když přišli Rozárka nakoukla do auta a řekla ,, Ach jo ja chcu sedět vzadu s ostatníma" a otočila se s prosbou na mamku. Eliška se otočila na Terku. ,, No jsou dvě možnosti, buď přehodíme sedačky do předu, a nebo posuneme jedno to boční sedadlo o kousek dozadu, sice to nebude ve stejné délce jako ostatní dvě sedadla ale bude jim aspoň trochu blíž." Vysvětlila Terka a Eliška souhlasila s druhou možností. Tudíž jedno sedadlo zasunuli dozadu, připevnili na něj sedačku a mohlo se vyrazit. Ještě dali do kufru její odrážedlo.
Pod Lysou horu k domluvenému místu dorazili s desetiminutovým spožděním. Ale nebyli jediné, které měli zpoždění. Míša dorazila chvilku po nich a Denisa s ostatníma asi deset minut po Míše. První tam byla samozřejmě Lucka.
YOU ARE READING
👩👧 Maminko kde je tatínek? 👩👧
RomanceTato kniha obsahuje příběh dívky po dostudování oboru zahrádkář v Ostravě, našla si práci hezky venku mezi květinami a odstěhovala se po roce se odstěhovala od rodičů do Kroměříže. Náhle je veliký skok o pět let kde se stane něco nevídaného. Opět s...