Z pohledu Terky
...Pátek...
6.2.2029
Dnešní den byl obzvlášť zajímavý. Nejen proto, že jsem nám balila tašky ale taky proto, že mě překvapila ranní návštěva bratra. Náhle mi ráno zavolal zda mám čas. Když jsem mu odpověděla otázkou proč, tak mi řekl ať se seberu a jedu na nádraží v Kroměříži. Když jsem tam přijela stál tam a to i s naší fenečkou Nelou. Ano byla to už stará fenečka ale pořád dokázala po nás to co kdysi. Když jsem tam se Sofi dorazila začala po nás skákat a Sofi zažvatlala ,, Ďaďa (David) " takže věděla kdo to je. Nelu moc neznala ale taky se ihned navzájem oblíbili.
Takhle to dopadá když řeknete zítra dorazím i se Sofi. Vyzvednu mamku z práce a pojedeme k vám. A on se tu náhle zjeví a ještě ke všemu s naší fenkou od babičky.
Tohle byla první věc co mě dneska velice pobavila. Druhá věc byla ta, že když jsem nám balila do kufru oblečení. Sofinka, jelikož už dokáže pochodovat, mi všechno její oblečení vždycky vyházela a já mohla začít od znova. Až když jsem jí řekla, že jedeme zítra k babičce tak radostně vykřikla ,, Babiška" a utíkala do svého pokojíčku. Po asi deseti minutách se přiřítila zpátky a donesla asi čtyři plyšáky. A všechny je hodila do kufru. ,, To chceš si vzít k babičce?" zeptala jsem se, ona jen přikývla. Pak volal bratr. Když jsme se vrátili brácha se začal věnovat svojí neteři. Vzal ji na procházku i s Nelou. Takže chvilka klidu. Konečně jsem nám to všechno zabalila. Samozřejmě je taky ještě potřeba zabalit hračky, Sofinka má u babičky leda tak panenku a kostky na skládání. Naštěstí jsem měla hračky v jedné krabici, ve které jsou uklizené pořád takže jen zítra ráno vezmu krabici zadělám ji víkem a dám do auta. Pak jsem vytáhla termo tašku a do ní dala přesnidávky do ručičky, skleničky s hotovými jídly na svačinky a podobné další věci, které jsou potřeba když máte roční dítě. Tu jsem uložila do lednice a zítra než vyjedeme bude vše připravené. Nakonec jsem ještě napsala co všechno je potřeba udělat během mojí nepřítomnosti. Když se blížil čas oběda Sofi projevila náznak hladu. Takže jsem uvařila nudle zapečené ve vajíčku. Pak jsme dali Sofinku spát a byl minimálně na hodinku klid. S Davidem jsme si povídali co a jak doma a pak jsme si zahráli hry na noteboocích. Nakonec jsem vytáhla xbox, který jsem mimochodem chtěla zítra taky vzít k našim. Brácha dostal svůj notebook už dávno ale nakonec si pořídil nový a výkonnější. Doma je teďkom prej jenom ticho a někdy ani ta televize nehraje. Důvod? Já dala svůj notebook taťkovi a kvůli práci jsem si musela pořídit novější a výkonnější. Brácha dal ten svůj starý zase mamce.
Sofie spala asi dvě hodiny a pak jsme vyrazili na zahradu. Sofinku jsem oblékla do fialkové kombinézy a růžovoučkých sněhulí, nezapomněla jsem ani na čepici s bambulí a rukavice.
YOU ARE READING
👩👧 Maminko kde je tatínek? 👩👧
RomanceTato kniha obsahuje příběh dívky po dostudování oboru zahrádkář v Ostravě, našla si práci hezky venku mezi květinami a odstěhovala se po roce se odstěhovala od rodičů do Kroměříže. Náhle je veliký skok o pět let kde se stane něco nevídaného. Opět s...