15. kapitola

13 1 0
                                    

Dnes je čtvrtek. Mamka jde na odpolední taťka je v práci na ranní a David jde na 9 hodinu do školy. 

Je 7 hodin ráno.

,,Pšt musíš pomalu a potichu ať nevzbudíš mamku." spala jsem ale vnímala. David byl u Sofie a něco s ní chystal. ,, Ďobše štlejdo" pošeptala Sofie nazpět. Pak jsem jen zaslechla jak se pohybuje peřina. ,, Já vás stejně vnímám." pronesla jsem po menším tichu. ,, No dobře Sofie stála v postýlce tak jsem ji vzal a dal k sobě, akorát jsme si chtěli ještě na chvíli lehnout." vysvětlil brácha.

Bylo 7:50 a David začal šílet, že nestíhá autobus. Nejdřív byl vzorný strejda, který nakrmí neteř a obleče.  Ale teď to bylo tornádo, kterému za chvíli ujede autobus.

8:02 Davidovi ujel autobus. ,, Super tak nikam nejdu" pronesl tak již klidně a vyrovnaně. ,, Žádné takové, na co se ti ta škola platí?" vyhrkla mamka. ,, Já tě odvezu chceš?" navrhla jsem. ,, Stejně jsem měla v úmyslu zajet do Ostravy. Chtěla jsem se podívat na nový kočárek a něco do mojí ložnice. " vysvětlila jsem když jsem viděla mamčin pohled. 

Tak jsme neváhali a přesně v 8:35 jsme nasedli do auta. I se Sofii. Ta měla na sobě sukni a tričko s botaskama. Plus svetřík, který je k sukni a samozřejmě legíny.


Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Když jsme dojeli k Davidovi ke škole bylo přesně 8:55

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Když jsme dojeli k Davidovi ke škole bylo přesně 8:55. Takže jsme se rozloučili a jeli jsme do nákupního centra, kde mají i obchod pro děti do 2 let.

Je tu spoustu kočárků. Barevné, kombinované, golfové, sportovní. Nakonec nám oběma padl do oka jeden kočárek, který je sice sportovní ale nevypadá tak. Dokonce je nyní slevněný skoro o polovinu tím pádem jsme ihned požádaly prodavače, aby nám jeden ze skladu donesl. Sofie se totiž už do toho starého kočárku sice vleze ale už jí z něj docela přesahujou nožičky. A navíc když sedí v něm tak hlavou začíná přesahovat opěrku.

 A navíc když sedí v něm tak hlavou začíná přesahovat opěrku

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Sofii se strašně líbil.  V obchodě pro dekorace se mi nic moc nelíbilo. Tím pádem jsme vyrazily domů. 

je 12:00 akorát jsme dorazili domů k mamce. Mamka byla ještě doma. Jelikož jsem jí v autě volala, aby na nás počkala, že ji odvezeme do práce. Mamka souhlasila a čekala na nás s obědem. 

Na oběd byla bramborová kaše a hrášek s mrkví. Tohle má Sofie docela ráda jelikož si může s hráškem hrát. Dnes jsem ovšem Sofii donutila, aby si s obědem nehrála a snědla. Docela se i povedlo. Jelikož bylo 12:20 a seděli jsme v autě na cestě k mamce do práce. Zaparkovali jsem za jejich prodejnou a mamka vystoupila z auta. Vedle budovy se objevila Andrea. ,,Ahoj Jani. Jéé ahoj Terko. Kde máš Sofu?" zeptala se když nás spatřila. ,, Sedí v autě." vysvětlila mamka. ,, Terko vem ju a pojďte si sednout na kafe musíme si popovídat co a jak."řekla přemlouvačně Andrea a udělala psí oči. ,, No dobře. " řekla jsem a vystoupila z auta. Odepla jsem Sofii z autosedačky a postavila na zem. Ta se ihned rozběhla k mamce. Zamkla jsem auto a vyšly jsme směrem k prodejně. ,, Sofie opatrně! Ať nespadneš." vyhrkla jsem. Přece jen neumí pořádně chodit. Občas ještě zakopne. ,, Já se divím že ona umí tak dobře chodit." řekla Andrea. ,, No to je tak mamka byla thedy hodně proti ale Sofie jakmile se začala zvedat tak jsem ji dávala do chodítka a tím pádem se začala velmi rychle stavět na nohy a pohybovat sama."

,,Aha tak to chápu. Tohle je tvoje věc jak se rozhodneš, mamka tehdy o tom tady mluvila a já ji řekla úplně to stejné."

U mamky jsem se Sofii strávila skoro dvě hodiny. Pak jelikož byly tři hodiny tak jsem jela pro Davida do školy a pak domů. Doma jsme kočárek rozdělali a složili. Ten starý je zatím ve sklepě a jak pojedu domů tak ho vezmu s sebou. Dám ho Lucce s ní už jsem mluvila. Miminko se jí má narodit kolem září až října. Takže uvidíme. V červnu by měl být hotový bazén a s holkama jsme se domluvili na prvním týdnu velkých prázdnin. Takže do té doby musím koupit do malého domku na zahradě poschoďové postele a taky trochu pouklízet a připravit vše aby se tu vešlo 8 dětí a 9 dospělých. S holkama jsem mluvila děcka do 2 let mají přenosné postýlky a ty větší budou mít nejspíš buď matrace a nebo jen spacáky. Každopádně jsem rozhodnutá, že u Sofie budou minimálně ještě dvě postýlky a to pro Sabinku a pro Rozárku, které jsou dva roky. Nejspíš i  Klárka, protože s klukama asi nebude chtít spát. No a jelikož Sabinka a Rozárka budou mít přenosné postýlky tak se Terezka rozhodla, že do pokoje Sofii koupí rozkládací dětskou pohovku kde by mohla spát Klárka. 

Kluci budou spát na rozkládací pohovce v obýváku a pak záleží na holkách jak se rozhodnou ony kde budou spát. V pokoji pro hosty je postel a v ní je ještě jedna takže tam je místo pro dva a pak je možnost v zahradním domku dvě poschoďovky a jedna pohovka. Takže pro pět lidí. Takže uvidíme. Ale zpět k Radovánkám.

Poté co jsme vyzvedli Davida tak jsme dojeli domů. David je po obědě takže už jen zbýval taťka, který by měl za chvíli taky dorazit domů. Když dorazil domů tak poobědval a šel si hrát se Sofii tudíž jsem měla chvilku napsat holkám jak to bude v tom červenci. Holky se teda domluvili. Míša bude spát v pokoji pro hosty s Luckou K. a Elišky budou v zahradním domečku společně s Luckou T. a Denisou F. takže se tam nějak všichni vmněstnají.

Jelikož byl večer Sofii jsem umyla a rovnou dala do postýlky dala jsem jí do ruky tablet s Mášou a medvědem po asi třetí pohádce usla. Vzala jsem jí tablet a přesunula jsem se k mamce. Kolem desáte jsme šly spát.


.....Pátek....

8.5.2029

Dnes už byl David pryč. Dnes jel do školy na sedm. Sofie vyspávala do osmi a mamka řekla, že půjdeme nakoupit k nám do Hrušky. Odpoledne ji hodím do práce a pojedu za holkama u kterých jsem začínala jako prodavačka. Pracovala jsem s nimi 3,5 let než jsem se přestěhovala a začala se naplno věnovat květinám. Ano Kristýnka je již v důchodě tak samo Lenka ale stále tam pracuje Šárka, Naďa, Eva, Alena, Mirka a Janka. Janka jde příští rok do důchodu takže Šárka bude dělat vedoucí a někdo z holek půjde na zástupkyni. Moc se jim do toho nechce. Přece jen už jsou v letech kdy se moc neradi učí něco nového. Takže tam bude dělat někdo jiný zástupkyni.



..................POKRAČOVÁNÍ PŘÍŠTĚ.................... 

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Aug 03, 2022 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

👩‍👧  Maminko kde je tatínek? 👩‍👧Where stories live. Discover now