....pondělí (další týden)...
12.3.2029
Dnes byl den D, dnes museli uklidit celý Sofinčin pokojík. Vyklízeli a vynášely vše co bylo potřeba. Sofie s radostí pomáhala a odnášela do obýváku hračky a plyšáčky. Lucka s Terkou společně odnášely větší věci jako jsou menší skříňky, které tam nechají. Nebo povlečení a deku s polštářem. Či vyklízeli skříně, které půjdou pryč.
Okolo jedenácté hodiny přijela dodávka a z ní vystoupili čtyři silní mladíci, kteří začali vynášet nový nábytek nebo-li ještě krabice plné dřeva dovnitř. Kde pak vše složili do pokoje Sofie a pak odnesli starý nábytek zpět do nákladního vozu. Nakonec se vrátili dovnitř s nářadím a začali skládat postupně všechen nový nábytek.
Do dvou hodin měli hotovo. A holky mohli nosit věci zpět. Stan měly holky u Terky v pokoji a tak ho jenom donesli. Pak tam také nechali stůl, na kterém byly pastelky a papíry. Už to začínalo vypadat jako pokoj pro dítě 1-3 roků.
Sofie si hned začala vše užívat a běhala po pokoji. Holky zatím začali uklízet zbylé věci.
...O týden později pátek...
24.3.2029
Dnes jela Lucka domů. Ráno zase vstali poměrně brzy a pak jelikož si Terka vzala volno a slíbila rodičům, že přijede domů na víkend, se začali pomalu ale jistě balit. TLINK ozval se jak Lucčin tak i Terčin mobil.
,,Čau holky co kdybychom šli na výšlap na Lysou všechny společně??Teri nevím jak ty ale byla bych pro příští týden o víkendu. Moc ráda bych víc poznala Sofii, je strašně milá a děcky se na ni ptali." Napsala Lucka na naši skupinu
,,Já bych byla pro" napsala komentář Denisa
,,Já taky mám volno takže v pohodě" souhlasila Eliška
,, Mě je to jedno" přidala se druhá Eliška
,,Já bych taky šla" dopsala Eliška třetí.
,,Daniel taky vyzvídal kdy se zase uvidí s ostatníma." napsala Míša.
,, Já s Luckou souhlasíme. Příští týden v sobotu? Nechcete to spíše uskutečnit tento týden? Vezu Lucku domů a vracím se v neděli. " napsala jsem na skupinu za obě.
,,Lucka je u tebe" napsala Denisa
,, Jo jsem u Terky, chtěla jsem se připravit na miminko."
,,Luci? Jako fakt? Tak to gratuluji" rozepsala se Eliška.
,,Tak mě to vadit nebude" napsala Lucka
,, Já mám víkendy volné takže klidně" napsala Eliška
Ještě chvíli se tak dopisovali a nakonec byly štastné, že se zase uvidí s ostatníma. ,, Sofie tento týden půjdeme na výšlap s ostatníma dětma co jsi viděla jak jsme byly u babičky a byly jsme s tetou Zdenkou u Míši. " řekla jsem ji. ,, Š Ďoiňikem a oštaňima?" zeptala se a ja kývla na souhlas ,, Ťak jooooooo" vyhrkla a začala křičet. Poté se ještě domluvili kde se sejdou a jak pojedou. Jedou v podstatě stejně. Lucka s Terkou a Sofii, ke kterým se přidá ještě Eliška s dominikem a nakonec i Eliška s Rozárkou.
Kolem třetí hodiny vyrazili domů. Nezapomněla Terka Sofii zabalit i všechny možné věci co potřebuje na výšlap. Botasky, Mikinu budnu a taky odrážedlo, bez toho zase nechtěla jet Sofie. Ať už jí vysvětlovala Terka jak chtěla, že má odrážedlo u babičky, ona prostě chtěla to nové.
YOU ARE READING
👩👧 Maminko kde je tatínek? 👩👧
RomanceTato kniha obsahuje příběh dívky po dostudování oboru zahrádkář v Ostravě, našla si práci hezky venku mezi květinami a odstěhovala se po roce se odstěhovala od rodičů do Kroměříže. Náhle je veliký skok o pět let kde se stane něco nevídaného. Opět s...