Hari ini,Mia ditugaskan untuk menjaga kelas tingkatan 2 B. Pada masa yg sama,Hakimi lalu dihadapan kelas itu.
Hakimi POV~~~~~
Aku nk pergi kelas tingkatan 2 A. Time aku lalu depan kelas tingkatan 2 B,aku ada nampak Mia. Dia menjaga kelas tu. Aku nk panggil dia lh. "Erm. Assalammualaikum. Saya nk jumpa kejap dgn Mia." Kata ku dgn sopan. Mia pula,apa lagi. Gembira sgt nk jumpa aku. 'Huh! Ingt aku nk sgt ke jumpa kau ni?!' Desis hatiku.
"Kenapa awak nk jumpa saya?" Tanya Mia kepada ku. Aku pun berdehem kejap.
"Ermm. Aku nk kau jgn kacau hubungan aku dgn Sha. Kitaorg tk lama lagi nk kahwin. I think,you should know about this,right." Kata ku dgn dingin. Senyuman Mia terus mati,dan dia memandang lantai,lalu mengangguk. "Kalau tk de apa apa lagi,saya balik kelas dulu." Pamitnya. "Balik lh. Nk pergi mampus pun tk pe. Aku memang tk kisah. Sbb kau tu,asyik me.nyu.sah.kan.kakak.tiri.kau." Kataku dgn satu per satu. Mia hanya mengendahkan sahaja kata² ku. Aku pun melangkah ke kelas 2 A. Semua peminat aku berteriak. 'Huh. Mcm tk pernah nampak budak handsome. Haishhh. Susah nya jadi hot guy ni.' Desis hati ku. Aku menghempas buku tulis ku sekuat kuat nya. "Semua boleh diam tak?! Bising je tau. Korang selama ni belajar untuk menjerit je ke?! Tak pernah belajar hormat org yg lebih tua dari korang ke?! Dah. Semua diam. Buat hal sendiri,tapi jangan bising. Cikgu² nnt akan masuk kelas. So,please behave yourself." Marah ku. 2 org pengawas aka budak bawahan aku,hanya melihat ku. "Korang dua mari sini kejap." Panggil ku. "Ye??" "Jaga kelas ni kejap. Aku nk pergi toilet. Jangan bagi dorang bising. Kalau dorang bising,tulis nama dorang dan bagi dekat aku. Biar aku denda." Kata ku. Mereka mengangguk. Lalu,aku pun keluar dari kelas. Aku pun lalu dihadapan kelas 2 B. Aku tengok Mia sdg menulis. Dia menoleh sekejap ke arah ku,lalu tunduk ke bawah lantai. 'Huh! Tau takut.' Desis hatiku. Aku pun lalu di hadapan kelas 2 D,tempat Shahirah menjaga. Aku memanggilnya,lalu kami pun berjalan ke belakang sekolah. Dating lh katakan.
"Kenapa u nk jumpa I?? I kan tengah menjaga. Nnt cikgu masuk kelas tu,I juga yg kena bebel." Rungut Shahirah. 'Hahaha. Comelnya dia merungut. Haishhh. Sabar wahai iman. Tunggu halal dulu.' Desis hatiku. Aku meraih tangan Shahirah. Lalu mencium kedua dua tangan Shahirah. Tanpa aku sedar,ada seseorang sdg melihat kejadian itu.
"I love u,baby. I tk sabar nk ada anak dgn u nnt. Can I kiss u??" Kata ku dgn gembira.
"Ishh u ni. Tk malu ke?? Kita kat sekolah la.....hmppp...hmmmpp" kata² Shahirah terhenti apabila aku mula mencium bibir nya. Lalu,aku pun meleraikan ciuman itu. Pipinya begitu merah. 'Comel.' Puji ku didalam hati.
"Apa ni. Kita belum halal lagi. Tau tak tu dosa??!!" Bebelnya.
"Tau syg. But,mulut u tu. Bising sgt. Sbb tu I cium. Hehehe. Btw,manis bibir u. I dh rampas first kiss u!!"
"Ishhh. Mana u tau tu first kiss I??"
"I tau lh. Sbb u cinta kan I sorang je." Jawab ku dgn yakin.
'Huh. Aku dh kiss ramai lelaki lh. Kau org yg 37 yg kiss aku. Tapi,tk pernah buat se* kat aku. Ckp pasal se*. Aku jadi rindu sesuatu. Yes. Kemaluan lelaki. Aummmm.' Kata Shahirah didalam hatinya. Dia mula menggoda ku. Nafsu ku turun naik turun naik. Dia membawa ku ke tandas perempuan. Lalu mengunci. Dia membuka semua bajunya dan juga baju ku. Kami dua naked. Lalu,aku pun terikut dgn perbuatan syaitan.End Hakimi POV
Skip~~~~~~~
Mia yg ingin pergi ke toilet,terdgr suara org yg sdg mendesah.
'Aikk. Suara siapa tu?? Amboi. Dorang desah kuat kuat asal..dorang buat se* ke??' Desis hati Mia. Dia pun masuk ke dalam toilet itu. Alangkah terkejutnya dia,tergamam dan semua ter. Kaki nya rasa lemah.
"Shahirah!! Hakimi!! Apa korang buat ni?!!" Marah Mia. Akhirnya,air mata nya membasahi pipinya. Shahirah dan Hakimi terus mencari pakaian,lalu cepat memakai semula. Tetapi,mereka tidak sempat memakai baju,cikgu disiplin yg sdg lalu di situ,terus menjerit.
"Apa korang buat ni?!! Mia,Shahirah,Hakimi?!! Apa ni?!! Korang buat maksiat ke kat sekolah??!!" Tanya cikgu disiplin dgn nada yg marah. Mia pun berdiri dan mencerita kan semuanya kepada cikgu Disiplin yg bernama Kiara.
"Apa?!! Kamu berdua!! Pergi ke bilik disiplin skrg!! Saya akan panggil ibubapa kamu!! Mia,kamu juga pergi ke bilik disiplin." Arah cikgu Kiara. Mereka bertiga hanya akur dgn kata² cikgu Kiara.Semasa mereka sdg berjalan,Shahirah merayu rayu dgn Mia agar tidak memberitahu Tuan Shariff.
"Mia..tolong lh kakak...kakak tk nk kena buang dgn keluarga. Mia..Kalau Mia benci kan kakak,benci lh. Tapi,jgn lh buat keluarga kita ni benci kan kakak." Rayu Shahirah.
"Huh. Aku peduli apa! Ni balasan kau!!! Berani buat,berani lh tanggung!!! Bkn selama ni memang kau dh pernah buay perkara terkutuk tu ke??!! Ni dh 37 mangsa!!! Nasib kau tk mengandung tau!! Wei!! Penat lh aku asyik nk jaga rahsia kau je!! Sampai kan lelaki yg aku cintai,kau buat kan jadi mangsa!!! Supaya,dia kahwin dgn kau!!! Kan!!!" Marah Mia sambil mengesat air matanya. Shahirah terkaku. Hakimi pula sdh merah padam mendengar semua akuan Mia. Dia begitu marah. Dia menarik Mia,lalu menampar Mia.
"Kau!!! Kau jgn nk reka reka cerita lh!!! Kalau kau nk bagitau mummy dia dgn bapa kau yg dh nk mampus tu!! Bagitau je lah. Tak payah sampai nk fitnah kakak tiri kau pula!!" Marah Hakimi. Mia memegang pipinya,lalu menampar semula pipi Hakimi.
"Selama ni,tk pernah seorg pun yg tampar pipi aku dan hina papa aku!! Tapi,kau!! Aku.benci.kau!!!! Kau dayus!!!" Jerit Mia. Dia pun berlalu pergi dari situ. Dan masuk ke dalam bilik disiplin. Air matanya tidak berhenti mengalir.Hakimi memegang pipinya yg ditampar oleh Mia sebentar tadi. Tiba² hatinya begitu sakit.
"Arghhhh!!! Kau tipu aku,Shahirah!!!" Marah Hakimi. Shahirah sdh menggeletar.
"Tak de lh,u. I tk pernah pun tipu u. U percaya ckp adik tiri I tu?? Sampai hati u kan." Rajuk Shahirah. Dia menyilang kan tgnnya. Hakimi sdh pun tersenyum sinis.
"Huh. Kau nk tipu aku?? Aku dh tau semua nya. Sbb tadi,time aku nk masuk kn,kau punya dh longgar. And sepatutnya,tadi dara kau baru je hilang,but aku perasan yg dara kau kat situ dh tkde. Huhuhu. Dh. Masuk dakam bilik disiplin!!!" Shahirah hanya melaju kan jalan nya untuk menuju ke bilik disiplin.Bersambung~~~
Sorry. Ada yg 18+ kan kat sini. But,author tk lah sampai nk taip perkataan yg tk sepatut nya tu. Hehehe.
YOU ARE READING
Penat Mengejar Cintamu
RomanceJom baca fanfic ni. Selamat membaca. Sorry kalau tk best~~~