~ Гледна точка на Джъстин.~
- Я виж ти...кой е дошъл в съзнание. - Каза брьонетката идваща към мен.
- Коя си ти ?
- Мили не ме ли помниш ? - Обидено ми отвърна тя. - Аз съм тази , която Кристиан вкара в затвора.
- Това нищо не ми говори и защо те е вкарала в затвора ?
- Явно не знаеш , а ? Докато твоята любима Бела беше в болница аз се опитах да я убия. Всъщност аз наредих на Джейк да я отвлече.
- Ти си луда ! Защо ѝ причиняваш всичко това ?! - Ядосано се развиках аз.
- Заради Кристиан. - спокойно каза тя.
- Че тя какво общо пък има в това ?!
- Аз я обичах ясно ! Бях готова на всичко за нея дори и да я оставя да бъде с теб ! За това се опитвах да премахна Бела за да може тя да е щастлива , а щом на нея ѝ писне от теб и теб щях да убия. - Зловещо се засмя тя.
- А защо сега я мъчиш ? Нека позная за ѝ го върнеш за това , че си била в затвора ?!
- Я виж ти не си бил толкова малоумен за колкото те имах.
- Нали знаеш , че няма да ти се размине ?
- Повярвай ми миличък този път историята ви няма да завърши с " happy end " !
~ Гледна точка на Кристиан.~
Беше към обяд. Реших да звънна на Бела и да я питам , как е минало снощи и дали иска да отидем на обяд някъде , но тя така и не вдигаше. Звъннах и 6 пъти , и при всяко звънене се включваше гласовата ѝ поща , а аз оставях съобщение. Това беше странно , защото тя винаги вдига , когато ѝ звъня. Минаха 2 часа , а от нея ни вест , ни кост. Започнах да се притеснявам и реших да отида до дома на Джей за да проверя дали всичко е наред. Щом отидох видях един пазач на портала.
- Здравейте Бела и Джей тук ли са ?
- Не Госпожице. Вчера вечерта господин Бийбър каза , че ще заведе я в някакъв ресторант , но все още не са се върнали.
- Кой ресторант ?
- Това е адреса. - Униформеният ми подаде едно листче , взех го и се качих в колата си. Знаех този ресторант , но беше на два часа път от тук. Обадих се на Люк за да дойде с мен , защото бях сигурна , че тук ставаше нещо нередно.
- Ало ?
- Скъпи къде си ?!
- Унас защо ?
VOUS LISEZ
Yes, I say yes.
Roman d'amourПреди малко повече от 5 месеца животът на Анабел Матьос се промени коренно. Срещна своят идол и се влюбиха един в друг. Вярно, че някои хора ( няма да казвам имена старите читатели знаете, за кои хора говоря ) се опитаха да им попречат, но накрая, к...