1. Rész

533 14 0
                                    

Emberek atyám képzeljetek melyik banda jön hozzánk??... a Monsta X. Tudni illik én imádom őket és annyira nagyon meg örültem hogy jönnek hogy egy kis dolgot elfelejtettem, hogy Pest kicsit messze van a lakhelyemtől, ami ilyen esetekben nem a legjobb. Pontosabban bocsánat be sem mutatkoztam Szia Kovács Daniella vagyok és Szegeden élek a családommal kerek 17 éve. Na de elég ennyi a locsi-fecsiből megyek megkérdezem anyáékat:
-Anya~
-Mennyi kell?
-Hé!! Nem is szoktam mindig pénzt kérni! -háborodtam fel Anya mondatán.
-Jól van na, de mit szeretnél?- kérdezte unottan.
-Hát Anya tudod van a kedvenc bandám a Monsta X és hát tudod Júliusban jönnek ide Magyarországra és öhm... arra gondoltam hogy ha elengednétek elmennék - hadartam el a végét.
-Ha van rá pénzed menjél.- mondta az én édes jó anyukám.
-Hát az van elég csak tudod lenne itt egy kis bökkenő. -vakartam meg a tarkóm zavartságomban.
-Na és mi lenne az - hagyta abba a szennyes válogatást.
-Tudod Anya ez az egész Pesten lesz és valakinek el kellene vinnie, mivel vonattal nem engedtek el. -forgattam meg a szemeim a mondat második felére.
-Kérd meg Apád? - válaszolta és folytatta félbehagyott munkáját.
-Apa dolgozik, Zsanit nem engedik el már beszéltem vele, Papa úgy sem visz el mert dolgozik, és ki fújt - néztem rá könyörgően.
-Ahj Kislányom! Tudnál várni egy kicsit vagy talán segíthetnél is és gyorsabban a tárgyra terhetünk,oké? - kérdésére csak bólintottam.

****

Végre végeztünk. De félek nem enged el, ha úgy lesz akkor én összeroppanok.
-Szóval akkor vonattal szeretnél menni? - kérdezte Anya öt perc kínos csend után.
-Hát ha engeded akkor igen - válaszoltam félénken.
-Hahh -sóhajtott ez nem jó jel - Elengedlek, de ha valami bajod esik akkor soha többet, értve? - kérdezte. Nekem egy széles mosoly ült ki az arcomra, s azzal együtt bólintottam.
-Jah és még valami -szólalt meg mikor már éppen mentem volna a fel a szobámba. - De ehhez előbb át kell menj a nyelv vizsgán - mondta szigorúan.
-Igen is! - szalutáltam előtte amin jót nevettünk. Majd megköszöntem és felmentem a szobámba. Egyből leültem tanulni igaz már nem sok anyag van amit meg kell tanulnom teljesen, de a vizsga vészesen közeleg. Az angolt egészen délután kettőtől tanultam este nyolcig. Ami azt hiszem meg is érte, mert már csak kettő lecke van. Elmentem enni, fürdeni majd zuhantam az ágyamba.

****** 10 nap ugrás******

Woah... meg lett a vizsgám. Azaz ez azt jelenti hogy mehetek. A jegyet már megvettem akkor mikor megtudtam hogy lesz koncert, mert ha nem sikerült volna rávenni a szüleimet akkor eladtam volna. Szóval van kettő hetem keresni egy szállodát ahol lakni fogok kb kettő hétig. Mert ha már úgy is ott vagyok akkor meglátogatom internetes barátnőmet is.

2 hét múlva

Indulásra kész, jah amúgy Anyáéknak is mondtam, hogy előtte egy héttel megyek és utána még egy hétig maradok amibe bele is egyeztek. Szóval most Go állomás aztán, jövök Pest. Anyáékkal könnyes búcsút vettünk egymástól, de amúgy tényleg Anya elsírta magát.
-Akkor legyetek jók majd írok vagy hívlak titeket ha oda értem. -integettem nekik mivel itt volt a vonatom.
Amint elindult a vonat bedugtam a fülhallgatót és jöhet a hat órás út.

Mivel reggel hatkor indult a vonat Szegedről ezért délre oda értem, amit még követett egy-két buszozás és ott is voltam a szállodánál.

A recepciós Hölgy nagyon kedves volt, és mindent elmondott szóról szóra. Aztán fel kísért a szobába, oda adta a kártyákat amivel be jutok a bérelt helyiségbe. Ahogy beértem levetettem magam az ágyba, majd kis idő múlva rájöttem hogy fel kellene hívni a szüleimet.

Miután ez megtörtént körbe jártam az épületet, felfedeztem az udvart, a garázst és egy játszóteret a közelben. Rájöttem hogy nagyon eldugott helyen van ez a szálloda, nem csoda hogy annyira nem népszerű, de azért az öt csillag meg van.

Kiváncsi vagyok, hogy a Monsta X mikor jön és hol száll meg. Nem azért,hogy zaklassam őket csak szimpla kíváncsiság.

Sziasztok!! Mint ígértem itt a következő sztori ígérem ezt nem hagyom abba az elején ígérem nagyon sok ötletem van hozzá, szóval remélem tetszett ez a rész kb 3-4 naponta jön új rész és ha ez nem így lenne akkor nézetek el nekem 😘😘

Régen Csak Álom Volt (Monsta X ff.) *BEFEJEZETT*Where stories live. Discover now