Kıvanç:
Annem evde yoktu ve bu benim için çok iyi bir şeydi acil toplantısı felan çıkmış olmalıydı. Şans işte. Okul çıkışı yaşadıklarımdan sonra baya yorgun düşmüştüm anlaşılan başım fena halde ağrıyordu. Odama çıkıp kendimi yatağa atacağım sırada telefonuma baktım Işığı yanıyordu . "Lan o ne gmail tamamen dolmuş ne yapmış olabilirim ki." Özel bir üniversiteden gelen mailler yüzünden mail kutum dolmuş taşıyordu. Bu iste bir Yanışlık olma ihtimali gözlerimin önünden gitmese de okumaya başladım.
"Özel American Good Hospital Üniversitesi
(Baslık gayet dikkat çekici )Değerli Amerikan Koleji öğrencisi Kıvanç Toygar a sonsuz teşekkürlerimizi iletmek amacıyla kendisini tüm masraflarının karşılanacağı ve mükemmel eğitim sistemimizle donatılmış üniversitemize 6 yıl boyunca özel burslu eğitimden yararlanma hakkını basit bir sınav sonrasında kendisine hediye etme kararı almış bulunmaktayız. En yakin zamanda bize aşağıdaki adreslerden ve ya telefon numarasından irtibata geçmesi rica olunur."
Maillerin çoğu böyleydi.Bir heyecan yapmadım da değil hani. Bu okul dünyadaki en iyi psikoloji eğitimi veren okul ve benim de hayalim.💕
Buğlem Hatuna (annesi)bunu anlatmam gerek.
Vakit kaybetmeden annemi aradım canımın içi onay verdi hemen bende başvuruyu yaptım sınav iki gün sonra ydi ve sürekli mantık soruları sorulacaktı burada 7000 soruluk bir testten bahsediliyordu ve sadece doğru yanlış biçiminde isaretlenecekti.
2 gün sonra
"Oğlum hadi kalk ya sınav var diye havalara zıplıyodun." dedi annem beni yataktan çekerken "Tamam kalktım güzellik."
"Hadi yavrum hadi yalakalik yok yap su kahvaltını geç kalacaksın"
Demesiyle kalkmam bir oldu.hemen üstüme bir şeyler geçirdim ve gozluklerimi taktim.Allahım baska günah yazma bu ne çirkinlik. Kahvalti faslından sonra annemin arabasına atladığım gibi sınav yerindeydim. Vay be bina bir harikaydı. Bu sinavi kazanırsam belki hayatım mükemmel olacaktı . ...............
...........
Aradan 3 saat gecmisti hala sinavdaydım.Sorular zor değildi ama tuhaf bicimde zorlaniyordum hayatının kararı olduğundan herhalde yaklaşık iki saat sonra sınav bitti ama bizi dışarıya cikarmadilar gözünüzün önünde okuyacagiz gibi birşeyler dedi adam sonra gitti . 5 dakika sonra biraz ihtiyar bir adam geldi okulun müdürü olduğunu söyledi ve kâğıtları incelemeye başladı baska bir isim okudu once ben o kazandı sanmıştım ona çıkmasını baska bir sınavda şansını denemesini söyledi. Sonra baska biri sonra baska biri daha ve sıra sıra herkes en son 3 kişi kalmıştık 2 kız ve ben.
Evettt ekşın olsun DİE burada bitiriyorum 😂😂😂
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gitmene İhtiyacım Var
AdventureKül olacak kadar sevmek lazım şu hayatta belki sevecek kadar kül olmak..