Kıvanç'tan
Heyecanlar doruktaydı kaderim, geleceğim herşey birazdan söylenecek isime bağlı. Beklemekten çok sıkılmıştım. Kızlardan birinin ismi okunduğunda biraz daha tedirgin olmaya başlamıştım sanki sadece iki kişi kaldık şaka mı bu bir kızla mı karşı karşıya kalmıştım. Aslında dikkatli bakınca fena birine benzemiyordu da.. Hayır Kıvanç sen öyle biri değilsin.. Aptal olma önce hayaller sonra aşk ve daha sonra hayal kırıklığı önce bunlar sıra sıra unutma Kıvanç unutma..
Müdür elindeki iki kağıdı incelemeden bizlere baktı.. Ve yanına gelmemiz için işaret verdi. Aptal kafam neden en arka sırayı seçmiştim ki.. Oflamadan sakince yürüdüm kız benden daha öndeydi ama aynı anda gelmiştik.. Tuhaf.
Müdür bey bize baktı iki ayrı elinde iki sınav kağıdıyla. Ve kâğıtları çöpe attı.
Deli miydi bu adam onları okuyup bize kararı söylemesi gerekiyordu niye böyle bir saçmalık yapmıştı ki..
Kıza baktı ve
"Benimle kontrol odasına gel son sınav sorunu orda vereceksin."Ve kız tek kelime etmeden arkasından odaya girdi.
Aradan yarim saat geçmişti. Fakat içerden ses gelmiyordu. Sıkılmıştım ve attığı test kâğıtlarına elim uzandı. Titizlik hastası olduğumu hatırlamamla yüzümde bir tiksinti belirdi. Hadi ama neden çıkmıyorlardı ki..15 dakika sonra....
Uzun bekleyiş sona ermişti. Ve kızın resmen bembeyaz olduğunu farkettim. Tanrım içerde ne yapıyorlardı ki ..
Evet sıra bendeydi ama müdür bey bana hiçbir işaret vermemişti. Kıza baktı ve kapıyı gösterdi. Kız çıktığında benimle konuşmak için masasına oturdu. Aslında birşey demesini beklemiyordum belki bana da kapıyı gösterirdi. Ama Gülümsedi.
" Benimle kontrol odasına gel."
Tek kelime etmeden onu takip ettim kontrol odası dediği yer tıpkı bir yatak odası gibi döşenmişti. Fakat ortada bir masa ve sandalyeden başka birşey yoktu.
Masaya oturmamı işaret etti. Oturdum. Bana baktı tam pencerenin önünde duruyordu. Dikkatlice bana baktı ve sordu."Bir hastayla duygusal bağ kurmak konusunda ne düşünüyorsun?"
Sadece 15 saniye düşündüm. Daha sonra kelimeler dökülmeye başladı.
"Bence bir hastayla duygusal bağ kurmak çok yanlış." Müdürün gözündeki ışık resmen sönmüştü tek yorumumun bu olacağını sanıyordu belli ki. Ve devam ettim.
"Eğer hastanın iyileşmek için ya da içinde bulunduğu kötü ruh halinden kurtulmak için kontrol altında bir duygusal bağa ihtiyacı varsa. Gerekli olan sevgi aşk ve ilgi sağlanmalıdır."
Cümlemi bitirdiğimde gözlerimin içine baktı Gülümsedi." American Good Hospital' a Hoşgeldiniz Kıvanç "
Mükemmel bölüm mükemmel son yorumlarınızı bekliyorum... Bos geçmeyin.. 😅💕💕
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gitmene İhtiyacım Var
PertualanganKül olacak kadar sevmek lazım şu hayatta belki sevecek kadar kül olmak..