"Jasně, že se znáte...." teď už fakt ani trochu nechápu, co se tady děje. "Když jste byli malí tvoje máma za mnou vždycky přijela a ty si si hrála s Liamem...... Byli jste nejlepší kamarádi. Pak jste začli chodit do školy, našli jste si nové přátele a už jste se nevídali." vysvětluje máma Liema... nebo jak se ten kluk jmenuje. "Hrozně si od té doby vyrostla"
"Jezuuuu!!!" vykřiknu, když ke mně běží štěně "border kolie" mamka s paní Johnsonovou se odeberou do altánku a já tam zůstávám s kolie a Liamem. "Je krásnej! Jak se jmenuje?" "Matty" odpoví stručně. "Hezký jméno. Hodí se k němu. Vždycky jsem chtěla mít psa, ale rodiče mi to nedovolili. Naštěstí mám aspoň kočku." Když si ještě chvíli hraju s Mattym Liema už to asi štve tak se smíchem řekne: "Většího zoofila, než jsi ty jsem neviděl!" Já vím. Je to pravda. Usměju se.
Něco ti ukážu. Řekne a vezme mě za ruku. Vede mě kamsi za jejich dům. Brzy zjistím, že do lesa, kam chodím venčit Bessi. Pak se zastavíme na místě, kde to vypadá skoro jako v pohádce. Do tohohle lesa chodím pořád, ale na tomhle místě jsem ještě nebyla. "Je to moje oblíbený místo. Chodím sem často fotit, nebo jen tak přemýšlet." říká Liam. "Je tu krásně!" vydechnu. "Kam by si chtěl jít na střední?" zeptám se. "O tom jsem vůbec nepřemýšlel. Budu muset někam dojíždět. Tady žádná střední není, ale nevím kam. A ty?" "Ještě nevím kam na střední, ale určitě bych potom chtěla na veterinu." "Že mě to nepřekvapuje...." Zasměju se.
Ještě chvíli si povídáme a pak vstanu a sundám si boty. "Co chceš dělat?" zeptá se. "Teď ti ukážu svoje oblíbené místo já." skočím na první kámen v řece. "Dělej!" řeknu. Sundá si svoje černé tenisky. Vezmu ho za ruku a spolu přejdem řeku. S botami v rukou vyběhnu na kopec a lehnu si na zem. "Je tu krásný výhled."
"Můžu ti něco říct?" zeptá se Liam. "Jasně!" "Jsi ta nejlepší holka, jakou jsem kdy poznal. Holky od nás ze školy jsou hrozně nafoukaný a nikdy by si nesundaly boty nepřeskákali řeku a nevyběhly na kopec." "Ty jsi zase super kluk! U nás jsou jen namyšlení egoističtí kreténi! A jak můžeš vědět jaká jsem? Vůbec mě neznáš!" "Ale znám! Jsi hezká skvělá milá a hodná holka!" Sednu si na něj a chytím mu ruce jako kdybych ho chtěla zatknout. "Tohle už nikdy neříkej!!!" Vymaní se mi a pro změnu je nade mnou tentokrát on. "Jsi hrozně krásná!" řekne chvíli se na sebe díváme. Když se nade mě začne sklánět dojde mi, že mě chce políbit. Vymaním se mu a jdu pryč nevím proč, ale jo. Jde za mnou a chytne mě za ruku prudce se otočím. "Promiň, jestli jsem udělal něco špatně....." "Ne ne já nevím co se se mnou děje." Usměje se a palcem mi zvedne bradu. Taky se usměju, teď mu už ale nedokážu odolat a políbím ho..........
Tahle část už byla možná o něco zajímavější než ty předchozí. Tak doufám, že se líbila..... Lucy😘❤
ČTEŠ
Friends or Love?? ✔
FanfictionPříběh o 14ti leté Amy, která po dlouhé době opět potká svého nejlepšího přítele z dětství..... Budou zase přátelé?? Nebo snad i něco víc?? může se něco pokazit?? #9_live - 29.4. 2018 #6_boyandgirl - 16.11. 2018 #1_truelove - 25.7. 2018