"Čus holky!" rozrazí dveře do naší chatky Luke a sedne si vedle mě na postel.
"Čau!"
"Nazdar. Co potřebuješ?" zeptá se Kate.
"Jen jsem vám přišel říct, že se za deset minut hraje v lese flaška, tak tam buďte." ušklíbne se, zabouchne dveře a odejde.
"Vážně tam chceš jít?" zeptám se líně a převaluju se na posteli.
"Jo. Bude to prdel." nasadí si na hlavu kšiltovku.
"No já nevím."
"Hele, pro mě za mě si dělej co chceš, ale já odcházím." otočí se na patě a vyjde ze dveří.
"Tak na mě počkej ne!?" kžiknu a běžím za ní.
Sedneme si do kroužku a čekáme na ostatní.
Když všichni přijdou, Will roztočí flašku. Padne to na Megan.
"Pravda nebo úkol?"
"Pravda."
Nechápu, proč všichni dávají pravdu, pak ti daj nějakou blbou otázku....
"Kolika klukům jsi vykouřila?"
No co jsem říkala.
"Seš fakt debil." prskne naštvaně.
"To ale není odpověď na mou otázku." nevzdává se.
"Nikomu." odpoví Megan stručně a roztočí flašku.
Nachvíli přestanu vnímat všechno kolem sebe. Probudí mě až to, když se flaška zastaví u mě.
Kluk, jehož jméno jsem zapomněla, pár vteřin přemýšlí, ale nakonec z něj vypadne:
"líbí se ti tady na táboře někdo?""Kromě Liama." dodá Willy.
Ušklíbnu se.
"Nebudu odpovídat." řeknu a sundám si tričko.Slyším nějaké hvízdání od kluků, které úspěšně ignoruji.
Roztočím flašku a ta se zastaví na Loren.
"Co je mezi tebou a Nickem?"
zeptám se jí."Jsme jen kamarádi."
odpoví a já se v tom nehodlám dál vrtat.Roztočí flašku a ta se zastaví na Liamovi.
Po hoodně dlouhé době další část. Tak doufám, že se líbila. Chtěla jsem to do konce října dopsat, ale to úplně nedopadne....😅 No takže se to prostě pokusím dopsat co nejdříve, abych se pak mohla věnovat té další knížce.
Díky za reads a votes Lucy⭐
ČTEŠ
Friends or Love?? ✔
FanfictionPříběh o 14ti leté Amy, která po dlouhé době opět potká svého nejlepšího přítele z dětství..... Budou zase přátelé?? Nebo snad i něco víc?? může se něco pokazit?? #9_live - 29.4. 2018 #6_boyandgirl - 16.11. 2018 #1_truelove - 25.7. 2018