Část 4

175 8 1
                                    

Ještě nějakou dobu jsme tam jen tak seděli a povídali si. Dokonce mi Liem udělal pár skvělých fotek se zapadajícím sluncem a tak....

Vidím, že slunce už skoro zapadlo a tak se kouknu na mobil. "Do háje!! Budu muset jít za deset minut nám jede autobus domů. Máma už na mě určitě čeká!" Vstanu a mobil v modrém krytu si zastrčím do kapsy. Liam vstane taky a vezme mě za ruku. Vážně si pořád tak nějak neuvědomuju jak můžu znát někoho tak milýho, hezkýho, úžasnýho a dokonalýho zároveň!!!! Už vidím jejich dům. "Doufám, že nechceš odejít bez rozloučení..." řekne. "Jasně, že ne!" odpovím a dám mu pusu na rozloučenou. "Budu muset jít" řeknu. "A kdy se zase uvidíme??" "To nevím. Hned jakmile přijedu domů ti napíšu." "Dobře" řekne. Dám mu ještě jednu pusu a odcházím. Máma na mě čeká před domem.....

Sedím v autobuse se sluchátky v uších a poslouchám své oblíbené písničky od Shawna Mendese a Justina Biebera. Najednou mi zazvoní messenger je to Liam...

Radostí se málem začnu smát na celé kolo, ale místo toho raději řeknu: "Mami mohla bych jet s 'holkama' na tábor??" "Nikdy si na tábor nechtěla

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Radostí se málem začnu smát na celé kolo, ale místo toho raději řeknu: "Mami mohla bych jet s 'holkama' na tábor??" "Nikdy si na tábor nechtěla." namítne. "To proto, že nejely holky, ale teď jedou a já chci jet s nima." "Tak jestli chceš tak klidně" řekne nakonec. Hned to píšu Liemovi.

Hned jakmile přijedu domů zavolám Kate. "Ahoj!!! Můžeš ven?? Potřebuji ti něco říct!!" řeknu do telefonu dřív než by mě stačila zarazit. O pět minut později už zvoním na zvonek u dveří jejich domu.

"Copak hoří??!!" řekne když ospalá jako vždycky vyjde ze dveří. "Jo!! Neuvěříš co se mi stalo!!" Seděli jsme na kraji silnice a já Kate řekla všechno co se mi stalo. Jasně že mi nevěřila. "Ukaž mi ten chat!!" "OK když mi nevěříš!" "WOW!!! Vážně tak vypadá nebo to je fotka z internetu??" ptá se mě. "Je to nezkutečný, ale fakt tak vypadá! Pojedeš na ten tábor se mnou že jo!!?? Seznámím vás." "Jasně že pojedu!"..........

Tahle část byla taková..... divná, ale doufám, že se vám líbila.         Lucy 😘❤


Friends or Love?? ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat