Část 10

123 7 4
                                    

"Prosím všechny, kteří patří ke mně na celotáborovku, aby šli sem."
řekne náš vedoucí Mike.

Zvednu se ze země a jdu k ostatním. V našem týmu jsou kromě mě ještě tři holky asi stejně staré jako já, potom tři kluci taky podobně staří a ještě nějaké malé děti.

Začneme se seznamovat. Já se zatím bavím s Emmou, brunetkou z našeho oddílu.

Jedna z holek se jmenuje Max a mohla by být myslím v pohodě. Ta druhá je Megan a nepřijde mi zrovna milá.

Ostatní jsem si nezapamatovala teda až na jednoho celkem cute kluka s tmavými vlasy. Jmenuje se Ollie.

"Měli bysme si vymyslet jméno

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

"Měli bysme si vymyslet jméno."
řekne Mike.

Většina lidí ho ani nevnímala, ale já začla přemýšlet. Jo moc často nepřemýšlím....

"A co třeba Losers"
navrhnu první kravinu, která mě napadla při pohledu na ty debily....

"Losers je dobrý" řekne Ollie a usměje se na mě.

"Díky" úsměv mu oplatím.

"Ok. Takže Loseři poslouchejte mě!!"
Trochu naštvaně křikne Mike, ale nikdo neposlechl.

"Buďte z ticha!!"
Zařvu možná víc nahlas než jsem chtěla, ale aspoň to zabralo.

"První soutěž je na loďkách. Doplujete na druhou stranu rybníku a tam získáte nápovědu, kterou přivezete zpět a půjde další dvojice. Musíte být ale namíchaní holka kluk a být co nejrychlejší."
Seznámí nás Mike s pravidly.

Všichni si začnou dělat dvojice a já tam jen stojím stejně jako Emma. Upřímně je mi úplně jedno s kým budu...

"Takže Emma bude s Willim a Amy s Olliem." řekne nám Mike když už jsou ostatní rozdělení. Prostě jsme na sebe zbyli.

První dvojice tedy Max s klukem jehož jméno si nepamatuju nasednou do loďky.

Potom jsou další a další dvojice my s Olliem jdeme až jako předposlední. Dívám se na loďku, která už je na druhé straně. Zjistím že v ní sedí Liem. No..... Možná je fakt dokonalej...

Teď už konečně jdeme na řadu my. Oba rychle nasedneme do loďky a pádlujeme na druhou stranu. Je to docela snadný.

Na druhém břehu se s nápovědou otáčíme a plujeme zpět. Rychle vylezeme z loďky, do které nastoupí poslední pár.

"Vyhráli jsme!!" začnou řvát všichni z našeho oddílu a Mike nám přinese ještě dvě další bonusové nápovědy za výhru.

"Ty jsi Amy že jo?" vytrhne mě z přemýšlení Ollie.

"Jo jsem!" odpovím.

"Já jsem Ollie" podá mi ruku.

Najednou si všimnu že jsme tu sami a tak se vydáme za ostatními...

Konečně jsem napsala další kapitolu, ale trvalo mi to docela dlouho. Tak doufám že se vám líbila. Jen teď nemám vůbec nápady a ani vymyšlené jak bude příběh pokračovat, takže než se dokopu k další části tak to asi bude chvíli trvat. Tak doufám, že to pochopíte...


Lucy 💙💜❤

Friends or Love?? ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat