Momentálně už je venku tma a máme diskotéku.
Normálně bych asi tancovala, ale dneska na to fakt nemám náladu. Jen tam sedím na židli a dívám se před sebe.
"Notak, Amy, pojď tancovat!" pobízí mě Kate.
"Ne já nejdu...."
"Prosím je to sranda." táhne mě za ruku, ale vysmeknu se jí.
"Ne já fakt nemám náladu. Asi půjdu do chatky."
"Notak Amy..."
Přijde za námi Ollie: "Čus holky, jdete tancovat?"
"Dobře, že jsi tady. Pomoz mi donutit ji, aby šla tancovat."
"To je dobrý. Nech to na mě." sedne si za mnou a Kate odejde.
"Pojď tancovat. Bude ti líp. Věř mi."
"Promiň Ollie, ale já fakt nemám náladu..."
"Ale noták." vezme mě za ruku a vtáhne mě na parket.
Začne se různě hýbat do rytmu a já se musím smát. Tancování mu moc nejde. Zvedne ruku a já udělám otočku, potom i on. Začnu se smát a Ollie si mě přitáhne do náruče.
Písnička zkončí a všichni tleskají. Jdeme si sednout.
"Tak co lepší?"
"Měl si pravdu Ollie, bylo to dobrý."
Pustí Titanic a všichni se začínají párovat a tancovat ploužáky.
"Půjdeš tancovat?" zeptá se Ollie, stoupne si přede mě a podá mi ruku.
Liam
Viděl jsem ji tancovat s Olliem. Vypadala šťastně, šťastně ale beze mě. Před několika dny jsem s ní takhle tancoval já a teď je tam ten černovlasej debil.
"Hej, jdi za ní ne!?" strčí do mě Nick a já se proberu. Má pravdu.
Zvednu se ze židle a jdu za ní.
"Hele tohle je moje holka!" ujedou mi nervy a strčím do toho debila.
Amy
"Co do háje děláš?!" vyjedu na něj.
Pevně mi stiskne zápěstí.
"Chceš tancovat ne!?"
"Jenže ne s tebou. Au! To bolí! Pusť mě!
Povolí sevření.
Chováš se jak debil!!"
"Víš co? Já myslel, že jsi jiná, ale jsi jen blbá děvka!" zařve na mě a odejde.
Všichni se na mě dívají.
Ollie si mě přitáhne do objetí a já se rozbrečím. Proč v mým spíčeným životě nemůže dopadnout nikdy nic dobře!!??
Ahoj všichni, chtěla bych vám strašně moc poděkovat, že tenhle příběh čtete a mám pro vás tip na úžasný film: Já Simon. Určitě si ho pusťte. Mě se hrozně líbil a je to fakt strašně hezký. I to jak se tam na konci lidi k sobě chovali a tak... Kdyby se k sobě lidi i v reálu chovali tak hezky jako na konci toho filmu, tak by to bylo super, i když to se nikdy nestane... Budeme se s tím muset smířit.
Lucy💞🙃
ČTEŠ
Friends or Love?? ✔
Hayran KurguPříběh o 14ti leté Amy, která po dlouhé době opět potká svého nejlepšího přítele z dětství..... Budou zase přátelé?? Nebo snad i něco víc?? může se něco pokazit?? #9_live - 29.4. 2018 #6_boyandgirl - 16.11. 2018 #1_truelove - 25.7. 2018