Sweet 16.

690 32 2
                                    

We staan allemaal verstopt. Seth heeft me in zijn armen. Ik ben zenuwachtig. Seth probeerd me te kalmeren maar het lukt niet echt. Ik ben nerveus. Morgen gaan we al weg. Carlisle weet er natuurlijk van en Alice heeft al een bikinie uitgezocht.

Dan lopen Jacob en Renesmee binnen.

'Happy birthday.' roept iedereen behalve ik. Ik roep alleen Happy omdat ik niet goed birthday kan zeggen. Nessie kijkt heel geschokt maar blij.

'Dankje.' roept ze. Als eerst knuffelt Bella haar en feliciteert haar. Dan Edward. Ze nemen haar mee naar buiten en daar staat een kleine Volvo. Het is een schattige auto.

'Dankje. Dankje Dankje papa.' roept Nessie en ze knuffelt Edward.

Dan loopt Alice naar voren om haar te vertellen dat ze een nieuwe kledingkast voor haar heeft. Dan Jasper om haar een paar boeken te geven. Esmé en Carlisle sieraden. Emmet een nieuwe game. Rosalie iets speciaals voor in het haar of zo. En jacob gaf haar een ring. Geen trouwring maar een belofte ring.

Dan lopen wij naar voren. Ik praat weinig dus Seth doet het woord. Ik ben nog steeds bang dat ik iets verkeerds zegt.

'We dachten dat je wel kon relaxen en dus hebben we vier kaartjes voor een pretpark. Jij, Jacob, Nadia en ik gaan daar naartoe, morgen.'

Renesmee's ogen zijn groot heb dan wordt ze helemaal opgewonden.

Ik kan niet anders dan lachen en ze knuffelt ons.

Edward kijkt naar Seth. "Geen zorgen er is een jongens kamer en een meisjes kamer.'

Edward knikt en Bella geeft me een glimlach. Dan mag Renesmee de taat aansnijden. Ze eet een stuk en ik eet ook wat. Niet zo veel. Jacob en Seth eten het meeste op.

Daarna kijken we een film die Renesmee wil L.O.L en dan gaat ze naar bed. Renesmee en Seth gaan naar huis.

Een geslaagde sweet sixteen voor mijn gevoel.

Ik in Twilight 3Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu