waterattracties

645 30 0
                                    

hee mensen. Ik kwam er net pas achter dat ik een hele dag vergeten was dus hier is het.

----------

Ik word wakker geschud. 'Princess.'

'Mmm.' reageer ik. Ik hoor iemand grinniken. Met een zucht open ik me ogen. Seth staat voor me.

'Je moet je aankleden.'

Dan herinner ik me weer wat we vandaag gaan doen.

'Nee. Ik wil niet.' mompel ik.

'Kom op. Zo erg wordt het niet. Ik heb een idee.'

Dit zorgt ervoor dat ik opkijk en hem aankijk.

'Wat is je idee?'

Seth trekt de dekens van me af en duwt mijn bikini in mijn handen.

'Opstaan en je omkleden.'

Met een zucht sta ik op en loop de badkamer in. Ik doe de bikini aan en loop terug. Seth heeft iets in zijn armen.

'Draai je om.'

"Waarom?' vroeg ik argwanend. Mijn littekens waren open en bloot. Nu kon hij ze niet goed zien.

"Vertrouw me nou maar.'

Met een zucht draai ik me om.

'Armen omhoog.'

Ik doe me armen omhoog en Seth doet iets over me heen Het is zacht. Ik kijk in de spiegel en zie een soort shirtje. Het is heel licht wit en gaat over mijn borst heen. Hij stopt bij mijn middel. Seth pakt de rand en stopt die langzaam bij mijn rok in. Ik sta verstijfd. Zo gaat Seth een rondje.

'Kijk. Niemand ziet het en het lijkt normaal.'

Ik draai me om en zie mijn rug in de spiegel. Ik zie de littekens niet. Je zou wel heel goed moeten kijken.

'Dankje.' zeg ik oprecht en Seth grijnst.

'Kom op.' Hij pakt een tas mee en we lopen naar buiten.

Beneden vinden we Nessie en Jake al helemaal klaar.

'Laten we gaan.'

Zo gaan we de hele dag door. Ik zie een paar mensen mij raar aankijken. Het shirt is nu nat en plakt tegen mijn lichaam aan maar ik ben er tevreden mee.

Nessie en ik gaan op de stoelen liggen terwijl de jongens het zwembad in duiken. We wouden opdrogen.

'Dit is zo leuk.' zegt Nessie. Ik knik.

Als we jongens uit het water komen trekken ze ons mee. Ik word even later in een hokje geduwt samen met Nessie. Het is een kleine kamer en nog geen seconde later zijn de jongens bij ons. Er staat een jaccuzie in.

'Doe je shirt uit.' fluistert Seth in me oor.

Ik schud van 'nee'.

'Jij bent mijn submissive.' fluistert Seth en dan trekt hij me shirt omhoog. Ik kan niet anders doen dan me armen omhoog steken. Hij had gelijk.

Nessie en Jacob zitten al in de jaccuzie. Bij elkaar op schoot en zoenend. Nessie's handen hebben Jacobs gezicht vast maar die van Jacob zijn ergens anders. Seth trekt me ook in het bad en zet me dan op zijn schoot. Zijn handen liggen op mijn billen.

"Ik wil dat je me zoent.' fluistert hij. Ik kan niet anders dan luisteren. Ik vind het niet erg. We zoenen en dan voel ik Seths handen mijn broekje naar beneden doen.

'Seth,' protesteer ik zacht.

'St... We zijn onder water. Niemand ziet ons en de andere zijn toch te druk met zoenen.'

Dan kust hij me weer. Mijn broekje wordt nog verder naar voren geschoven zodat ik bijna naakt op Seth zit. Zijn ene hand verdwijnt. Dan voel ik hem op mijn borst. Hij knijpt. Ik laat een geluid diep uit mijn keel. Ik herken het niet maar Seth blijkbaar wel want hij grinnikt.

dan legt hij zijn hand op m ijn gevoelige plek. Het is zo warm dat ik naar adem hap.

Seth kijkt naar me en dan beweegt hij zijn hand. Hij raakt iets waardoor ik een schok krijg.

Seth ziet waarschijnlijk de verandering in mijn gezicht want hij grinnikt. Dan kust hij me in mijn kuiltje (Onder je nek).  Met zijn neus gaat hij naar boven naar mijn oor.

'Ik ben blij dat je het fijn vind.'  Hij trekt zich terug en kijkt achter zich. Zijn hand verdwijnt en hij trekt mijn broekje weer over mijn kont heen.

Dan gaat een bel.

'We moeten er weer uit.' zegt hij.

Ik knik.

Waarschijnlijk ben ik zo rood als een tomaat. Ik kijk naar Renesmee die ook helemaal rood is. De jongens wisselen een blik en knikken allebei. Ze lijken tevreden. Ik doe snel me shirt weer aan en we lopen naar buiten.

Ik kan nog steeds niet geloven dat dat gebeurt is.... en dat ik het fijn vond.

Ik in Twilight 3Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu