Eten

692 30 0
                                    

Seth p.o.v.

Ik weet niet precies hoe ver ik Nadia kan dwingen.  Zonder haar bang te maken.

Renesmee en Nadia zijn aan het kletsen over meiden dingen terwijl Jake en ik wachten op het eten.

'Hebben jullie al seks?' vroeg Jake.

'Nee. Maar ik kan niet wachten tot we het hebben.' vertel ik hem met een glimlach.

'Ik ook niet.'

'Ik zal eerst wachten tot je getrouwd bent. Anders heb je Edward op je dak.' Lach ik.

Jacob zucht en knikt dan.

'Klopt. Ik mag hopen dat hij mij heel laat.'

Ik lach en pak dan het eten.

Jacob geeft het geld en we gaan bij de meiden zitten die gelijk stoppen met praten.

'Hier is je eten.' fluister ik in Nadia's oor en geef haar een kus.

Ze glimlacht en begint het op te eten.

'Waar praten jullie meiden over?'  vroeg Jake.

Renesmee en Nadia blozen.

'Ons.' grinnik ik en ze worden nog roder.

'Blijkbaar. Zijn gesprekken over ons leuk?' vroeg Jake.

Ik wist niet dat het kon maar ze worden nog roder.

We lachen ons kapot.

Ik neem een frietje van haar bord en ze kijkt me boos aan.

Ik grinnik.

'Mond open.'

Nadia opent haar mond en ik stop het frietje erin.

Ze kauwt langzaam en de anderen kijken haar ook aan.

'Jullie zijn echt een raar maar leuk stel.' lacht Renesmee.

Nadia bloost en ik grinnik.

Dan eten we het eten snel op.

'Morgen gaan we zwemmen.' zegt Jacob blij. Hij kijkt naar Renesmee terwijl hij dit zegt en ze bloost.

'Edward kan je daarvoor niet vermoorden.' lach ik.

Ik sla me arm om Nadia heen.  Ze lijkt een beetje bang. Ik snap het wel. Ze heeft littekens.

'Het komt wel goed.' zeg ik tegen haar. Ze geeft me een glimlach maar lijkt niet gerustgesteld.

Als we het op hebben lopen we rustig terug. Ik koop ondertussen nog een Frozen Yoghurt (Super lekker) voor iedereen. We smullen en als we bij de kamer aan komen is het op.

'Slaap lekker.' zegt Renesmee en Jacob geeft een knikje voordat hij haar de kamer in trekt.

We lopen lachend onze kamer binnen. Nadia gooit de beker weg en loopt dan naar het bed. Met een plof ligt ze erop. Ik gooi me beker weg en doe dan haar schoenen uit en die van mij.

Ik ga naast haar liggen en sla me armen om haar heen.

De tv doe ik aan en zo kijken we een tijdje. Dan staat ze weer op en loopt naar de badkamer.

'Ik ga zo slapen.'

"Mm...' stem ik mee in. Als ze echter in de badkamer is doe ik snel me broek en shirt uit en ga onder de dekens liggen.

Nadia komt terug in een nachtjapon en giebeld als ze me ziet. Dan klimt ze in bed.

'Kom hier.' zeg ik en ik trek Nadia op me schoot. Precies goed.

Nadia p.o.v.

Ik voel een bobbel tegen mijn gevoelige plekje aan. Ik kijk Seth geschokt aan. Hij glimlacht en duwt me dichter tegen hem aan. De bobbel wordt harder. Ik ga rechtop zitten en Seth grinnikt.

Dan voel ik mijn nachtjapon omhoog gaan.

Ik pak hem gelijk vooraan vast.

Seth zucht.

"Nadia. Doe hem uit. Alsjeblieft. Ik heb ook geen shirt aan.'  smeekt hij.

'Bij jouw is het anders.' zeg ik.

'Hoe vaker je zonder slaapt hoe comfortabeler het wordt. Geloof me.' probeert Seth me om te kopen. Met een zucht laat ik hem mijn nachtjapon uitdoen.

Ik wil een stap verder. Dan moet ik nu niet terug krabbelen.

Seth staart naar mijn borsten.

Dan steekt hij zijn hand ernaar uit.

Ik bevries. Eerst legt Seth zijn hand in mijn nek. Waardoor ik iets relaxs. Dan gaat hij verder naar beneden. Ik zit stil als Seths hand langzaam mijn borst omvat. Dan laat ik de ingehouden adem weer ontsnappen. Seths hand is zo warm.

"Zie je. Het is helemaal niet zo erg.'

'Nee.' stem ik mee in. Seths andere hand heeft dan ook mijn andere borst vast.

Ik krijg het helemaal warm. Hij is zo warm.

'Wat?' vraagt Seth.

'Ik voel me zo warm. Jij bent zo warm.'

Tot mijn verbazing grinnikt Seth.

'Dankje.' Dan laat hij mijn borst los en trekt me schuin tegen hem aan. Hij stopt één van mijn benen tussen de zijne en trekt me gezicht op zijn borst. Mijn ene borst wordt gepelt tussen mij en zijn zij. De ander ligt op zijn borst.

Het voelt zo goed.

Ik voel allemaal tintelingen in mijn borsten, buik en in mijn kers.

Seth geeft me een kus op mijn voorhoofd en trekt de deken dan hoger op.

'Slaap lekker, sweetheart.'

Ik in Twilight 3Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu