Seth loopt de deur uit en ik naar beneden. Het was vandaag een bewolkte dag met lage wolken. Ik wacht bij de ingang en dan zie ik Nessie.
'De jongens moesten nog iets doen zeiden ze.' zegt Renesmee.
Ik knik.'Hoe gaat het met Jacob?' vroeg ik.
'Goed.' Renesmee bloost.
'En?' vroeg ik.
Renesmee kijkt naar beneden. 'Ik vind hem echt leuk. Maar vind hij mij wel echt leuk?' Ze keek me vragend aan waardoor ik moest lachen.
'Hij vind je super leuk.'
Renesmee glimlacht blij en dan komen de jongens aan rennen. We lopen het park binnen en ik kijk mijn ogen uit. De achtbanen zijn echt wel wat anders dan in Nederland.
'VInd je het leuk?' vroeg Seth.
Ik knik.
Dan zie ik een achtbaan verdwijnen in de wolken.
"Laten we naar die gaan.' zegt Jacob en hij trekt Renesmee mee.
Seth trekt mij mee. Ik ben nog nooit in zo'n grootte achtbaan geweest.
'Ben je bang?' vroeg Seth.
'Nee.' zeg ik stoer.
We wachten in de rij en gaan dan zitten. een hele tijd worden we omhoog getakeld en ik kijk naar benenden. Ik heb geen hoogte vrees maar dit is hoog. Dan gaan we door de wolk. Wauw! Het is prachtig. Dan gaan we naar beneden.
Ik gil en Seth lacht.
Renesmee gilt me doof en Jacob juicht.
Als we eruit zijn dragen de jongens ons een beetje.
Dan voel ik de opwinding door me lichaam stromen. Seth laat me los en ik ren weg naar een andere achtbaan.
'Die.' zeg ik wijzend. Renesmee glimlacht en ze lopen rustig naar me toe. Ik ga in de rij staan en binnen een seconde loopt er iemand anders naar me toe. Een jongen. Hij geeft me een glimlach en ik geef er één terug.
'Wat doet zo'n prachtig meisje als jij hier alleen in de rij?'
'Wachten op haar vriendje.' zegt Seth die snel zijn arm om mij heen slaat. De jongen lijkt verrast en doet gelijk twee stappen terug.
'Sorry man.' Dan loopt hij weg. Bijna rennend.
'Seth was dat nou echt nodig. Hij was alleen maar aardig.' zeg ik.
Seth zucht en trekt me dichter tegen hem aan.
'Je bent van mij.' fluistert hij.
'En dat zal ik ook altijd blijven.
JE LEEST
Ik in Twilight 3
FanfictionIk in Twilight 3 is het vervolg op Ik in twilight 1 en 2. Nadia is 18 en Seth 20. Haar gevoelens zijn sterk. De littekens zijn er nog. Ze voelt zich anders maar vooral voelt ze zich anders aangetrokken tot Seth. Jacob en Renesmee worden langzaamaan...