SAPIK
Şu gerizekalı Hazal bizi izliyodu! Abi nasıl bir kaşarsın ya? Bunu yapmaklada kalmadı yanımıza doğru geldi. Bana gülerek
Hazal:Bencede artık Doruk'tan ümidi kesip yeni birisiyle olmalısın. Dedi ve sırıtarak gitti. Şimdiki aklım olsaydı ona çaktığım gibi uçardı.
Gözlerim doldu. Artık Doruğu sevmiyodum ama bu kızla olması! Bu imkansız! O kızı sevmediğini biliyorum ama neden onunla! Amacı ne bu çocuğun!
Derken Mert artık sınıfa gitmemiz gerektiğini söyledi.
Işılın yanına oturdum. Bi ön sıramızda Duygu ve Melisa oturuyodu. Işıl bana baktı.
Işıl:Nerde kaldın! Gelmiceksin diye korktum! Dedi ve gülümsedi
Melisa:Yiyişmişlerdir dedi ve sırıttı.
Işıl durumu anladı ve bana iyi misim diyen gözlerle baktı. Evet anlamında kafamı salladım. O ders hiç gülmedim.
Aniden içeri Arda ve Burak geldi.
İkiside en yakın arkadaşlardı aynı Duygu ve Melisa gibi ;)
Arda:Hocam bi dahaki haftaya olucak Yeni döneme merhaba gezisinin duyurusunu yapıcaktık. Dedi sırıtıp Duygu'ya göz kırptı.
Burak:Evet arkadaşlar. Bütün gün eğlenicez 1 hafta antalyada kalıyoruz. Eğlence son nokta. Bla bla bla.
Arda:Oda yerlerini biz ayarlıyoruz söyliyimmm. Dedi ve sırrıttı ardandan gittiler.
Işıl:Abi kesin gidiyoruz. Fenna olucak!
Duygu:Aynen Ardalar falaan
Melis:KESİN BURAKTA GELİR!
Sonra yepsi bana söz vermek için sustu. Konuşmadım sadece hayır aq diyen gözlerle bakıyodum.
Işıl:ABİCİM SAÇMALAMA GELİYOSUN SİKERİM.
"Yaa" diye mak bişey söyledim.
Işıl:Abi çok güzek olucak, bak Mert olucaak, onu istemezsen seksi çocuklar olucak sonraa kıvırcık çocuklar olucak sonraa kıvırcık seksi ve captain americaya benzeyen çocuklar okucaak!
Ben:Erkek istemiyorum.
Melis:Ben seninle yiyişirim
Ben:İnan bu bile komik gelmiyo
Duygu:Yaa
Işıl:Tamam abi gelme sen git diğer arkadaşlarınla gez...
Duygu:Aynen
Ben:Totonuzu ısırırım uff tamam geliyorum!
Hepimiz birbirimize sarıldık. İçimden"şu salağı boşver ve eğlencene bak!" Dedim.
Ders zili çaldı. Evlere gidiyoduk. Bu gün ben çıkışta Işıllarda kalıcaktım. Annem ve babam işleri gereği yurt dışındalardı ve Işıl beni yanlız bırakmak istemiyodu. Yolda giderken ona bütün sabahki olayları anlattım.
Işıl:Siz baya ilerlemişsiniz. Ama Mert gıcıkya! İstersen bir daha düşün bence.
Ben:Demesene öyle yaa
Ve aniden Işıl'ın telefonu çaldı
Ben:kim arıyo? Dedim şaşkınca
Işıl:B-bilmiyorum. Sinem sana eve gidince önemli bişey anlatmam lazım. Korkmuş gibiydi Işıl.
Ben:Tabi canım
Eve vardık tam kapı açıldı ki içerde Işıl'ın abisinin arkadaşları boxerla dolaşıyodu. Işılla birbirmize bakıp "Cennettemiyiz lan" dercesine sevindik. Hızlıca onun odasına çıktık. Abur-cubur yedik Titanic izledik. Ve yatağa yatıp olayları konuştuk Mert'i, Doruk'u, Melis ve Burak'ın arasında neler olduğunu bla bla bla... Ben Işılın bana söyliceği şeyi merak ediyodum.
Işıl:Sana bişey söylicem ama şuanlık sadece ikimizin arasında?
Ben:Tabi aşkım
Işıl:B-ben korkuyorum
Ben:Neden?
Işıl:Birisi beni rahatsız ediyo
Ben:Kim? Abine yada bizim erkeklere söylederiz hallederler!
Işıl:Hayır!
Ben:Neden? Olayı anlatır mısın?
Işıl:Biris bana mektup falan yazdı ve dolabıma koydu. En başta gizli hayran falan sanmıştım. Böyle aşk mektupları yazmalar parfüm sıkmalar falan. Takmadım pek
Ben:Ee?
Işıl:Şimdi birisi beni arıyo ama ses vermiyo. Sırf oda değil. En son dolabımda sen benim olucaksın yazıyodu. Yani dolaba bıçak gibi bişeyle kazımış.
Ben:Şaka yapmıyosun dimi?
Işıl:Sence!
Işıl'a sarıldım
Ben:Tatlım bunu halledicez! HallediceM!
Işıl:Seni seviyorum
Ben:Bende seni meleğim. Yani şimdi aramızda bir sapık var, değil mi??
ŞİMDİ OKUDUĞUN
New Me
ChickLitLise 3'e giden bir arkadaş grubunun yaşadıkları aşk,nefret,sevinç,üzüntü duyguları ve her gencin yaşadığı şeyleri bide Sinem'den dinleyin