Yoksa Ben

61 5 0
                                    

Hafta sonu gelmişti ve annem beni dershaneye yazdırmıştı. Cidden okuldaki dersler bayarken bok gibi 2 katı ders görücektim.
Allahım neydi günahım?
Dershanenin kapısından girdim ve sınıfımı öğrenip kata çıktım.
Arkamda uzun sarı saçlı dudağı delik ve BAYA güzel bi kız vardı. İnsanlarla tanışmayı ve konuşmayı sevdiğim için selam verdim. Havadan sudan konuştuk. Adının Ceren olduğunı öğrendim çok tatlı bi kızdı sonra yanıma geçti.
Hoca içeri girdi dersin sıkıcı olduğunu düşündüğüm an onunla sohbete başladık. Hem ders dinliyo hemde eğleniyoduk. Çıkışta milkshake içmek için dershaneden çıktık. Yolda giderken uzun siyah saçlı fakat saçının yan tarafı kazılmış modelde bi kız yanımıza geldi Cerenle selamlaştılar
Ceren:Bu arkadaşım Defne. Dedi Defneyle selamlaştık ve sohbet ederek evlere doğru yürüdük. Evlerimiz çok yakındı. Birbirimizle iyice yakınlaşıp kaynaşıyoduk.
Ceren:Akşam yatı partisi yapsak nasıl olur?
Defne:Fena koparız
Ben:Feci twerk yaparız ya. Dedim ve birbirimize bakıp güldük. Abi çok eğleniyodum
Defne:O zaman buluşuyoruz? Peki kimde?
Ben:Bizim evde olabilir ailem yurtdışında işleri yüzünden.
Ceren:O zaman telefon listesindeki herkese haber veriyorum ben?
Defne:Süpeer
Parti için abur cubur ve içecek alıp eve geldik. Herşey hazırdı hava kararınca herkes gelicekti. Bizde o zamana kadar süslendik. Ben kot şort üstüne siyah askılı ama bol bi tişort giydim. Ceren üstünde 27 yazan siyah uzun bir tişört ve kot şort giymişti. Defnede renkli kolej montu içine siyah bustiyer ve siyah şort giymişti.
Yavaş yavaş herkes geldi. Ben Cerenlerin arkadaşlarıyla tanıştım Cerenlerde benimkilerle. Herşey çok güzeldi. Mert elinde biralarla içeri girdi. Koli koli bira almıştı.
Ben: Mert saçamlama ya! Dedim ilk defa büyük bi parti vericektim ya!
Mert:Eğlenmek için geldik! Dedi ve yanağımı öptü! Bi yan Mezdeke açıp dans edicektim! Ceren ve Defneye de anlattığım için Mert'i sevdiğimi biliyolardı. O yüzden bana bakıp gülümsediler. Işıl, Duygu, İpek, Melis ve bizim tayfa gelmemişti! Sadece Mert ve Arda vardı. Tam onlara sormaya gidicekken Doruğu gördüm!
Ben:Hassssss
Ceren:Ne oldu aşkım? Dedi şaşırarak
Ben:Doruk burda!
Defne:Doruk kim?!
Arda:Eski sevgilisi
Mert:BEN İŞİNİ HALLEDERİM! Dedi ve sinirliydi ve yüzü kızarmıştı
Ceren bana eğildi:Bu çocuk seni baya kıskanıyo. dedi ve "BAYA" derken vurguladı. Gidip Mert'i sakinleştirdim ve kızlarla gülüştük.
Dans falan ettik fena eğlendik. Sonra birisi doğruluk ve cesaretlilik oynamayı teklif etti.
Oyuna başladık ve herkes mal mal bişeyler yapıyodu. Sonra bana Doruk denk geldi.
Ben:Doğruluk mu Cesaretlilik mi?
Doruk:Doğruluk
Ben:Hazalla ne zamandır çıkıyosunuz?
ALLAHIM BEN NEDİYORUM! BANANE??!
Doruk:Çıkmıyoruz
Ben:Neden yiyişiyodunuz?!
Doruk:Arkadaşım. Dedi atarlanıp kaltı ve kapıya doğru gitti. Arkasından gittim. Bana baktı sinirliydi
Doruk:Bak ben hayatım boyunca sadece bi kıza tutuldum!
Gözleri dolmuştu. Ona sarıldım! Napıyorum ben amk?! Yoksa ben onu hala seviyo muydum!

New MeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin