Prisao joj je zavodljivo, dok su mracne senke u sobi skrivale plamteci sjaj njegovih zavodljivih zelenih ociju. Dominantno ju je okrenuo ledjima ka sebi. Kalina je osetila kako mu srce ubrzano kuca. Sklonio joj je kosu na jednu stranu i posipao sitne poljupce od ramena, vrata do usne resice koji je nezno ugrizao. Oteo joj se uzdah sa usana. Spustio je nezni poljubac na njen zatiljak i prvo pomakao jednu pa drugu bretelu, haljina je skladno pala niz Kalinino telo na pod. Ostala je u crnom cipkastom donjem vesu, okrenuo ju je i spustuo ruke na njene bokove. Pogled mu je lutao po njenim zavodljivim oblinama. Bila je opijena zeljom, nikada ranije se nije sebi cinila toliko zavodljivom u muskim ocima, mogla je da cuje sopstvene otkucaje srca. Grudi su joj se ravnomerno podizale i spustale, usne drhtale od ukradenih poljubaca ali njeno telo trazilo je vise. Kaziprstom joj je podigao bradu i ukrstio svoj pogled sa njenim.
,,Predivna si.''
Gladno ga je poljubila. To je bio ocajnicki poljubac, pun zudnje i strasti. Cinio ju je zivom, osecala se zavodljivom, seksipilnom, smelom. Sve suprotno od one Kaline koju je verenik prevario sa najboljom prijateljicom. Od njegovih poljubaca zaboravljala je na svet koji je ostao iza vrata hotelske sobe. Postojali su samo ona i zelenooki neznanac.
Koracali su unazad, neprekidno se ljubeci sve dok nije osetila da su udarili o krevet. Nezno ju je polegnuo drzeci jednu ruku pored njene glave. Odmakao se za trenutak i samo je posmatrao. Bujna, plava kosa rasuta po belom carsafu, tuzne nebo plave oci i telo boginje koje se presijavalo na prigusenom svetlu. Poceo je da otkopcava dugmice svoje kosulje dok ga je ona samo nemo gledala. Ugledala je najlepse musko telo, sa izvajanim misicima na stomaku. Njegova ruka navela ju je da podigne jednu nogu na krevet i savije je u kolenu, dok je on poceo da je miluje od clanaka pa navise, preko bedara do grudi. Njegove usne prvo su se poigravale sa njenima nakon cega su pocele da pustose njen vrat. Kalini se pred ocima odigravao vatromet. Osetila je njegove ruke na ivici brushaltera, kako je dodiruju tamo gde jos ni jedan muskarac nije. Brzim pokretom otkopcao joj je brushalter i skinuo ga, sto je ona docekala izdizanjem grudi ka njegovim usnama koje su se dovodile do ludila. U izmaglici poljubaca i dodira, osetila je kako se njegova ruka krece lagano nanize. Nije ga sprečavala. Pomerio je ivicu njenog vesa i dodirnuo uzarenu tacku. Izmamio joj je glasni jecaj. Njene ruke lutale su njegovim torzom, rukama i licem. Nije znala kako da odgovori i uzvrati na ova zadovoljstva koja joj je pruzio. Njegova ruka ubrzavala je pokrete, sto ju je dovelo do ivice ludila, srce je pretilo da ce joj iskociti iz grudi. Kada je bila na vrhuncu iscekivanja, prekinuo je i odmakao svoju ruku, sto je docekala sa glasnim jecajem.
Cula je kako otkopcava slic svojih pantalona, nakon cega se naslonio na laktove i pogledao je pravo u oci.,,Malena, je l si sigurna da zelis to?''
Nije razmisljala ni sekunde.
,,Da.''
Poljubio ju je nezno, nakon cega je osetila kako je njegov ud dodiruje tamo gde je bila najosetljivija. Poceo je da ulazi u nju, prekinula je poljubac ostrim uzdahom. Pogledao ju je zapanjeno. Osetila je kako crveni i brzo je sklonila pogled u stranu. Zazmurila je i potekle su suze.
,,Shhh, sve je u redu, andjele.''-protrljao je vrh nosa o njen potom je slatko poljubivsi u jedno, pa u drugo oko i na kraju u celo.
,,Ne moramo dalje od ovoga, ako ne zelis.''-rekao je oprezno.
,,Ne, molim te, nastavi.''-obujmila je dlanovima njegovo lice.
Gledajuci je pravo u oci, usao je u nju polako, osvajajuci je deo po deo. Rezak bol i neprijatnost a potom opustanje i predaja. Konacno je shvatila kako je biti jedno sa nekim, kako izgleda predati se u celosti. Ljubio ju je neprekidno i sinhronizovano sa pokretima njihovih tela. Osetila se kao deo njega, kao da je tako oduvek i trebalo da bude. Lebdeli su u ekstazi izmedju sna i jave. Osetila je njegov vrhunac nakon cega je glasno uzdisao i disao tik uz njen vrat. Podigao je glavo i naslonio svoje celo na njeno.
''Ti i ja, zauvek.''
Ustao je, polako je uzevsi u svoje narucje dok joj je glava pocivala na njegovom ramenu. Otisli su u kupatilo gde ju je nezno spustio u tus kabinu.
,,Mozes li, je l te boli?''-upitao je brizno.
,,Mogu.''-odgovorila je zbunjeno preplavljena emocijama.
Mlaka voda prijala je njihovim uzarenim telima dok su se prepustili lenjim milovanjima. Njegovi poljupci, dodiri, pokreti, pravili su od nje ljubavnicu koja se prilagodjavala svakoj njegovoj zelji.
Dok joj je pomagao da obuce hotelski bademantil, uhvatila ga je za ruku. Privukla je njegovu paznju. Pomilovala je njegov obraz i sa suzama u ocima rekla:
,,Hvala ti na ovome, bilo je predivno, nikada necu zaboraviti ovu noc.''
Prislonio je svoje usne na njeno celo, potom je privukavsi na grudi. Cula je otkucaje njegovog srca sto ju je cinilo iznenadjuje smirenom.
Kada su se vratili u sobu, Kalina je podigla svoju haljinu sa poda sa namerom da je obuce. Uzeo ju je iz njene ruke i bacio sa strane.
,,Stvarnost pocinje tek ujutru, ostani.''
Bacila je pogled na krevet sa cistom posteljinom, uspeo je da je promeni na brzinu, nikada nece zaboraviti crvenu mrlju na belim carsafima.
Uzeo ju je za ruku i naveo da legne u krevet nakon cega joj se pridruzio. Osetila je kako njegove ruke cvrsto i sugurno grle, njegov dah na vratu i po prvi put u zivotu osetila se zaista bezbednom od svih zla i nesreci na ovom svetu. San ju je polako stizao, poslednje sto je cula, bila je:
,,Spavaj andjele moj, ja cu te cuvati.''
YOU ARE READING
Moja tajna
RomanceKalina Aleksić je lepa i uspešna doktorka pred kojom je blistava budućnost. Njenu sreću usred priprema za venčanje prekida saznanje o prevari i izdaji njenih najbližih. Povredjena predaće svoje srce potpunom strancu tražeći utehu. Da li će njegov za...